Hop til indhold
Frække mille

Motel/hotel i midt/Sydjylland nogle kendskaber

Recommended Posts

synes ikke rigtig jeg kan finde nogle gode moteller/hoteller hvor jeg kan mødes med mine søde gæster 

er der nogle af jer søde mennesker herinde der har kendskab til nogle udover Støvring og Hadsten på forhånd tak for hjælpen 

Redigeret af Frække mille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække mille skrev, for 4 timer siden:

synes ikke rigtig jeg kan finde nogle gode moteller/hoteller hvor jeg kan mødes med mine søde gæster 

er der nogle af jer søde mennesker herinde der har kendskab til nogle udover Støvring og Hadsten på forhånd tak for hjælpen 

Hotel hedegården i Vejle, hotel medion i Fredericia og motellet i Middelfart 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 3 timer siden:

Hotel hedegården i Vejle, hotel medion i Fredericia og motellet i Middelfart 

Tusind tak det vil jeg kigge på og de ved hvad os piger laver eller??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved ikke om deres holdning er ændre, men tidligere ville motel Medion ikke have piger have Herre besøg. Motel i Middelfart forventer alle kvinder der lejer et værelse har herre besøg. I mine øjne er klam sted, forsømt og madrester i et skab. Og jeg skulle nyde en dag med kun en mand, ikke kunder så vi fandt et andet sted. 

Længe siden jeg har været ved Hotel hedegården i Vejle, det bar et fin sted, og køleskab på ens værelse. 

Hotel/motel i Varde har jeg været ved i år, til et møde med et par. Det var et pæn sted  https://hotel-varde.dk/forside/ tror heller ikke de vil vide hvad du laver, så vær diskret der. 

Har du overveje sommerhus, selvfølgelig gå efter dem der ligger diskret, vaskemaskine og tørretromler og du får god køkken og badeværelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 6 timer siden:

Ved ikke om deres holdning er ændre, men tidligere ville motel Medion ikke have piger have Herre besøg. Motel i Middelfart forventer alle kvinder der lejer et værelse har herre besøg. I mine øjne er klam sted, forsømt og madrester i et skab. Og jeg skulle nyde en dag med kun en mand, ikke kunder så vi fandt et andet sted. 

Længe siden jeg har været ved Hotel hedegården i Vejle, det bar et fin sted, og køleskab på ens værelse. 

Hotel/motel i Varde har jeg været ved i år, til et møde med et par. Det var et pæn sted  https://hotel-varde.dk/forside/ tror heller ikke de vil vide hvad du laver, så vær diskret der. 

Har du overveje sommerhus, selvfølgelig gå efter dem der ligger diskret, vaskemaskine og tørretromler og du får god køkken og badeværelse. 

Det må være MEGET lang tid siden du har været der.. Jeg har aldrig haft problemer der og værelserne er altid fint rene.. Hvis det er Hotel Medio der menes.? Og motellet i Middelfart har heller intet problem med vi er der.. Jeg anvender det ikke selv længere fordi check in er så sent ellers et suuuper lækkert og billigt motel med heeeelt nye værelser.. Virkelig, virkelig lækkert.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Det må være MEGET lang tid siden du har været der.. Jeg har aldrig haft problemer der og værelserne er altid fint rene.. Hvis det er Hotel Medio der menes.? Og motellet i Middelfart har heller intet problem med vi er der.. Jeg anvender det ikke selv længere fordi check in er så sent ellers et suuuper lækkert og billigt motel med heeeelt nye værelser.. Virkelig, virkelig lækkert.. 

Ja det er længe siden jeg var ved motel Medio i Fredercia, stedet var der pæn og ren. De kunne bare ikke den gang lide piger have flere mænd på besøg. Og de holdte øje med det. 

Skrev jo også at model Middelfart forventer vi piger har Herre besøg, så der normal med det, jeg synes ikke der var lækkert der, som jeg skrev bl.a. madrester i skab. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xl53 skrev, for 12 timer siden:

Der ligger et privat sted udenfor Vejle der lejer ud på time basis. Søg evt på diskret udlejning. 

Synes jeg har prøvet kan ikke finde det så hvis du finder det må du da meget gerne sende en besked

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 14 timer siden:

Jo jeg overfvejer bestemt sommerhus det er en anden luksus så må igang med at undersøge dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække mille skrev, 1 time siden:

Jo jeg overfvejer bestemt sommerhus det er en anden luksus så må igang med at undersøge dette

For mig virker det ikke med sommerhus da det ikke kan betale sig for mig at være det samme sted mere end en dag.. Det giver mig det bedste udbytte at flytte mig efter gæsterne.. Så jeg arbejder f.eks en dag Kolding, næste dag Hadsten, så evt Fredericia, Slagelse osv.. Hvis jeg har to dage det samme sted så har jeg to gange udgifter men mine gæster har spredt sig ud på begge dage så jeg har ca samme antal gæster på 2 dage som på 1.. Men stadig dobbelt udgift.. Det er dog bare min personlige erfaring.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække mille skrev, for 20 timer siden:

Tusind tak det vil jeg kigge på og de ved hvad os piger laver eller??

Ja det er jeg rimelig overbevist om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække mille skrev, for 7 timer siden:

Ja bedre forhold, også meget an på hvad sommerhus man tager, tager du en med spa og du kan bruge den også til arbejde er det dejlig ting. Brug ikke sommerhuse i dvs. børne skoleferier. Jeg har kun begrænset arbejde i weekend. Da der er mere liv der. Så mandag til fredag eftermiddag er fin. 
og Selfølgelig har man ikke lide mange gæster hverdag men så også nye huset og naturen i pauser og ikke været for travle. 
Og vælge sommerhus omr der ligger mellem flere store byer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Xl53 skrev, for 21 timer siden:

Der ligger et privat sted udenfor Vejle der lejer ud på time basis. Søg evt på diskret udlejning. 

Er det stedet hvor ham politiker blev knaldet for afholdes af GB?

Stedet er alt for dyrt at leje.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden:

Ja bedre forhold, også meget an på hvad sommerhus man tager, tager du en med spa og du kan bruge den også til arbejde er det dejlig ting. Brug ikke sommerhuse i dvs. børne skoleferier. Jeg har kun begrænset arbejde i weekend. Da der er mere liv der. Så mandag til fredag eftermiddag er fin. 
og Selfølgelig har man ikke lide mange gæster hverdag men så også nye huset og naturen i pauser og ikke været for travle. 
Og vælge sommerhus omr der ligger mellem flere store byer 

Det har du ganske ret i.

Det er så dejlig en måde at arbejde på. 
Det at man ikke skal sove i samme seng som man knalder i og at man føler en vis frihed ved at kunne gå ture og selv lave sin mad mm er skønt. 
Jeg vil blive tosset af at være på motel forskellige steder en uge at gangen. Plus at gæsterne syntes det er hyggeligt at besøge et lækkert sommerhus end en udslidt seng og luvet gulvtæpper ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 3 timer siden:

Ej forglemme at de få motel der har glædespiger som kunder, er der så nogle dage med flere glædepiger på et motel og så går mænd fra værelse til værelse for at lure pigen udsende, mest billigt og mest uden kondom. Dette synes jeg personlig ikke om. 

Det er godt nok ALDRIG sket for mig da.. Eller min kollega jeg ellers følges med.. Tror jeg har haft måske 3 gæster der er gået igen med uforrettet sag igen de snart 2 år hvor jeg har arbejdet på denne måde.. Den ene kunne simpelthen ikke alligevel.. Han bad mig beholde pengene for den time han havde booket.. 

Men ja vi er da tit flere.. Det skide hyggeligt og man få en sludder for en sladder.. Det giver et fedt sammenhold.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 3 timer siden:

Ej forglemme at de få motel der har glædespiger som kunder, er der så nogle dage med flere glædepiger på et motel og så går mænd fra værelse til værelse for at lure pigen udsende, mest billigt og mest uden kondom. Dette synes jeg personlig ikke om. 

Det kan du havde ret i dog har jeg aldrig haft det problem og dem der gør det uden kondom kan jeg slet ikke forholde mig til og det synes jeg da bestemt heller ikke om flere piger på moteller har jeg dog prøvet og der var de nu søde og høflige alle dem jeg så så det kan også lade sig gøre Vi er jo alle i samme båd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

Det har du ganske ret i.

Det er så dejlig en måde at arbejde på. 
Det at man ikke skal sove i samme seng som man knalder i og at man føler en vis frihed ved at kunne gå ture og selv lave sin mad mm er skønt. 
Jeg vil blive tosset af at være på motel forskellige steder en uge at gangen. Plus at gæsterne syntes det er hyggeligt at besøge et lækkert sommerhus end en udslidt seng og luvet gulvtæpper ;)

Kunne ikke være mere enig - et usselt hotel med lurvede gulvtæpper er for mig en lystdræber, desuden er det i mine øjne ikke "diskret" nok. Ikke fordi jeg opholder mig så meget på hoteller, men foretrækker normalt  besøg i "nærområdet" - og enkelte hoteller har stadigvæk personale på ...

@Frodige Ida- må hellere holde øje med hvor og hvornår du er i et passende sommerhus :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Vil blot gentage min advarsel fra en lidt tidligere tråd om samme emne:

Hotellet eller ledelsen overtræder rufferi paragraffen i straffeloven. Hvorvidt dem der lejer sig ind med det formål at sælge sex kan retsforfølges ved jeg ikke.

Men overdreven annoncering af set-uppet kan jo lukke muligheden såfremt politiet bliver opmærksom på det der foregår. :-) 

Meen der er jo så meget i denne branche der går under radaren så ordensmagten lægger formentlig ikke mange ressourcer i denne del af lovovertrædelserne.

I øvrigt er der kvinder fra 'eksotiske' lande der har gyldige pas fra EU-lande fordi deres gamle koloniers beboere kan få den gamle kolonimagts pas og dermed udnytte arbejdskraftens frie bevægelighed indenfor EU. Ligesom visa og opholdstilladelser følger normale EU regler.

Feks Holland, Spanien,  Portugal, Frankrig, Belgien og formentlig også England.

Så feks Sydamerikanske skønheder som man skulle tro havde vanskelige forhold mht. opholdstilladelser, visa'er mm er vupti EU borgere med alt hvad det indebærer. :-) 

Redigeret af moden libertiner
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 12 timer siden:

Hotellet eller ledelsen overtræder rufferi paragraffen i straffeloven.

Du har sikkert ret, men det er vel egentlig underligt, at det bryder loven. I forhold til udlejning af lejligheder, så er det (hvis jeg har forstået det korrekt) ikke ulovligt at udleje til en glædespige, så længe kontrakten er lavet på almindelige markedsvilkår. Altså at glædespigen behandles som enhver anden lejer.

Når en glædespige lejer et hotelværelse på samme vilkår som alle andre gæster, hvorfor er det så anderledes?

Og selvfølgelig er der også en problemstilling, om hotellet rent omdømmemæssigt accepterer, at glædespiger bruger hotelværelset til salg af sex, men det er jo en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som sagt så bliver der holdt øje med siden her.. Jeg ville virkelig ønske der kunne gøres noget der sikrede anonymitet men stadig gjorde at alle kunne deltage trygt herinde uden at skulle modtage denne type mail.. Og jaja jeg ved godt det er ham idioten:lol:.. Jeg er skam heller ikke nervøs.. Men det kunne mindre erfarne måske være blevet.. 

Screenshot_20221014_140630_com.android.chrome.thumb.jpg.1de9142baefe9d98cd94d14b9705f177.jpg

Måske ville det være en idé at fjerne muligheden for at kunne kigge med uden en bruger.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvem der gør det jeg gør ikke jeg søgte efter et sted og intet andet hvilket jrg har fundet og jeg er mons registreret og betaler også skat så jeg har ej heller noget at skjule men ja kan godt følge dig synes faktisk også at tråden har taget en anden drejning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...