Jernet 895 Skrevet 17. Oktober, 2022 Et håndklæde under måsen på tøspigebarnet, og afsted det går tænk ikke så meget over det. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage er godt 57 Skrevet 19. Oktober, 2022 Kan godt se at jeg er lidt på udebane, men for mig er det absolut no go, jeg kan simpelthen ikke, og det skal være helt væk. Har aldrig mødt modstand på det, bare man er ærlig omkring det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. Oktober, 2022 AB455 skrev, den 14.10.2022 at 09:15: Nej, jeg mangler endnu at blive belønnet med et sæt røde vinger. Sorry, den måtte bare ud Det er godt nok mange år siden, at jeg læste bogen - mener den hed “De vilde Engle”. Jeg er dog sikker på, at røde vinger gjorde man sig fortjent til ved at slikke en menstruerende kvinde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. Oktober, 2022 Pianistinden skrev, den 14.10.2022 at 09:19: Jeg talte engang med én som sagde:"Man er ikke rigtig kriger hvis ikke der er blod på sværdet" men det er også den eneste jeg har hørt sige noget i stil med, at menstruation var ligegyldigt. Ha ha ja du har garanteret opfanget hendes hormoner, stakkels kvinde men fedt at i kunne grine af det Jeg havde en (bolle)veninde, der sagde, at en god sømand også sejler på det røde hav, så det gjorde jeg - endda uden at være sømand 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 19. Oktober, 2022 warmgun skrev, for 52 minutter siden: Det er godt nok mange år siden, at jeg læste bogen - mener den hed “De vilde Engle”. Jeg er dog sikker på, at røde vinger gjorde man sig fortjent til ved at slikke en menstruerende kvinde. "...at "Røde vinger" er en "æresbevisning båret foran på Hells Angels' medlemsveste" og "angiver, at bæreren af distinktionen har foretaget cunnilingus på en kvinde, mens hun har haft menses" Citat fra Ambro Kragh: Englenes gerninger (som jeg ikke har læst) anmeldt i Information: https://www.information.dk/1997/10/skingert-krav-rocker-forbud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. Oktober, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: "...at "Røde vinger" er en "æresbevisning båret foran på Hells Angels' medlemsveste" og "angiver, at bæreren af distinktionen har foretaget cunnilingus på en kvinde, mens hun har haft menses" Citat fra Ambro Kragh: Englenes gerninger (som jeg ikke har læst) anmeldt i Information: https://www.information.dk/1997/10/skingert-krav-rocker-forbud Du giver mig jo ret! Man erhverver ikke retten til røde vinger gennem samleje! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 19. Oktober, 2022 warmgun skrev, for 6 minutter siden: Du giver mig jo ret! Man erhverver ikke retten til røde vinger gennem samleje! Ja, du virker overrasket? Jeg fandt bare noget dokumentation. Det var netop bandit-mærket fra drengerøvenes klubber jeg hentydede til og ikke at det galdt samleje. Jeg tænkte det var almindeligt kendt, men du kendte det jo netop også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 19. Oktober, 2022 (edited) Men hvad gør glædespiger i den røde uge? Holder de fri? Findes der nogle medikamenter der holder det røde væk? Eller er der andre alternativer? Redigeret 19. Oktober, 2022 af BigDaddiz Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. Oktober, 2022 AB455 skrev, for 2 timer siden: Ja, du virker overrasket? Jeg fandt bare noget dokumentation. Det var netop bandit-mærket fra drengerøvenes klubber jeg hentydede til og ikke at det galdt samleje. Jeg tænkte det var almindeligt kendt, men du kendte det jo netop også Har nok noget med min efterhånden fremskredne alder at gøre… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 19. Oktober, 2022 BigDaddiz skrev, for 58 minutter siden: Men hvad gør glædespiger i den røde uge? Holder de fri? Findes der nogle medikamenter der holder det røde væk? Eller er der andre alternativer? Kendte en GP, der fortalte mig, at hun kom et stykke natursvampe op, men hvis det var Stockholms blodbad, så måtte hun holde pause. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 19. Oktober, 2022 warmgun skrev, for 7 minutter siden: Har nok noget med min efterhånden fremskredne alder at gøre… Ellers vores, siden vi begge har indsigt i hvad der er skrevet for om for længe siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 228 Skrevet 20. Oktober, 2022 warmgun skrev, for 21 timer siden: Du giver mig jo ret! Man erhverver ikke retten til røde vinger gennem samleje! Jeg kender ikke Ambro Kraghs bog men kan huske en meget gammel bog (fra tresserne?) om de amerikanske engle, måske den der også bliver nævnt. Jeg husker det med farverne lidt anderledes. For at få “vingerne” skulle de slikke en menstruerende kvinde. Var hun hvid, blev de “White wings”, var hun sort, blev de “Black Wings”. Men de danske rockere kan jo have lavet deres eget system. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 20. Oktober, 2022 ekek skrev, for 18 minutter siden: Jeg kender ikke Ambro Kraghs bog men kan huske en meget gammel bog (fra tresserne?) om de amerikanske engle, måske den der også bliver nævnt. Jeg husker det med farverne lidt anderledes. For at få “vingerne” skulle de slikke en menstruerende kvinde. Var hun hvid, blev de “White wings”, var hun sort, blev de “Black Wings”. Men de danske rockere kan jo have lavet deres eget system. White wings eller bare vinger var ved at slikke en hvid kvinde, sorte vinger ved at slikke en sort kvinde, røde vinger ved at slikke en menstruerende - uanset hudfarve… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 25. Oktober, 2022 Pianistinden skrev, den 14.10.2022 at 09:01: Godmorgen folkens . Gennem årene har jeg oplevet at de forskellige kærester jeg har haft, har accepteret menstruation som en naturlig pause i lagen krøllerierne. jeg har ikke bedt om sex når jeg havde menstruation og de har heller ikke. Jeg har tænkt at det bliver noget værre gris, men har opdaget at der findes en særlig type tamponer, udviklet til formålet så man undgår slagteri scener og så lyder mit spørgsmål: Har i drenge sex med jeres kone/kæreste/GP under hendes menstruation? Med eller uden særlig tampon? Og hvad med odeuren? Den ændrer sig jo en del i forhold til hormon cyklus? Piger: sexlyst under mens? Min er svingende, men meget høj lige op til. Hvad siger panelet? God dag Kun prøvet det jævnligt med en tidligere kæreste, det var forbundet med "livsfare", at takke nej ...., men foregik altid i bruseren, så det var fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ekek 228 Skrevet 25. Oktober, 2022 warmgun skrev, den 20.10.2022 at 10:42: White wings eller bare vinger var ved at slikke en hvid kvinde, sorte vinger ved at slikke en sort kvinde, røde vinger ved at slikke en menstruerende - uanset hudfarve… Det lyder nu lidt mærkeligt. Var/er der overhovedet nogen, der ikke havde eller var “White Wings”? En hædersbetegnelse, men alle har den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 313 Skrevet 26. Oktober, 2022 Pianistinden skrev, den 14.10.2022 at 14:01: Godmorgen folkens . Gennem årene har jeg oplevet at de forskellige kærester jeg har haft, har accepteret menstruation som en naturlig pause i lagen krøllerierne. jeg har ikke bedt om sex når jeg havde menstruation og de har heller ikke. Jeg har tænkt at det bliver noget værre gris, men har opdaget at der findes en særlig type tamponer, udviklet til formålet så man undgår slagteri scener og så lyder mit spørgsmål: Har i drenge sex med jeres kone/kæreste/GP under hendes menstruation? Med eller uden særlig tampon? Og hvad med odeuren? Den ændrer sig jo en del i forhold til hormon cyklus? Piger: sexlyst under mens? Min er svingende, men meget høj lige op til. Hvad siger panelet? God dag Hej pianistinde Spændende emne du tager op. Det finder jeg helt naturligt - ja egentlig lidt frækt - bare man har styr på det griser lidt. Så man har plads og mulighed alligevel. Gerne for mig - også hele vejen bare kvinden / GP har lyst. Ved kemi også facesitting men synes det er svært at finde GP der tilbyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 26. Oktober, 2022 PeeHairy skrev, for 7 timer siden: men synes det er svært at finde GP der tilbyder? Spørg din favorit GP, ikke alt reklameres åbent 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 578 Skrevet 26. Oktober, 2022 Pianistinden skrev, den 14.10.2022 at 09:01: Godmorgen folkens . Gennem årene har jeg oplevet at de forskellige kærester jeg har haft, har accepteret menstruation som en naturlig pause i lagen krøllerierne. jeg har ikke bedt om sex når jeg havde menstruation og de har heller ikke. Jeg har tænkt at det bliver noget værre gris, men har opdaget at der findes en særlig type tamponer, udviklet til formålet så man undgår slagteri scener og så lyder mit spørgsmål: Har i drenge sex med jeres kone/kæreste/GP under hendes menstruation? Med eller uden særlig tampon? Og hvad med odeuren? Den ændrer sig jo en del i forhold til hormon cyklus? Piger: sexlyst under mens? Min er svingende, men meget høj lige op til. Hvad siger panelet? God dag For mit vedkommende er svaret 100% nej, den tid på måneden er kvindens yoni for mig fredet, dét ligesom fæces ved anal er et mega turnOFF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
For-sjov 3 Skrevet 31. Oktober, 2022 Jeg er på job I udlandet og har i et par dage haft besøg af en veninde fra et naboland tæt på hvor jeg er nu . Da vi normalt langt fra hinanden ses vi ikke særlig tit så lysten var stor. Dog havde hun menstruation- jeg gør det gerne alligevel. Er egentlig ikke afskrækket af blodet. Men det blir simpelthen et værre svineri så det værste ved det er at det blir lidt kedeligt bare i missionæren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 31. Oktober, 2022 Altså hvis man ikke kan tåle synet af blod har kvinderne da 2 andre indgange der kan benyttes i de dage. Håber en lille anekdote er tilladt Jag var til et GB i KBH, købe forstås, en dejlig kvinde og 8 mænd så vidt jeg husker. Gerne uden kondom, men de fleste ville ikke uden. Fik undervejs færten af at hun både kunne og ville fistes. På med handskerne ( af hensyn til hende, så neglene ikke kunne ødelægge noget.) fat i glidecremen både hun og jeg blev ret ophidsede for at sige det mildt. På et tidspunkt mærkede jeg noget mærkeligt, næsten som en lille svamp oppe i hende. Efterlod genstanden i hende. Nå tid til pause, og handsken var lettere blodig. Ups hvad var det ? Nå et bad i pausen er ikke at foragte, kvinden var med og jeg spurgte hende er det en natursvamp oppe i dig og pga de røde dage. Svaret var ja til begge dele. Nogen kvinder benytter natursvampe i stedet for bind eller tamponer. I dette tilfælde et godt alternativ, jeg tror ikke der var andre der opdagede at hun var kommet i rødt den dag. Natursvampe stiftede jeg første gang bekendtskab med i Grækenland, når de er tørre er de hårde og kradser, når de er våde er de så lækre og bløde at vaske sig med. Kan godt forstå at kvinder godt kan lide dem som 'tampon' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 56 Skrevet 4. November, 2022 Det sundt og godt at gøre for kvinden, derudover så er de faktisk mere liderlige, der kan dog være mentale ting der gør de tror de ikke er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amanduh 163 Skrevet 4. November, 2022 Man kan bruge en natursvamp, som man sætter op. Meget følsomme mænd kan mærke den, men ikke alle. Så kan man gå til den alt man vil uden blod eller noget. Ge-ni-alt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 2. December, 2022 Det er et af de punkter hvor min grænse så småt bliver rykket. Jeg synes ikke jeg kan byde mænd det, slet ikke mod betaling. Men har altid meldt ærligt ud om det. Og så diskret som muligt melder min åbningstids kalender (kun BJ). Enkelte har så meldt tilbage. De er ligeglad med rød pølse (den kan jo vaskes). Så stamkunder jeg 100% ved aldrig ville give en negativ anmeldelse pga noget de selv har godkendt. Er så småt begyndt at få lov. Men har taget mange år, at kunne abstrahere fra at der er ulækkert og stole på de er ligeglade med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 134 Skrevet 2. December, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 12 minutter siden: Det er et af de punkter hvor min grænse så småt bliver rykket. Jeg synes ikke jeg kan byde mænd det, slet ikke mod betaling. Men har altid meldt ærligt ud om det. Og så diskret som muligt melder min åbningstids kalender (kun BJ). Enkelte har så meldt tilbage. De er ligeglad med rød pølse (den kan jo vaskes). Så stamkunder jeg 100% ved aldrig ville give en negativ anmeldelse pga noget de selv har godkendt. Er så småt begyndt at få lov. Men har taget mange år, at kunne abstrahere fra at der er ulækkert og stole på de er ligeglade med det. Altid godt med ærlig kommunikation og næsten frit valg …. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4397 Skrevet 2. December, 2022 SweetMilf6630 skrev, for 3 timer siden: Det er et af de punkter hvor min grænse så småt bliver rykket. Jeg synes ikke jeg kan byde mænd det, slet ikke mod betaling. Men har altid meldt ærligt ud om det. Og så diskret som muligt melder min åbningstids kalender (kun BJ). Enkelte har så meldt tilbage. De er ligeglad med rød pølse (den kan jo vaskes). Så stamkunder jeg 100% ved aldrig ville give en negativ anmeldelse pga noget de selv har godkendt. Er så småt begyndt at få lov. Men har taget mange år, at kunne abstrahere fra at der er ulækkert og stole på de er ligeglade med det. Sex under menstruation er ikke mit kink, men dit indlæg fortjener stor applaus: 1. Du er tro mod dine egne holdninger 2. Du anerkender, at holdninger kan ændre sig over tid 3. Du er ærlig omkring, hvad du tilbyder hvornår 4. Du har tillid til dine kunder (når de fortjener det) Stærkt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg