Tynnobobbo 0 Skrevet 11. November, 2013 Er der erfaring fra nogle herinde fra fx xxDark eller swingerklubber som Adam og Eva i Vanløse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 11. November, 2013 Er der erfaring fra nogle herinde fra fx xxDark eller swingerklubber som Adam og Eva i Vanløse? Hvad vil du vide ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tynnobobbo 0 Skrevet 12. November, 2013 Hvad vil du vide ? Godt spørgsmål, Nille. Jeg skulle have været mere præcis. Er det nemt at få sex? Hvordan er kvinderne? Og kan man føle sig velkommen som ny i miljøet? Men osse bare en beretning fra et besøg, som kan gøre det mere tydeligt, hvordan et besøg kunne være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sejanus Skrevet 12. November, 2013 Hej her de en gammel beretning fra xxdark. viewtopic.php?f=17&t=2888&hilit=xxdark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyderen 126 Skrevet 12. November, 2013 Jeg har været mange gange i både xxdark og cityswingers. Xxdark koster kun 100 kr. At komme ind. Man behøver ikke taget tøjet af. Lad være med at tage i xxdark hvis der ikke er en event eller du selv har en date med fra fx scor, da der så ellers ikke er ret store chancer for at få noget. MEN er der et event fx gangbang eller lignende så trop endelig op, så er der næsten 100% sexgaranti, hvis man er tålmodig nok, og har lyst til at være fx nr 20 i køen på en kvinde. Kvinderne er jo almindelige kvinder med stort sexlyst, så rent udseendemæssigt kan de ligge fra almindelige til temmeligt overvægtige , men igen hvad kan man få for 100 kr . Kig på deres hjemmeside under events samt under "jeg søger" for at se hvornår der er GB, og planlæg dit besøg herefter. CS koster 200 at komme ind, dresscode nøgen eller underbukser. Sexchancerne her er betydeligt mindre, man skal faktisk score damerne lidt som på en bar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg