modensønderjyde 124 Skrevet 9. Oktober, 2022 Hej jeg skal til Hua Hin i januar 2023. Var der sidst i december 2018. Er der nogen som kan fortælle noget nyt der fra ? Eller anbefale nogle søde damer og i hvilke barer de er ? Søger også god massage med lidt ekstra, hvis I kan anbefale nogle bestemte steder ? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 17. Oktober, 2022 modensønderjyde skrev, den 9.10.2022 at 16:05: Hej jeg skal til Hua Hin i januar 2023. Var der sidst i december 2018. Er der nogen som kan fortælle noget nyt der fra ? Eller anbefale nogle søde damer og i hvilke barer de er ? Søger også god massage med lidt ekstra, hvis I kan anbefale nogle bestemte steder ? På forhånd tak. Same same som i 2018, HuaHin var mega hårdt ramt under Covid da hele byen var lukket ned, så der er ikke sket super meget de sidste par år, men stadig en hyggelig by, det meste er stadig omkring den ene bargade, men ikke en by jeg ville tage til hvis det kun var for at få fjas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg