tykke94 53 Skrevet 8. Oktober, 2022 Havde endelig udset mig et besøg hos Sophia, men desværre passede vores tidsplaner ikke sammen. Men så faldt jeg over Kate og tog chancen. Kommunikationen var nem og det er klart pigen på billederne (selvom de har fået en omgang filter) og hun er efter min mening kønnene i virkeligheden med naturlig hud. Hun er uden tvivl en pige som halvgamle grise som mig ville kunne finde på kigge efter på gaden. Alderen på 18 passer også meget fint. Kroppen er helt fantastisk, dejlige naturlige ungpigebryster som sidder som de kun kan sidde på en pige der er tæt på de 18 år. Da jeg bookede stod at hun var fra Mexico, det kunne jeg hurtigt regne ud ikke passede helt, men de har hun fået fixet. Jeg havde bestilt en times GFE med shower together. Begge dele blev leveret med stor entusiasme og hun gjorde meget for at behage, selvom hun virkede ret uerfaren. Hun var bestemt ikke nærig med at kysse, hverken hvad glæder dybte, tunge eller mængden. Modsat andre her på forummet kunne jeg ikke få hende til komme 3 gange på vores time sammen, men det virkede til hun nød min behandling af hendes helt vildt smukke (og stramme) underliv, selvom hun havde svært ved at give slip og nyde. Eneste minus var fokus var lidt for meget på mobilen undervejs. Men ellers en fantastisk oplevelse med en afsindig smuk og ung pige som ydede en dejlig service. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 8. Oktober, 2022 (edited) Lyder rigtig godt! Og hold da op polske Kate ser fin ud! https://nympho.dk/n9465/3175/kate-18-y-o-petite-girl/ Så nu er der 2 dejlige Kate'er i/ omkring Nordhavn. Redigeret 8. Oktober, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 8. Oktober, 2022 (edited) 0 Redigeret 8. Oktober, 2022 af Vendelboen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 95 Skrevet 8. Oktober, 2022 Hun ser dæleme sød ud. Tror jeg skal forbi Nordhavn snarest! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 9. Oktober, 2022 (edited) https://nympho.dk/n9465/3175/kate-18-y-o-petite-girl/ Redigeret 9. Oktober, 2022 af Duppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akjo1 5 Skrevet 9. Oktober, 2022 Hejsa. Hun ser rigtig dejlig ud. Er hun meget stram eller vil I mene at hun kan gennemføre selvom man er noget over gennemsnittet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 9. Oktober, 2022 Yesterday was her first day ever. She was very nervous. She is not near a 10 in looks but she is a 10 in charm and her services was amazing. Her phone friend said kissing was extra, it wasn’t,she kissed me as soon as I walked in. She is here for 2 weeks. She has 2 more appointments with me. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 215 Skrevet 9. Oktober, 2022 Hvad med hendes deepthroat? Nogen, der har prøvet det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 9. Oktober, 2022 Her dt was better than Elizabeth 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Where2 174 Skrevet 11. Oktober, 2022 tykke94 skrev, den 8.10.2022 at 18:33: Havde endelig udset mig et besøg hos Sophia, men desværre passede vores tidsplaner ikke sammen. Men så faldt jeg over Kate og tog chancen. Kommunikationen var nem og det er klart pigen på billederne (selvom de har fået en omgang filter) og hun er efter min mening kønnene i virkeligheden med naturlig hud. Hun er uden tvivl en pige som halvgamle grise som mig ville kunne finde på kigge efter på gaden. Alderen på 18 passer også meget fint. Kroppen er helt fantastisk, dejlige naturlige ungpigebryster som sidder som de kun kan sidde på en pige der er tæt på de 18 år. Da jeg bookede stod at hun var fra Mexico, det kunne jeg hurtigt regne ud ikke passede helt, men de har hun fået fixet. Jeg havde bestilt en times GFE med shower together. Begge dele blev leveret med stor entusiasme og hun gjorde meget for at behage, selvom hun virkede ret uerfaren. Hun var bestemt ikke nærig med at kysse, hverken hvad glæder dybte, tunge eller mængden. Modsat andre her på forummet kunne jeg ikke få hende til komme 3 gange på vores time sammen, men det virkede til hun nød min behandling af hendes helt vildt smukke (og stramme) underliv, selvom hun havde svært ved at give slip og nyde. Eneste minus var fokus var lidt for meget på mobilen undervejs. Men ellers en fantastisk oplevelse med en afsindig smuk og ung pige som ydede en dejlig service. Hvordan var parkering forhold? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tykke94 53 Skrevet 11. Oktober, 2022 Where2 skrev, for 56 minutter siden: Hvordan var parkering forhold? Fine forhold til at parkere cyklen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BUC2610 Skrevet 11. Oktober, 2022 tykke94 skrev, for 22 minutter siden: Fine forhold til at parkere cyklen Kan du genkende at hun er ryger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrMac 62 Skrevet 11. Oktober, 2022 BUC2610 skrev, for 7 minutter siden: Kan du genkende at hun er ryger? Dette kan jeg tilslutte mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrMac 62 Skrevet 11. Oktober, 2022 Where2 skrev, for 1 time siden: Hvordan var parkering forhold? Det er klart nemmest at finde parkering på Østerbro siden af banen og så tage en lille gåtur ned i Nordhavn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg