Hop til indhold
Tynnobobbo

Sexklubber i Kbh. - erfaringer ønskes

Recommended Posts

Hvad vil du vide ?

Godt spørgsmål, Nille. Jeg skulle have været mere præcis.

Er det nemt at få sex? Hvordan er kvinderne? Og kan man føle sig velkommen som ny i miljøet?

Men osse bare en beretning fra et besøg, som kan gøre det mere tydeligt, hvordan et besøg kunne være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været mange gange i både xxdark og cityswingers. Xxdark koster kun 100 kr. At komme ind. Man behøver ikke taget tøjet af. Lad være med at tage i xxdark hvis der ikke er en event eller du selv har en date med fra fx scor, da der så ellers ikke er ret store chancer for at få noget. MEN er der et event fx gangbang eller lignende så trop endelig op, så er der næsten 100% sexgaranti, hvis man er tålmodig nok, og har lyst til at være fx nr 20 i køen på en kvinde. Kvinderne er jo almindelige kvinder med stort sexlyst, så rent udseendemæssigt kan de ligge fra almindelige til temmeligt overvægtige , men igen hvad kan man få for 100 kr 8-). Kig på deres hjemmeside under events samt under "jeg søger" for at se hvornår der er GB, og planlæg dit besøg herefter. CS koster 200 at komme ind, dresscode nøgen eller underbukser. Sexchancerne her er betydeligt mindre, man skal faktisk score damerne lidt som på en bar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...