KarlEinar 20 Skrevet 15. Oktober, 2022 Hej Det er længe siden jeg har været her, men her til aften besøgte jeg en fantastisk pige i Søborg, og tænkte jeg måtte dele en rigtig god oplevelse. Spanish Daniela in Søborg Hun er smuk på billederne, men endnu smukkere i virkeligheden. Hendes engelsk er ikke perfekt, men til gengæld har hun et perfekt kropssprog Jeg er ikke god til at beskrive detaljer, men hvis du er til blid og behagelig latinasex, går du ikke forgæves her. Spanish Daniela in Søborg 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 16. Oktober, 2022 Hvor holder hun til? Er det på en af de store veje, en privat villa på en sidevej eller noget helt tredje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KarlEinar 20 Skrevet 16. Oktober, 2022 Hej Poptrold Daniela holder til på Søborg Hovedgade. indgangen er en smule tilbagetrukket, med et læhegn du står bag når du ringer på døren. Rimeligt diskret. mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 2. Februar, 2023 KarlEinar skrev, den 15.10.2022 at 22:59: Hej Det er længe siden jeg har været her, men her til aften besøgte jeg en fantastisk pige i Søborg, og tænkte jeg måtte dele en rigtig god oplevelse. Spanish Daniela in Søborg Hun er smuk på billederne, men endnu smukkere i virkeligheden. Hendes engelsk er ikke perfekt, men til gengæld har hun et perfekt kropssprog Jeg er ikke god til at beskrive detaljer, men hvis du er til blid og behagelig latinasex, går du ikke forgæves her. Spanish Daniela in Søborg Er det hende her vi taler om?.....https://annoncelight.dk/showad/336645 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KarlEinar 20 Skrevet 3. Februar, 2023 Hej jeg kan intet se på dit link??? Men så forleden at hun var et andet sted end Søborg. Jeg havde ellers troet at hun holdt til der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 15. April, 2023 KarlEinar skrev, den 3.2.2023 at 01:30: Hej jeg kan intet se på dit link??? Men så forleden at hun var et andet sted end Søborg. Jeg havde ellers troet at hun holdt til der @KarlEinar Jeg gentager lige spørgsmålet fra@Big3lover Er det hende her vi taler om?.....https://annoncelight.dk/showad/336645 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Namnamtk 313 Skrevet 21. Juli, 2024 Kan se, at hun er tilbage. Andre som har erfaringer med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg