Hop til indhold
Pianistinden

Sex og menstruation

Recommended Posts

SweetKisses skrev, den 13/9/2023 at 10:04:

Jeg lover, at lige meget hvad i fylder i slikskålen, så skal jeg sørge for et godt indhuk... :rolleyes: Men hvorfor er der ingen der har nævnt chokolade?? 

Hvis du foreslår Nutella som et alternativ til rigtig chokolade, så bliver du fjernet fra mit testamente...Siger det bare!!

Og for at blive on topic, her er dagens PSA: Rengøring af sengetøj efter sex med mens er MEGET nemmere end rengøring af sengetøj efter sex med Nutella. 

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 13/9/2023 at 18:25:

For pokker!!!!! Svampet chokoladekage med chokoladecreme og flødeskum! :D

Så ved vi hvad Pianistinden tager med til næste Fredagsbar :D

Sæt igang, og husk at lave rigeligt :wink:.

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Francois skrev, 1 time siden:

Hvis du foreslår Nutella som et alternativ til rigtig chokolade, så bliver du fjernet fra mit testamente...Siger det bare!!

Nutella kan snilt spises med ske - men det vil aldrig rigtig kunne erstatte chokolade! Slet ikke chokolade med marcipan :biggrin:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, den 2.12.2022 at 12:10:

Det er et af de punkter hvor min grænse så småt bliver rykket. 
Jeg synes ikke jeg kan byde mænd det, slet ikke mod betaling. 
Men har altid meldt ærligt ud om det. Og så diskret som muligt melder min åbningstids kalender (kun BJ).

Enkelte har så meldt tilbage. De er ligeglad med rød pølse (den kan jo vaskes). Så stamkunder jeg 100% ved aldrig ville give en negativ anmeldelse pga noget de selv har godkendt. Er så småt begyndt at få lov. 
Men har taget mange år, at kunne abstrahere fra at der er ulækkert og stole på de er ligeglade med det. 

Nogle fortæller det og er til halv pris den tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
salla123 skrev, for 2 timer siden:

Nogle fortæller det og er til halv pris den tid.

Så bliver pigen ikke mere desperat for at tjene en skilling. Virkelig trist og mere trist hvis lav prisen er mere eftertragtet end selve ydelsen. 
Kan du ikke linke til din påstand da det i bund og grund lyder som en røverhistorie?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...