Akrobat 32 Skrevet 21. November, 2023 tvr skrev, for 2 timer siden: Hvor ved du det fra? At hun har for høje priser? Hvis hun har de kunder hun gerne vil have og har den pris de gerne vil betale, er prisen som den bør være........ Tvr For høje til mig. Især når der er andre gode piger som også giver god service osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 32 Skrevet 21. November, 2023 Akrobat skrev, Lige nu: Tvr For høje til mig. Især når der er andre gode piger som også giver god service osv. Og så stopper vi den her. Emnet er vist udtømt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 21. November, 2023 Akrobat skrev, for 8 minutter siden: Og så stopper vi den her. Emnet er vist udtømt. Jamen så undlad da gerne at bære dine egne, for tråden ligegyldige, præferencer til tovs! 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 32 Skrevet 5. December, 2023 tvr skrev, den 21.11.2023 at 12:56: Hvor ved du det fra? At hun har for høje priser? Hvis hun har de kunder hun gerne vil have og har den pris de gerne vil betale, er prisen som den bør være........ De er for høje til mig. Især når der er mange andre piger med lavere priser og som leverer god service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 6. December, 2023 Akrobat skrev, den 21.11.2023 at 15:42: Emnet er vist udtømt. Meeeen, du kunne alligevel ikke liige nære dig....... Akrobat skrev, for 12 timer siden: De er for høje til mig. Især når der er mange andre piger med lavere priser og som leverer god service. En holdning du også bekendtgjorde for 2 uger siden, d. 21/11...... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Akrobat 32 Skrevet 6. December, 2023 Gløden skrev, for 2 timer siden: Meeeen, du kunne alligevel ikke liige nære dig....... En holdning du også bekendtgjorde for 2 uger siden, d. 21/11...... Godt du har fingeren på pulsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 714 Skrevet 18. December, 2023 Akrobat skrev, den 5.12.2023 at 19:22: De er for høje til mig. Især når der er mange andre piger med lavere priser og som leverer god service. Prisen på en Mercedes er for høj til mig. Især når der er mange andre mærker, som er gode at køre i. Er I herinde ikke glade for, at jeg på den måde deler mine personlige, subjektive præferencer!? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg