Hop til indhold
Pianistinden

Sex og menstruation

Recommended Posts

Godmorgen folkens :).

Gennem årene har jeg oplevet at de forskellige kærester jeg har haft, har accepteret menstruation som en naturlig pause i lagen krøllerierne.

jeg har ikke bedt om sex når jeg havde menstruation og de har heller ikke.

Jeg har tænkt at det bliver noget værre gris, men har opdaget at der findes en særlig type tamponer, udviklet til formålet så man undgår slagteri scener og så lyder mit spørgsmål:

Har i drenge sex med jeres kone/kæreste/GP under hendes menstruation?

Med eller uden særlig tampon?

Og hvad med odeuren? Den ændrer sig jo en del i forhold til hormon cyklus?

Piger: sexlyst under mens? Min er svingende, men meget høj lige op til.

Hvad siger panelet?

God dag <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg kommet til der i mit og konens liv hvor det kun er teoretisk, men dengang vi var nyforelskede, og havde sex adskillige gange om ugen havde vi bare nogle håndklæder, der kunne tage "slagteriaffaldet" Jeg husker ikke lugten som noget problem. Der har været lugt ind imellem, men vist mest efter at mens er stoppet. Heller ikke så meget oralsex når det var mest. :wub:

Jeg har engang været hos en glædespige med mens. Det gik OK, men er altså ikke noget jeg går efter.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, jeg mangler endnu at blive belønnet med et sæt røde vinger. Sorry, den måtte bare ud :ph34r:

Min længstvarende partner har altid været plaget af meget svære smerter under menstruation, så der har det ikke været en mulighed. 

Jeg har derimod altid haft øget lyst netop når hun havde menstruation - og det er altså uden at jeg vidste at det var på den tid af måneden. Det har vi grint af nogle gange. Så det er ikke en fetish jeg har, men muligvis har jeg fornemmet noget hormonelt.

Jeg tænker ikke at det ville afskrække mig, men det er heller ikke noget jeg jagter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 2 minutter siden:

Nej, jeg mangler endnu at blive belønnet med et sæt røde vinger. Sorry, den måtte bare ud :ph34r:

Jeg talte engang med én som sagde:"Man er ikke rigtig kriger hvis ikke der er blod på sværdet" :lol: men det er også den eneste jeg har hørt sige noget i stil med, at menstruation var ligegyldigt.

Ha ha ja du har garanteret opfanget hendes hormoner, stakkels kvinde :D men fedt at i kunne grine af det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har aldrig været en forhindring dengang, det var aktuelt. Men det er gået over med alderen, kan man sige. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig set det som et problem at have sex mens kvinden har menstruation, dette både med en GP og en der ikke var.

Ved begge tilfælde fik jeg besked af dem før om situationen.

Jeg har ikke registreret en speciel odeuren under akten.

Så det afskrækker ikke mig, men leder da heller ikke efter dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi var liderlige nok, var det ikke det der skulle stoppe os. Men nu er vi nået en alder hvor naturen har gjort det uaktuelt. 
Iøvrigt er jeg så heldig at overgangsalderen har gjort at min kone er mere liderlig end nogensinde før :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mig rører det ikke, det er en naturlig del af kvindens liv, og jeg har også oplevet at liderligheden hos hende var større

Et håndklæde under er nødvendigt

Jeg havde engang en kammerat der efter en bytur blev stoppet af en af hans venner på vejen hjem og spurgt om han havde været i slagsmål

Der sætter jeg dog grænsen ;-)

Redigeret af Otte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 6 timer siden:

Gennem årene har jeg oplevet at de forskellige kærester jeg har haft, har accepteret menstruation som en naturlig pause i lagen krøllerierne.

Jeg har tænkt at det bliver noget værre gris, men har opdaget at der findes en særlig type tamponer, udviklet til formålet så man undgår slagteri scener og så lyder mit spørgsmål:

Hvad siger panelet?

God dag <3

Lad så mig være den sippede i selskabet..Jeg har aldrig knaldet mit livs piger, når de havde "det røde". Kunne overhovedet ikke finde på det, men vi brugte ventetiden konstruktivt til at dirty talke om alt det, vi skulle prøve, når hun var klar igen. Så op til mens masser af liderlighed og fed sex, og bagefter,...mmmm., vildt.

Der sneg/sniger sig ofte et blow job med cim ind i pausen, i øvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Ikke lige når der er mest - men i slutningen af perioden er det ok. Datede engang en pige, der så mente at det måtte være sport i 2’eren i den periode. Det accepterede jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har for længst tjent mine red wings. Da min kone er gået over til menstruationskop kan jeg dog sagtens slikke hende uden at få blod i munden, og hun er også helt med på at få den i røven bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 54 minutter siden:

Ikke lige når der er mest - men i slutningen af perioden er det ok. Datede engang en pige, der så mente at det måtte være sport i 2’eren i den periode. Det accepterede jeg.

Ej hvor træls med sådan en indstilling fra hendes side, kan se for mig hvordan du har sukket opgivende og nølende accepteret hendes forslag *blink blink fnis* :lol::lol::lol::P:P:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har knaldet masser af piger under mens, både kærester og ikke kærester. Nogle af dem har været helt forskrækkede, havde aldrig gjort det inden men opdagede at det gik aldeles udmærket og tilmed var lidt ekstra liderligt. Hvis man bare tør slå sig løs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Som en Svend sagde til mig engang “man er ikke en kriger før man har fået blod på sværdet”

Jeg har knaldet mange imens de har haft mens det rør mig ikke.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal have været sammen med konen/kæresten i lang tid, for at sexe under mens.

Kunne ikke gøre det med en tilfældig kvinde/gp.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har flere gange med en fast GP for en del år siden.

Hun fortalte hun havde menstruationi,  så jeg kunne vælge ja eller nej til at mødes,  det var med overnatning. 

Det var frækt og dejligt som altid med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er jeg single , men da jeg havde kæreste /Kone , der var der ikke noget lagen gymnastik og det passede mig faktisk fin lige i de dage ,
omkring menses ,,  

Jeg/ vi kunne godt overleve de dages pause engang imellem.
Dog var der et par gange hvor kærestens liderlighed tog over ,  men der knaldede vi så bare i Brusebadet  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 14.10.2022 at 09:01:

Hvad siger panelet?

God dag <3

Kendte engang en som var lidt prof.. og vi gjorde det også under mens.. hun brugte en særlig natursvamp.. at sætte op.. og det gik fint. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 14.10.2022 at 17:46:

Sødt af dig.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da hende, der senere blev min kone gennem mange år, og jeg begyndte at komme sammen, gjorde vi det også, når hun havde menstruation. Selvom hun var betydelig mere erfaren end jeg, havde hun ikke prøvet det før, og jeg tror, at vi begge blev lige en tand ekstra liderlige. Men om det var hormonalt betinget eller bare skyldtes, at det var lidt frækt og grænseoverskridende, skal jeg ikke kunne sige. Vi smagte også på det, for hendes vedkommende var det vist sådan en rødstrømpeting at turde smage det på en pik, selv fandt jeg det ok men hun smagte og lugtede nu bedre uden. Da vi flyttede sammen og kunne knalde så tit vi ville, holdt vi lige så stille op med at gøre det (altså under menstruationen, ellers knaldede vi på livet løs). Efterhånden var der jo ikke noget grænseoverskridende ved det, men stadig besværet med blod på sengetøjet og at skulle tage bad bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...