Oldtimer 4593 Skrevet 13. September, 2023 Liv skrev, for 55 minutter siden: For ikke at tale om kage? Sachertorte, kartoffelkage, gåsebryst, min lidenskab næst efter frække kvinder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2310 Skrevet 13. September, 2023 Pianistinden skrev, 1 time siden: For pokker!!!!! Svampet chokoladekage med chokoladecreme og flødeskum! Selvfølgelig udvikler en snak om menses sig til en snak om søde sager 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 13. September, 2023 SweetKisses skrev, for 1 minut siden: Selvfølgelig udvikler en snak om menses sig til en snak om søde sager En naturlov 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 13. September, 2023 Som min tøs siger: “Er der nogen kropsvæsker vi ikke har delt??”’ Jeg tænker, hvis, så er jeg bare så klar 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1270 Skrevet 19. September, 2023 (edited) SweetKisses skrev, den 13/9/2023 at 10:04: Jeg lover, at lige meget hvad i fylder i slikskålen, så skal jeg sørge for et godt indhuk... Men hvorfor er der ingen der har nævnt chokolade?? Hvis du foreslår Nutella som et alternativ til rigtig chokolade, så bliver du fjernet fra mit testamente...Siger det bare!! Og for at blive on topic, her er dagens PSA: Rengøring af sengetøj efter sex med mens er MEGET nemmere end rengøring af sengetøj efter sex med Nutella. /Francois Redigeret 19. September, 2023 af Francois 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1270 Skrevet 19. September, 2023 Pianistinden skrev, den 13/9/2023 at 18:25: For pokker!!!!! Svampet chokoladekage med chokoladecreme og flødeskum! Så ved vi hvad Pianistinden tager med til næste Fredagsbar Sæt igang, og husk at lave rigeligt . /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2310 Skrevet 19. September, 2023 Francois skrev, 1 time siden: Hvis du foreslår Nutella som et alternativ til rigtig chokolade, så bliver du fjernet fra mit testamente...Siger det bare!! Nutella kan snilt spises med ske - men det vil aldrig rigtig kunne erstatte chokolade! Slet ikke chokolade med marcipan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3057 Skrevet 19. September, 2023 SweetKisses skrev, 1 time siden: Nutella kan snilt spises med ske - men det vil aldrig rigtig kunne erstatte chokolade! Slet ikke chokolade med marcipan Noteret til November Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 19. September, 2023 Den skal bare i røven, når tøsen har mens Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 548 Skrevet 19. September, 2023 Mens eller ikke. Hvis pigen vil så spiller der ingen rolle... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 444 Skrevet 19. September, 2023 MisterX skrev, for 6 timer siden: Den skal bare i røven Chokoladen uhmmmm 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 82 Skrevet 29. November, 2023 SweetMilf6630 skrev, den 2.12.2022 at 12:10: Det er et af de punkter hvor min grænse så småt bliver rykket. Jeg synes ikke jeg kan byde mænd det, slet ikke mod betaling. Men har altid meldt ærligt ud om det. Og så diskret som muligt melder min åbningstids kalender (kun BJ). Enkelte har så meldt tilbage. De er ligeglad med rød pølse (den kan jo vaskes). Så stamkunder jeg 100% ved aldrig ville give en negativ anmeldelse pga noget de selv har godkendt. Er så småt begyndt at få lov. Men har taget mange år, at kunne abstrahere fra at der er ulækkert og stole på de er ligeglade med det. Nogle fortæller det og er til halv pris den tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5221 Skrevet 29. November, 2023 salla123 skrev, for 2 timer siden: Nogle fortæller det og er til halv pris den tid. Så bliver pigen ikke mere desperat for at tjene en skilling. Virkelig trist og mere trist hvis lav prisen er mere eftertragtet end selve ydelsen. Kan du ikke linke til din påstand da det i bund og grund lyder som en røverhistorie? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg