Guest Max Speed Skrevet 13. Oktober, 2022 Hejsa Nogen der har erfaringer at dele her? https://annoncelight.dk/showad/354345 Mange tak Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kakki 47 Skrevet 13. Oktober, 2022 Tager du ikke en for holdet og skriver lidt om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria30 5 Skrevet 14. Oktober, 2022 (edited) Looking Redigeret 14. Oktober, 2022 af Maria30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max Speed Skrevet 14. Oktober, 2022 Kakki skrev, den 13.10.2022 at 08:19: Tager du ikke en for holdet og skriver lidt om det Tør ikke - så simpelt er det. Er bange for det er scam God dag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lazarus 0 Skrevet 14. Oktober, 2022 Max Speed skrev, den 13.10.2022 at 08:11: Hejsa Nogen der har erfaringer at dele her? https://annoncelight.dk/showad/354345 Mange tak Max Havde kontakt i går. Hun ville ikke validere hendes billeder. Tror som minimum, at hun er tungere end hendes tekst/billeder. Jeg gad hverken spilde hendes, eller min egen tid… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
woopser 0 Skrevet 14. Oktober, 2022 Jeg har tidligere set billederne med radiatorerne på en anden annonce, og da jeg søgte på annoncen på eroguide, der blev det omtalt at det ikke lige var den mest almindelige model i Danmark. Jeg har ikke kunne finde opslaget med omtalte radiator, men eftersom det 100% er de samme billeder tvivler jeg meget på at annoncen er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snole 31 Skrevet 15. Oktober, 2022 (edited) woopser skrev, for 8 timer siden: Jeg har tidligere set billederne med radiatorerne på en anden annonce, og da jeg søgte på annoncen på eroguide, der blev det omtalt at det ikke lige var den mest almindelige model i Danmark. Jeg har ikke kunne finde opslaget med omtalte radiator, men eftersom det 100% er de samme billeder tvivler jeg meget på at annoncen er ægte Tror det er den du tænker på Redigeret 15. Oktober, 2022 af snole Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Max Speed Skrevet 17. Oktober, 2022 Uha - Det ligner noget man skal holde sig fra! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 17. Oktober, 2022 Jeg skrev til nummeret igår. Fik en besked tilbage omkring kl 11.45 om jeg kunne komme kl 12.30. Den besked så jeg først kl 14. Sjovt nok bliver jeg truet med bål og brand og incasso og jeg skylder 4900 kr Så nej ingen grund til at skrive til nummeret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg