Hop til indhold
gry

Lugtende kunde

Recommended Posts

Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Der er flere muligheder. 

1. Send ham i bad på en pæn måde. 

2. Har du svært ved det så sig at du skal i bad inden om han ikke har lyst til at komme med. 

3. Fortæl ham at du selvfølgelig forventer at dine gæster er nyvasket og det desværre ikke er tilfældet med ham, så at du derfor ikke kan hjælpe ham idag. Og aflever ALLE hans penge tilbage.... (Fordi du har mulighed for at sende ham i bad og derved yde den aftalte service og beholde dem)

Og for at sikre dig du har dit på det rene i tilfælde af du må afvise gæsten. Så vil jeg råde dig til, tydeligt at lade det fremgå i din annonce at du forventer man som gæst hos dig er nyvasket, ren og pæn  ved ankomst eller at man klare det ved ankomst. 

Det fremgår meget tidligt i min annonce at jeg forventer at folk er nybadet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

For mig er det da en selvfølge at man er ren og nyvasket hvis man skal til en behandling der omfatter fysisk kontakt, læge, tandlæge, fysioterapeut, kiropraktor, eller som tilfældet er her på sitet at man skal have 'massage' eller sågar sex.

Og de steder nævnt ovenfor er der ikke skrevet i nogen annonce at man skal møde nyvasket.

Og hos lægen mv kan du som regel ikke få et bad. :-)

Men selv en regnearks artist som jeg duftede da ikke nyvasket ved fyraftenstid trods morgenbad, ren lyseblå skjorte og deo.

Så er det da en velsignelse at kunne skylle dagens støv af inden den frække leg på lagnerne eller hvor det nu foregår. Måske i gabestokken med røven on show. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine besøg er typisk meget overvejet, forstået på den måde at når aftalt tid og sted er det sidste jeg gør inden jeg begiver mig ud - er et bad. Lige inden er jeg blevet barberet - boller og bagud har fået en omgang med skraberen så der er fint glat. Neglene tjekkes og klippes hvis nødvendigt. 
Er det en lokation i cykelafstand kan man godt blive lidt varm og derfor spørger jeg altid om en skyller hvis den mulighed ellers er tilstede. 
Det ligger mig meget på sinde at kvinden jeg besøger får en god oplevelse af mig - et godt indtryk. Jeg tager derimod ikke “bad” i en eller anden parfume så man hørmer væk og ikke ved om man skal beskæres eller vandes. 

Munden, tænderne skal også have en tur. Mundskyl og tandpasta er et must. 

Hvis ellers man læser hele annoncen og ikke kun den del med service / pris og man fx i den kommunikation der for mig helst er på sms får af vide at det forventes man møder op nyvasket sagt på en pæn måde men også GP forholder sif retten til at afvise hvis man “lugter” 

Selv hvis jeg lige skal tisse af inden turen på lagnet får junior en håndvasker uanset om der er aftalt blow med eller uden. Jeg har ds også en interesse i at pigen syntes jeg var helt ok og at jeg i hvert fald gerne må komme en anden gang.

//Amar Lover 

Redigeret af Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du skriver i din annonce at du forventer at dem der besøger dig har en god hygiejne og der så dukker en kunde op der lugter, så er du da i din fulde ret til at afvise kunden, hvis du først opdager det når kunden ligger i sengen, tænker jeg det er helt ok at sige at han lugter grimt og vise ham ud af døren og fortælle ham at han er velkommen når han har været i bad. Da du ikke tilbyder alle kunder muligheden for bad, er han jo nød til at klare det hjemme. Med hensyn til pengene så er det vel rimeligt at beholde en del af beløbet måske 30% af det aftalte beløb, da han jo spilder din tid og du jo har gjort opmærksom på at du forventer rene og velduftende gæster. Og føj nej du skal sku ikke bare tænke “ nå det bliver blow med idag” det kan da umuligt fjerne lugten og tænker da at hvis pikken lugter så gør røv og nosser det vel også så bare ud med ham igen.

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Renlighed er da  det allervigtigste  og gælder begge veje. Selvfølgelig skal du sende ham i bad eller hjem, bare at smide et kondom på synes jeg er helt forkert. 
mht. om ham skal have penge retur, så må det da ikke være afgørende. 
 Du skriver at en lugtede så meget at  du var nød til et skifte sengetøj, jeg er måske naiv men skiftes det ikke uanset hvad efter et besøg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage er godt skrev, for 25 minutter siden:

Du skriver at en lugtede så meget at  du var nød til et skifte sengetøj, jeg er måske naiv men skiftes det ikke uanset hvad efter et besøg ?

Godt spørgsmål. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 9 timer siden:

Det står i min annonce at jeg forventer folk er nybadet, men som jeg skriver herinde har jeg ikke et ønske om og tilbyde bade hos mig.

gider ikke svineriet med vand udover det hele ( på badeværelset her kommer der nemt vand udover hele badeværelset) 

vask af extra håndklæder osv, det vil også betyde at jeg skulle indkøbe endnu flere håndlæder.

jeg har også oplevet at når folk går i bad her tager de lange bade på op til 20 min.. så er næste spørgsmål er det bare en service eller skal det gå fra i tiden og skal et bad evt koste noget.

Det er selvfølgelig svært med de ydre rammer du nævner, men de gange jeg har prøvet bad sammen med pigen som forspil har det virkeligt kunnet noget. På den måde vil du kunne nussevaske og forkæle mens du får ham ren de rigtige steder og får startet en god GFE stemning op. Du undgår også at han burer sig inde på badeværelset i længere tid. Det er ikke første gang jeg hører om fortrydelse og nervøsitet der opstår under bruseren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Hvis du ikke ønsker at tilbyde bad er råd om procedure måske spildt. 
Men her er det en del af tiden. Så indirekte  betaler de for badet, men selvfølgelig tjener jeg ikke som sådan ekstra penge til vand, strøm, sæbe, i forhold til en kunde der ikke bader hos mig. Men jeg skal arbejde kortere tid, her plejer de at skynde sig, så der også er tid til sex, og de har som regel badet hjemme så kort tid før besøget som muligt. Så det kun er en opfriskning der skal til. (Med energi priserne har jeg da vendt og drejet om jeg skal tage ekstra, men virker lidt småligt og latterligt at de skal give en 5’er eller 10’er ekstra  og mere tror jeg trods alt ikke det koster  

Tror ikke du slipper for problemet uden at tilbyde bad. Alt efter job, tidspunkt for aftalen mm kan de lugte mere eller mindre og nogen lufter bare kraftigere end andre. Måske er de langt hjemmefra, og kan ikke bade direkte før ankomst. Måske stemmer et bad før afgang ikke overens med den undskyldning de bruger for at slippe hjemmefra. F.eks: Hvorfor bade hjemmefra hvis du skal til “fodboldtræning”

Jer har kun 1 gang måtte sende en kunde væk pga hygiejne. Det var så slemt at et bad på 5 minutter ikke ville ha hjulpet noget. 
Og du er i din gode ret til at afvise dem, men ingen arbejde udført ingen betaling. (Efter min mening)

Så du må nok gøre op med sig selv om du vil bidrage til at løse problemet ved at tilbyde bad, leve med det som det er eller afvise dem. De penge du ikke tjener på “lugte gut” tjener du nok på de næste 2-3 stykker du kan modtage i et ikke lugtende lokale. 
Giv kunderne et knus ved ankomst, så bør du kunne lugte det inden de smider tøjet.

Jeg har ikke problemet, så har svært ved at gennemskue omfanget af det. Men tvivler på ret mange reelt går ubadet rundt i 14 dage, sågar 7 dage, ved omvendt fra mænd i min egen familie at de kan lufte fælt få timer efter bad.

Ved nye kunder (den mindste tvivl om kørselstid ved gamle kunder) gør jeg mig umage for at huske at tilbyde adgang til badeværelset. Nogen trænger jo også til at tisse af. Og så får de automatisk som minimum mulighed for at vaske udstyret ved håndvasken uden, han og jeg skal snakke om hvor vidt det er nødvendigt.

Håber du finder en løsning der virker for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gry skrev, for 10 timer siden:

Det fremgår meget tidligt i min annonce at jeg forventer at folk er nybadet

Okay. Så har du al din ret til at beklage og afvise dem, hvis de ikke er det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 6 timer siden:

Hvis du skriver i din annonce at du forventer at dem der besøger dig har en god hygiejne og der så dukker en kunde op der lugter, så er du da i din fulde ret til at afvise kunden

Det er hun også, selvom det ikke står i annoncen ;) 

I min butik vasker alle pik, nosser, numse og hænder, hvis de kommer direkte fra bad. Ellers er det i bad. Jeg har oplevet kunder der kun modvilligt gik på badeværelset, tændte vandet og kom retur kort efter knastør. Sådan en kan ikke få en tid efterfølgende. Om det er ud straks, er for mig en vurderingssag, hvor stor kan konflikten blive?

Redigeret af Liv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil sige at hvis man ikke vil tilbyde bad til sine gæster så risikerer man de lugter.. Folk kommer tit direkte fra job i frokostpausen, og har måske svedt ekstra meget, pga adrenalinen der udledes når man gør noget "lidt forbudt".. 

Så må man jo vurderer om man vil have det ekstra bøvl ved at vaske, eller man vil have ekstra bøvl med at holde lugten ud.. I tilfælde hvor du ikke kan udfører din arbejdsopgave der skal gæsten - I mit hoved - selvfølgelig have sine penge tilbage.. Jeg tilbyder fisting - for en merpris - hvis det ikke lykkes, så få gæsten pengene tilbage fra ekstra ydelsen de ikke fik, om de så evt har lykkes i at få 4 fingre op.. Tilgengæld så siger jeg altid at jeg lige skal mærke str på deres hånd før jeg kan sige om jeg kan tilbyde det.. Det godt nok ikke heeelt det samme men jeg føler godt det kan bruges som sammenligning.. 

Jeg kunne ikke finde på at lade badetiden indgå i den købte tid fordi jeg føler det er for at vi begge få en god oplevelse at gæsten vælger at gå i bad.. 

Jeg få ugentlig (gennemsnitligt) 35 henvendelser der spørger om oral uden kondom, selvom det står MEGET tydeligt i min annonce at det ikke kan lade sig gøre ved mig.. Det samme med hvornår jeg er på job, om jeg kan træffes i morgen, selvom der tydeligt står hvornår jeg arbejder.. Nu jeg begyndt at skrive min vagtplan på et billed i min annonce, fordi jeg liiidt føler det er det eneste mænderne ser:lol:.. 

Der var en der skrev de ikke kunne knalde en pige der lugtede.. Jeg tror forskellen ligger i at den person ikke bliver betalt for at knalde den lugtende pige.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden:

Jeg vil sige at hvis man ikke vil tilbyde bad til sine gæster så risikerer man de lugter.. Folk kommer tit direkte fra job i frokostpausen, og har måske svedt ekstra meget, pga adrenalinen der udledes når man gør noget "lidt forbudt".. 

Så må man jo vurderer om man vil have det ekstra bøvl ved at vaske, eller man vil have ekstra bøvl med at holde lugten ud.. I tilfælde hvor du ikke kan udfører din arbejdsopgave der skal gæsten - I mit hoved - selvfølgelig have sine penge tilbage.. Jeg tilbyder fisting - for en merpris - hvis det ikke lykkes, så få gæsten pengene tilbage fra ekstra ydelsen de ikke fik, om de så evt har lykkes i at få 4 fingre op.. Tilgengæld så siger jeg altid at jeg lige skal mærke str på deres hånd før jeg kan sige om jeg kan tilbyde det.. Det godt nok ikke heeelt det samme men jeg føler godt det kan bruges som sammenligning.. 

Jeg kunne ikke finde på at lade badetiden indgå i den købte tid fordi jeg føler det er for at vi begge få en god oplevelse at gæsten vælger at gå i bad.. 

Jeg få ugentlig (gennemsnitligt) 35 henvendelser der spørger om oral uden kondom, selvom det står MEGET tydeligt i min annonce at det ikke kan lade sig gøre ved mig.. Det samme med hvornår jeg er på job, om jeg kan træffes i morgen, selvom der tydeligt står hvornår jeg arbejder.. Nu jeg begyndt at skrive min vagtplan på et billed i min annonce, fordi jeg liiidt føler det er det eneste mænderne ser:lol:.. 

Der var en der skrev de ikke kunne knalde en pige der lugtede.. Jeg tror forskellen ligger i at den person ikke bliver betalt for at knalde den lugtende pige.. 

Meget enig mht. det med badetid. På mig virker det sådan lidt grådigt/ kalkulerende at badetiden indgår i den samlede tid. Tænk hvid man badede i 7 min Og kun havde bestilt 15 min så fik man travlt, især for man også skulle nå at få tøj på og ud af døren inden de 15 min var gået.

Mon ikke at  mange der har  bestil 30 min.eller 60 min.oftest er ude af døren inden tiden er gået, så alt i alt går det nok med lidt badetid 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Massage er godt skrev, for 1 time siden:

Meget enig mht. det med badetid. På mig virker det sådan lidt grådigt/ kalkulerende at badetiden indgår i den samlede tid. Tænk hvid man badede i 7 min Og kun havde bestilt 15 min så fik man travlt, især for man også skulle nå at få tøj på og ud af døren inden de 15 min var gået.

Mon ikke at  mange der har  bestil 30 min.eller 60 min.oftest er ude af døren inden tiden er gået, så alt i alt går det nok med lidt badetid 

Umuligt at planlægge en arbejdsdag ud fra at nogen måske går lidt før og den næste derfor f.eks kan komme lidt før og bade. 
I min verden har det intet med grådighed at gøre derimod planlægning. 
Jeg sætter en stor ære i aldrig at være forsinket. Ville slet ikke kunne klare tanken at en stod ude og ventede fordi en anden lige skulle bade ekstra længe. 
Vil nærmere sige det er nærigt at bestille 15 min og samtidig forvente er bad. 50% forlænget “arbejdstid/spildtid” for 0kr nej ikke her. 
15 min kunder når heller ikke at afsætte ret meget lugt - lol - ej det vil altid pris diskussionen. I kunder vil altid have mere for mindre, og det er vi ikke altid enige i, i hvert fald ikke enstemmigt. 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Altså, det er da rimeligt nok at lige at skulle tage et bad, når man besøger en pige. Vi må ikke glemme hvad vi betaler for, det er jo et langt stykke henad vejen pigens tid, og derfor er det jo også rimeligt nok at badet er tæller med i den tid vi er der. Og har man taget bad hjemmefra, behøver det jo heller ikke være et særligt langt bad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Umuligt at planlægge en arbejdsdag ud fra at nogen måske går lidt før og den næste derfor f.eks kan komme lidt før og bade. 
Jeg sætter en stor ære i aldrig at være forsinket. Ville slet ikke kunne klare tanken at en stod ude og ventede fordi en anden lige skulle bade ekstra længe. 
Vil nærmere sige det er nærigt at bestille 15 min og samtidig forvente er bad. 50% forlænget “arbejdstid/spildtid” for 0kr nej ikke her. 
15 min kunder når heller ikke at afsætte ret meget lugt - lol - ej det vil altid pris diskussionen. I kunder vil altid have mere for mindre, og det er vi ikke altid enige i, i hvert fald ikke enstemmigt. 

Det var da noget af et postulat -:) 
Der er også forskel om bad en en option  eller et krav.
Det er selvfølgelig op til den enkelte pige afgøre om badetiden tæller med. De piger jeg kender skilter i hvertilfælde ikke med det, og har god tid mellem hver aftale. Men det er da klart at hvis den ene kunde afløser den anden så må tidsplanen jo ikke overskrides, Jeg kunne aldrig selv finde på at bestille 15 min..og ville aldrig tag me et langt bad æ, for det var nok ikke badet jeg kom for. 

Og helt fair vi  ikke er enige, men på mig virker det bare for  kalkulerende og “koldt”med sådan et  er stopur kørende -:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg troede egentlig det var meget normalt med noget tid mellem gæsterne.. Jeg skal gerne lige kunne når at slippe den ene gæst, før den næste kommer.. Aftalerne skal ligge tæt på hinanden hvis man ikke har 15-20 min I hver ende før den næste kommer til døren.. Jeg ville næsten føle jeg skulle smide mine gæster ud af døren.. Jeg har så heller aldrig oplevet en gæst tage bad på hverken 15 eller 20 min.. De fleste bruger ikke mere end 5-10 min på det pjat.. Faktisk tror jeg ikke jeg kender nogen mand, heller ikke privat, der bader I 20 min:lol:.. 

Med de priser vi tager for vores ydelser så det lige pludselig et meget dyrt bad regnet ud på minutter.. Et 10 min bad ville hos mig så koste gæsten 333 kr:ph34r:.. Altså 1000÷30×10.. Matematik har dog aldrig været min stærke side så man retter mig bare hvis jeg har regnet forkert.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Massage er godt skrev, for 2 timer siden:

Og helt fair vi  ikke er enige, men på mig virker det bare for  kalkulerende og “koldt”med sådan et  er stopur kørende -:)

Vi skal jo holde øje med tiden på en eller anden måde.. Det virker mere respektløst at skulle kigge på uret hele tiden.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Vi skal jo holde øje med tiden på en eller anden måde.. Det virker mere respektløst at skulle kigge på uret hele tiden.. 

Det var nu også i overført betydning, selvfølgelig skal tiden overholdes, har man bestilt og betalt for 30 min. Skal man selvfølgelig ikke forvente 40 min. Det var nu mere følelsen af at “taxameteret “ starter når msn træder ind af døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Vi skal jo holde øje med tiden på en eller anden måde.. 

Efter et par flasker champagne holder vi selv øje med tiden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Massage er godt skrev, for 2 timer siden:

De piger jeg kender skilter i hvertilfælde ikke med det, og har god tid mellem hver aftale

Har såment også 30 minutter mellem hver aftale. Men det er da til skift af sengetøj, klargøring af mig selv mm. 
Skulle den foregående gæst bade til sidst udover sin tid og den næste komme 5-10 min. før for at bade har jeg pludselig 10 - 20 min til mig selv. Og uden at vide hvor lang tid. 
(og ja nogen bader også før de tager hjem)

Kan sagtens se Jennifers pointe med det er et dyrt bad. Men det fungerer altså meget godt her. Vil nok også nærmere kalde det et hurtigt skyl. Og nogen vælger jo at tage mig med i badet. Så er der bad og forspil i et. Også får de fuld valuta for pengene. Så mange muligheder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 35 minutter siden:

Vil nok også nærmere kalde det et hurtigt skyl. Og nogen vælger jo at tage mig med i badet. Så er der bad og forspil i et. Også får de fuld valuta for pengene. Så mange muligheder. 

Selv et 5 mins bad ville koste 166 kr hos mig:ph34r:.. Jeg er med på hvis gæsten vil have en med i bad så starter tiden selvfølgelig når man gå ind i badet^_^.. Jeg tilbyder dog ikke bad sammen.. 

Jeg bader selv altid når gæsten er ankommet (eller tager en skyller) fordi jeg gerne vil have gæsten kan føle sig heeeelt sikker på at jeg er helt ren.. Selvom jeg har badet efter gæsten før.. Men jeg har normalt også mindst en time mellem mine gæster.. Der er - I mit tilfælde - 10 timer på sådan en arbejdsdag, og for mig er det rigeligt med 6-7 gæster om dagen.. Hvilket jeg har tid til med en time mellem gæsterne stadig.. Mine vagter er planlagt, og som regel fyldt ud længe før min vagtuge starter, så jeg har plottet gæsterne ind så det passer i mit skema.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KPBR

I lørdags var jeg på besøg hos min fortrukne danske GP. En sød og dejlig kvinde som virkelig er fantastisk og være sammen med.
Havde endda købt en gave til hende, fordi det hver gang har været en dejlig oplevelse sammen med hende....så det fortjente hun.
Havde planlagt hjemmefra, at jeg ville give hende massage ( amatør massage :D  ) Havde bare lyst til og gøre noget for hende, og røre ved hende.

Men holy shit der lugtede af sur gammel sved da jeg kom ind, det var virkelig ulækket.

Jeg vidste, at der ikke havde været nogen før mig da jeg var hendes første gæst den morgen....og det ved jeg næsten med 100% sikkerhed.

Og det var ihvertfald IKKE hende der lugtede, det afslørede det obligatoriske hej knus :-)  Hun duftede dejligt, som hun plejer.
Ergo, så måtte det være fra dagen før.

Oplevelsen sammen med hende den morgen, var bare ikke som den plejede at være. Lugten havde sat sig fast i næseborene.
Og da vi var færdige og rejste os fra sengen, så rejste man sig lige op i den ulækre dunst.
Det blev ikke den samme dejlige oplevelse, som det ellers plejer at være sammen med hende.

Hun må havde vidst at det lugtede, for hun var 15 min forsinket pga udluftning ( skrev hun i en sms )
Og nej, jeg sagde ingenting, det kunne jeg ikke få mig selv til......selv om jeg nok burde

Så mit råd til dig Gry er, at får du en kunde der lugter så grimt, så afbryd akten....For dine næste kunders skyld.
Undgå en konflikt og gi ham alle pengene tilbage.....Og ud med ham i en fart......For dine næste kunders skyld.
Lad den gå på tabskontoen........................................................................................For dine næste kunders skyld.

Hvis det var første gang jeg kom hos hende og det lugtede sådan, så kom jeg ikke igen......
Muligheden for at miste kunder tænker jeg er rimelig stor. Her tænker jeg også på anmeldelser på Euroguide.

Nu stopper jeg IKKE med at besøge hende, for hendes hygiejne er tip top iorden hver gang. 
Men det er KUN fordi jeg har besøgt hende flere gange før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv om jeg nærmest er hyper-autist, hvad angår min egen hygiejne, håber jeg sgu da, at gp'en smider mig i bad på en pæn måde, hvis hun ikke synes jeg er helt frisk og frejdig:).....jeg ville faktisk kun blive glad, da dette netop viser omsorg og empati.....for os begge<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 23 timer siden:

Ah, det vil jeg nu ikke sige…. Jeg lægger mindst en halv time mellem gæsterne og gør sådan her: gæst 1 har en aftale kl 10, han ringer fem min før han lander (hvis han har været her før, ellers er det en anden procedure), så kysten er klar. Vi afregner og han går på badeværelset, tiden begynder når vi begge er klar. Bagefter går han måske i bad igen, imens ordner jeg sengen eller briksen, alt efter hvad han har fået. Vi kysser farvel og så går jeg i bad. Hvis gæst 1 havde bestilt en halv time, ville jeg ha lagt gæst 2 til tidligst kl 11, men helst kl 11.30, jeg kan godt lide at have god tid og vil også gerne kunne bruge mere tid på gæsten uden at få stress. Hvis næste aftale først er fx kl 12, så bruger jeg bare den tid jeg har lyst til på gæst 1.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...