Thomson 72 Skrevet 9. Oktober, 2022 Nogen der deltager her.? https://annoncelight.dk/showad/353978 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 518 Skrevet 9. Oktober, 2022 For satan vilken flodt kropp! Den såg jag for sent… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 9. Oktober, 2022 "Jeg er en kvinde på 23 år, 176 høj, 79-80 kg"....hmmm, synes ikke helt billederne ligner en pige med denne vægt...eller hva'? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 9. Oktober, 2022 I mine øjne ligner hun en fitnessprogram/bodybuilder type, sådan som mave, ben og skuldre er markante og tonet, så hun vejer ikke 55-60 kg som en slank pige normalt gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 9. Oktober, 2022 Hvor er vi henne i DK? Synes ikke jeg kan læse det i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 9. Oktober, 2022 Det er allerede næsten forbi Men kig i annoncen der står hvilken landsdel det foregår i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 9. Oktober, 2022 Foregår i dag 19-20.30. Østjylland, så er vel omkring Aarhus. link virker hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 67 Skrevet 9. Oktober, 2022 GIANT COCK skrev, for 33 minutter siden: "Jeg er en kvinde på 23 år, 176 høj, 79-80 kg"....hmmm, synes ikke helt billederne ligner en pige med denne vægt...eller hva'? Måske er et GB på Sjælland noget for dig Giant cock?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 102 Skrevet 9. Oktober, 2022 Damm ville gerne have leveret i hende 2-3 gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 9. Oktober, 2022 moden libertiner skrev, 1 time siden: Det er allerede næsten forbi Men kig i annoncen der står hvilken landsdel det foregår i Jeg gjorde mig faktisk umage for at læse både placering og dato og alligevel ender jeg med 2x fuckups. Jeg går bare i seng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 9. Oktober, 2022 Tag dog en spiller som trøst Det var ment som sjov og ikke som mobning. Men kan anbefale Gangbangclub20 der arrangere frække GB og annoncerer dem i god tid herinde og på Annoncelight. Og flere steder i landet. Ofte er det det herinde unævnelige Men det er jeg heelt vild med. God jagt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 10. Oktober, 2022 GIANT COCK skrev, den 9.10.2022 at 19:23: "Jeg er en kvinde på 23 år, 176 høj, 79-80 kg"....hmmm, synes ikke helt billederne ligner en pige med denne vægt...eller hva'? Nu er link ikke i drift mere. Man kunne slå hende op på mobilepay med fuldt og dermed finde hende på sociale medier - beskrivelse af hende virker derfor reel nok. Forhåbentlig kan andre komme med positiv anmeldelse af have virker som en ægte amatør. Håber jeg kan være med en anden gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 251 Skrevet 11. Oktober, 2022 MogensJ skrev, for 16 timer siden: Nu er link ikke i drift mere. Man kunne slå hende op på mobilepay med fuldt og dermed finde hende på sociale medier - beskrivelse af hende virker derfor reel nok. Forhåbentlig kan andre komme med positiv anmeldelse af have virker som en ægte amatør. Håber jeg kan være med en anden gang. Lad os prøve at holde stalking på et minimum niveau 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 11. Oktober, 2022 Ingen deltog? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 11. Oktober, 2022 Bullaarhus skrev, den 9.10.2022 at 20:39: Damm ville gerne have leveret i hende 2-3 gange. https://annoncelight.dk/showad/354273 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 11. Oktober, 2022 Bullaarhus skrev, den 9.10.2022 at 20:39: Damm ville gerne have leveret i hende 2-3 gange. GANGBANG i Randers med 23 årig fræk kvinde onsdag 12/10 Du kan få mulighed for at deltage i hendes "Helt ny fræk kvinde skal prøve flere mænd for første gang!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg