Hop til indhold
Manica

ADVARSEL – Milana Nørre Snede – DÅRLIGSTE OPLEVELSE EVER!

Recommended Posts

Guest VarmePia

Som i alle andre brancher.... Kunden har altid ret...

/Sleino

Kunden har ikke altid ret og ret beset kan man som pige være uheldig med et forløb selv om man egentlig gør sit bedste det tror jeg alle piger kan nikke genkendende til, men har kunden betalt for 60 minutter, så er det ikke i orden at losse ham ud efter 25 om så hans fingre havde været istapper, så er det bare ikke i orden! Hvis Milena / Laura er så sart, så må hun jo nøjes med at komme til dk om sommeren eller også må hun jo se at få pulsen op på sine kunder i stedet for at fedte dem af i ekspresfart. Hvad med den finger uden negl, var den også kold? Er det grunden til at kunden ikke fik det græsk han havde betalt for?? Jeg har set meget igennem årene, men aldrig en diller med frostsprængninger :lol: Ej venner, det er altså for useriøst af pigen og en klar ommer.

Hvis Milena / Laura er så ked af det, så kan hun jo efterfølgende tilbyde at give kunden den halve time han allerede har betalt for. Løsningen på et problem er jo ofte meget ligetil.

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne tilstå at jeg ikke er en superflot bodybuilder m six-pack, så jeg er måske ikke en fyr gudinder klapper af når jeg banker på en dør. Når det er sagt så er der mange gange hvor jeg er blevet skuffet over den der har åbnet den dør jeg har banket på. ;)

Men for migselv og også andre kunder handler købesex også om empati. Den har Milana og Silke222 åbenbart ikke. Jeg tror Silke222, snart skifter navn igen(slut med Lærke, slut med Silke - nu må hun finde på et nyt navn).

Man kan så som kunde undre sig, Manica har såvidt jeg ved altid fået roser med på vejen af de piger han har besøgt og derfor tror jeg at Manica optræder med en hvis form for respekt og empati overfor de piger han har besøgt. Derfor tror jeg mere på Manica end Silke222´s forsvars tale overfor Milana/Laura eller hvad hun nu kalder sig.

Jeg kan blot konkludere at Silke og Milana/Laura er to piger der ikke ejer diskretion, pli og empati.

Og når de ikke ejer det - ja så skal de ikke udføre dette arbejde.

Jeg er ked af at dette blev et debat indlæg, men jeg vil ikke se MAnica blive svinet til på denne måde af en person der ikke ejer empati.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får også af og til klager over mine kolde fingre, men så er det bare at holde godt om pigens baller, uden at flytte hænderne rundt et stykke tid, indtil fingrene er varmet op - og det burde pigen efterhånden have lært at instruere kunderne i - ellers må hun jo varme dem op på anden vis - f.eks Mor 26 metoden :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mm nemlig jernsvinet:) min metode er os god. Og endda for begge parter hehe. Må sku sige at til 2500 i timen (eller i dette tilfælde kun tyve mintter) burde hun have tilbudt hr manica at varme dem på alle mulige måder:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker også at hvis nu det havde været en alm. håndværker - f.eks en smed, der havde sagt han ikke kunne smede, fordi jernet var for varmt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg VED at manica levere en god, varm og dejlig oplevelse, men det kræver dæleme også jeg er professionel og gør det samme + en stor omgang menneskelig varme og nærvær, som hvis i spørger mig er den vigtigste " opgave" for os piger. Lad intet røre dig som ikke skal røre dig og tag kun det ind du kan mærke er det rigtige for lige netop dig... Og det må så gælde mest manica her...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne tilstå at jeg ikke er en superflot bodybuilder m six-pack, så jeg er måske ikke en fyr gudinder klapper af når jeg banker på en dør. Når det er sagt så er der mange gange hvor jeg er blevet skuffet over den der har åbnet den dør jeg har banket på. ;)

Men for migselv og også andre kunder handler købesex også om empati. Den har Milana og Silke222 åbenbart ikke. Jeg tror Silke222, snart skifter navn igen(slut med Lærke, slut med Silke - nu må hun finde på et nyt navn).

Man kan så som kunde undre sig, Manica har såvidt jeg ved altid fået roser med på vejen af de piger han har besøgt og derfor tror jeg at Manica optræder med en hvis form for respekt og empati overfor de piger han har besøgt. Derfor tror jeg mere på Manica end Silke222´s forsvars tale overfor Milana/Laura eller hvad hun nu kalder sig.

Jeg kan blot konkludere at Silke og Milana/Laura er to piger der ikke ejer diskretion, pli og empati.

Og når de ikke ejer det - ja så skal de ikke udføre dette arbejde.

Jeg er ked af at dette blev et debat indlæg, men jeg vil ikke se MAnica blive svinet til på denne måde af en person der ikke ejer empati.

Empati er netop hvad jeg besidder, hvorfor skulle jeg ellers tage Milana i forsvar? Donere en h..... masse penge til velgørenhed fryse min ræv af, når jeg står udenfor og samler ind for diverse velgørenheder? Heldigvis kan de fleste læse disse tekster mellem linjerne og fred være med, at de samme profiler rakker mine roser ned og forgæves forsøger at skræmme mine kunder væk. Not gonna happen drenge og piger.

Mit navneskift er udelukkende pga eroguide.

Og jeg vil fortsætte min egenomsorg når jeg møder uretmæssig kritik herinde og hjælpe andre piger jeg VED kan deres kram. Uempatisk er malplaceret på mig i allerhøjeste grad! Det ville du vide hvis du kendte mig personligt, eller havde mødt mig irl. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Empati er netop hvad jeg besidder, hvorfor skulle jeg ellers tage Milana i forsvar? Donere en h..... masse penge til velgørenhed fryse min ræv af, når jeg står udenfor og samler ind for diverse velgørenheder? Heldigvis kan de fleste læse disse tekster mellem linjerne og fred være med, at de samme profiler rakker mine roser ned og forgæves forsøger at skræmme mine kunder væk. Not gonna happen drenge og piger.

Mit navneskift er udelukkende pga eroguide.

Og jeg vil fortsætte min egenomsorg når jeg møder uretmæssig kritik herinde og hjælpe andre piger jeg VED kan deres kram. Uempatisk er malplaceret på mig i allerhøjeste grad! Det ville du vide hvis du kendte mig personligt, eller havde mødt mig irl. :D

Jeg skulle være meget uheldig hvis jeg mødte dig AFK.

Kaldte du dig ikke engang x-pigen også? Der mindes jeg da at have hjulpet x-pigen m et link, og det var i hvertfald ikke fordi jeg regnede med at møde dig/x-pigen!!!!

Line super at du kan bakker min generelle opfattelse op. Tror blot vi må putte Silke222 på ignore listen ;) , så kan alle hendes super dejlige kunder jo have hende helt for sig selv :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ønsker ikke noget person fnider halløj her, blot at fortælle at jeg ikke kan genkende det billede af manica. En rar gæst som altid vil være velkommen. Der er, som jeg plejer at sige, nok til os alle :). Lad det ligge og videre med os alle, i morgen er alt glemt, sådan er det i den branche her... Godnat til jer alle derude :) knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle være meget uheldig hvis jeg mødte dig AFK.

Kaldte du dig ikke engang x-pigen også? Der mindes jeg da at have hjulpet x-pigen m et link, og det var i hvertfald ikke fordi jeg regnede med at møde dig/x-pigen!!!!

Line super at du kan bakker min generelle opfattelse op. Tror blot vi må putte Silke222 på ignore listen ;) , så kan alle hendes super dejlige kunder jo have hende helt for sig selv :D

Hvor er du et ubehageligt menneske. Jeg håber ikke du behandler folk sådan irl.

"Tror vi må putte Silke222 på ignore listen" Jeg må gerne læse de urimelige skældsord og grimme hentydninger samt falske konklusioner der bliver brugt om pigerne, men ikke ytre min mening når jeg har noget relevant at fortælle? Eroguide burde være for alle, ikke for en flok som forsøger at guide folk i forkert retning. Jeg kommenterer ikke videre for det er spild af min tid, når alt jeg skriver bliver haglet ned, ret eller ej. Jeg vil fortsætte min hobby og ignorere fremover hvis hønsegården kagler.

Jo, postmand, Jeg hed x-pigen, men grundet besøg på min privatadresse med trusler mm, måtte jeg skifte navn. Vil Ikke fortælle om hændelsen da jeg har fået forbud imod det. Jeg ofrede min egen lille røv til fordel for folk, som gerne vil at de piger/kvinder/damer besøger, har det godt. Det måtte jeg ikke, hverken irl eller her og det må jeg jo så acceptere. Kald mig bare uempatisk, men næste gang du kigger dig i spejlet, håber jeg der er en lille person inde i dig som finder din selvindsigt og giver dig et wakeup call.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Natascha 23 flyttede også til Voervadsbro en overgang - stederne må åbenbart have samme formidler - nu nåede jeg desværre kun at besøge Natascha en enkelt gang, men hun var absolut varm og dejlig og jeg havde endda anbefalet hende til Manica, men han ventede for længe og kom så til at hoppe på den døde og kolde hoppe istedetfor :D

 

Ja, Natascha er rigtig god  :-P  Det er dejligt at hun kom tilbage i Nr Snede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...