JonDo 532 Skrevet 31. Oktober, 2022 Aventura skrev, den 28.10.2022 at 03:48: Har hun lige sat priserne op med 30%? Før kostede 1 time 1000 og nu 1300. Det er sku problemet med det hav af gode anmeldelser og så er der er altid en ellet anden klaphat derude der fortæller pigerne at de bare skal sætte prisen op, hold nu k…ft Det er sku for dyrt for mig Vi hindes kalender er max ud så og telefonen hoppe og danse men liderlige mænd så er det vel ikke raket viden at sette prise op. Personligt vil jeg heller spar lidt op og få en god oplevelse en af de der vi nok alle har prøvet der er helt væk eller robot agtig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pyteq 73 Skrevet 5. November, 2022 Tak for denne anmeldelse - fik mig overbevist om at jeg skulle prioritere at besøge hende, hvilket jeg er meget glad for at jeg gjorde. Hun sagde desværre også til mig at hun ikke regnede med at komme tilbage, men man kan jo håbe at hun ombestemmer sig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 5. November, 2022 Pyteq skrev, for 46 minutter siden: Tak for denne anmeldelse - fik mig overbevist om at jeg skulle prioritere at besøge hende, hvilket jeg er meget glad for at jeg gjorde. Hun sagde desværre også til mig at hun ikke regnede med at komme tilbage, men man kan jo håbe at hun ombestemmer sig. Godt du nåede det. Jeg har lige skrevet til Hellen igen og håber.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 6. November, 2022 hun er virkelig smuk og dejlig klar anbefaling MEN PAS PÅ BRØDRE der er masser af videoovervågning i søborg huset UDENFOR og INDENFOR og peger direkte på døren til toilettet . så hvis i tager bad og er nøgne kan de se og optage alt det er meget bekymrende og skal stoppes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obelisk 564 Skrevet 6. November, 2022 Hvordan er der video som kan optage indenfor? Optage når man er i bad? Kan du uddybe:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 6. November, 2022 Obelisk skrev, for 1 time siden: Hvordan er der video som kan optage indenfor? Optage når man er i bad? Kan du uddybe:) videokamera udenfor hoveddøren så de kan se hvem der ringer på døren der er også et eller flere videokameraer indenfor i entreen og tror også i den lange gang mod værelserne . toilettet er i entreen og kameraet peger mod toiletdøren så hvis du går ud af badet nøgen er det på film jeg så ikke kamera inde i værelset eller toilettet kun i gangen/entreen og udenfor hoveddøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brandsprøjten 589 Skrevet 7. November, 2022 De kameraer tror jeg nu er pga sikkerhed imod eventuelle kriminelle der typisk kommer og frarøver pigerne alle de penge de ved pigerne har indtjent. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Twain 216 Skrevet 11. November, 2022 Vil.blot gøre opmærksom på, at dette under af kvindelig skønhed og sødme snart forlader os (medio næste uge). Stedet er nu Østerbro i en fin lejlighed. Men sæt tid af forinden. Den er lidt svær at finde. Hvis du har det, som jeg, er der mange ting, du ikke er herre over i dit eget liv. Men denne tjeneste kan du gøre for dig selv: Besøg Hellen før det er for sent. Hende vil du aldrig glemme. Twain 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 532 Skrevet 16. November, 2022 En trist dag Hellen er rejste hjem i dag, tror ikke hun komme igen Klart en af de beste aller beste GFE opleve jer har haft, alle gange var helt fantastisk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 17. November, 2022 JonDo skrev, for 11 timer siden: En trist dag Hellen er rejste hjem i dag, tror ikke hun komme igen Klart en af de beste aller beste GFE opleve jer har haft, alle gange var helt fantastisk. Tror der er en chance for at skønne Hellen kommer igen til foråret/sommer. Har netop været i kontakt med hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jävelen i olja 48 Skrevet 18. November, 2022 Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden: Tror der er en chance for at skønne Hellen kommer igen til foråret/sommer. Har netop været i kontakt med hende. Underbara nyheter! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 204 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hejså drenge, så er vi hvis lidt heldig. Skønheden er kommet tilbage. Kan se at hun er på Nympho Hellen https://nympho.dk/n9621/3223/real-model/ 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sinoritalover 24 Skrevet 29. Oktober, 2023 Tak for oplysningerne. Nu ved jeg, hvem jeg skal finde. Håber det er lige så godt som min sidste seance med hende i dette forår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndersFraHolstebro 2 Skrevet 9. November, 2023 Nogen der ved om hun stadig er i Danmark eller hvornår hun evt. vil være tilbage, hvis hun ikke er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 10. November, 2023 Hun ser sprød ud - Men hvis indlæggene passer er timeprisen gået fra 1300 til 2500 idag - Det er noget af en stigning :) Nogen der har været der for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 532 Skrevet 10. November, 2023 Mayer28 skrev, for 1 time siden: Nogen der har været der for nylig? JA! Jeg kunde bar flute ind til hinde og ja hinde pris er gået op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 204 Skrevet 10. November, 2023 Mayer28 skrev, for 2 timer siden: Hun ser sprød ud - Men hvis indlæggene passer er timeprisen gået fra 1300 til 2500 idag - Det er noget af en stigning :) Nogen der har været der for nylig? Hej Mayer, jeg tror det var en taste fejl længere op i tråden. Hendes halvtime har tidligere kostet 1.300kr sidste år, den første uge hun var her, hvis jeg husker rigtigt og som JonDo skriver er det steget til 1.500kr. Og hendes andre tider/priser steget tilsvarende. Og ja, hun er mega sprøde og alle pengene være. Der skal huskes at hun har andre ydelser som du vil normale betale ekstra hos andre med i hendes standardpris. Som Frenchkissing og cim. Der vises på Nympho at hun er på ferie. Vi må håbe at hun måske kommer snart tilbage til kbh. godweekend T 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 16. November, 2023 Hellen har lige skrevet til mig, at hun er i Kbh. Da jeg ikke kan besøge i denne omgang, må en af jer udfylde hullet for mig. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AndersFraHolstebro 2 Skrevet 16. November, 2023 Oldtimer skrev, for 7 timer siden: Hellen har lige skrevet til mig, at hun er i Kbh. Da jeg ikke kan besøge i denne omgang, må en af jer udfylde hullet for mig. Ved du hvor længe hun bliver her? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 17. November, 2023 Til d. 5/12 skrev hun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 32 Skrevet 17. November, 2023 TT boi skrev, den 10.11.2023 at 13:18: Hej Mayer, jeg tror det var en taste fejl længere op i tråden. Hendes halvtime har tidligere kostet 1.300kr sidste år, den første uge hun var her, hvis jeg husker rigtigt og som JonDo skriver er det steget til 1.500kr. Og hendes andre tider/priser steget tilsvarende. Og ja, hun er mega sprøde og alle pengene være. Der skal huskes at hun har andre ydelser som du vil normale betale ekstra hos andre med i hendes standardpris. Som Frenchkissing og cim. Der vises på Nympho at hun er på ferie. Vi må håbe at hun måske kommer snart tilbage til kbh. godweekend T En alt for dyr dame til mig. Har lagt mærke til at piger fra Brazilien har højere priser i DK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT boi 204 Skrevet 18. November, 2023 Akrobat skrev, den 17.11.2023 at 10:35: En alt for dyr dame til mig. Har lagt mærke til at piger fra Brazilien har højere priser i DK. Jeg er enig med dig i at der er eller har været mange piger generelt med højere priser i øjeblikket og det er langt fra dem alle der er pengene værd. Disse piger får også dårligt anmeldelser. Jeg tror ikke, jeg har set en eneste dårlig anmeldelse af Hellen. Kvalitet koster desværre, som med alt andet. Priser passer med ydelser hun levere. Priser er på niveau med alle det andre top piger der besøger os. Så hvis pricepoint er for høje til dig er der heldigvis mange andre piger du kan vælge i mellem. Så giver det flere tidspunkter for os andre med hende her! God jagt til dig T 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sinoritalover 24 Skrevet 20. November, 2023 TT boi skrev, den 18.11.2023 at 12:05: Så giver det flere tidspunkter for os andre med hende her! Meget enig, men de piger skal være travlt ellers kommer de ikke igen. Tror det er på tid at jeg kommer med en anmeldelse af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 32 Skrevet 21. November, 2023 TT boi skrev, den 18.11.2023 at 12:05: Jeg er enig med dig i at der er eller har været mange piger generelt med højere priser i øjeblikket og det er langt fra dem alle der er pengene værd. Disse piger får også dårligt anmeldelser. Jeg tror ikke, jeg har set en eneste dårlig anmeldelse af Hellen. Kvalitet koster desværre, som med alt andet. Priser passer med ydelser hun levere. Priser er på niveau med alle det andre top piger der besøger os. Så hvis pricepoint er for høje til dig er der heldigvis mange andre piger du kan vælge i mellem. Så giver det flere tidspunkter for os andre med hende her! God jagt til dig T Damens er måske god mht. Looks og service, men har for høje priser. Så jeg springer, da der stadig findes gode piger med gode anmeldelser i et noget lavere prisleje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 21. November, 2023 Akrobat skrev, for 28 minutter siden: Damens er måske god mht. Looks og service, men har for høje priser. Hvor ved du det fra? At hun har for høje priser? Hvis hun har de kunder hun gerne vil have og har den pris de gerne vil betale, er prisen som den bør være........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg