Trucker 67 Skrevet 15. Oktober, 2022 Hej vil gerne oplæres i anal. tænker at leje mig sig ud. Men er ikke så erfaren i anal. Hvad er det bedste man kan gøre inden første gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 16. Oktober, 2022 Pkt. 1 Find ud af om du vil være den givende eller modtagende part. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 16. Oktober, 2022 Ved ikke hvad du mener med at “leje mig så ud”. Men ellers blot sørg for at være skyllet godt ud, så du er helt ren og kan slappe af. Book derefter en tid med en pige, der har erfarling på området. Fx Jessica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 16. Oktober, 2022 Trucker skrev, for 8 timer siden: Hej vil gerne oplæres i anal. tænker at leje mig sig ud. Men er ikke så erfaren i anal. Hvad er det bedste man kan gøre inden første gang? Ja hvis du tænker på at modtage den analt, skulle du prøve at tage en handske på, god glidecreme og give dig selv en finger til at starte med, på en senere lejlighed prøv med 2 fingre på samme tid, men ellers har de på sinful.dk begynder dildoer til analsex, er ret gode, ikke for store, samt de har gode glidecreme til det. Jeg er selv startede med dildo til anal, nyder det og jeg har indtil nu kun givet den analt til begge køn og jeg ønsker selv at prøve at modtage den analt. Men Held og lykke og jeg håber at det var en lille inspiration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 22. Oktober, 2022 ok. tak for svar og hjælp! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg