tilmodenQ 230 Skrevet 16. Oktober, 2022 Hej er der nogen der har erfaring med hende og er stedet rimelig diskret.? https://annoncelight.dk/showad/316086 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 16. Oktober, 2022 Der stor følgende i annoncen: “huset ligger diskret for sig selv i den danske natur” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 136 Skrevet 16. Oktober, 2022 tilmodenQ skrev, 1 time siden: Hej er der nogen der har erfaring med hende og er stedet rimelig diskret.? https://annoncelight.dk/showad/316086 Det ligger meget diskret i en skov … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 33 Skrevet 16. Oktober, 2022 Der står ingenting på AL om man kan få FP nogen der ved noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 136 Skrevet 16. Oktober, 2022 Ikke ved hende selv .. men der var en veninde der kunne man få FP … jeg ved ikke om veninden er der hele tiden …. Men det var en rigtig fin massage og veninden var også dygtig og sød … 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 16. Oktober, 2022 Det kan vist ikke ligge mere diskret -og mutter selv -giver kun massage og evt. håndtrold -massagen kan være god. Når der er andre piger, kan man nok få alt...;-) 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 17. Oktober, 2022 (edited) Det ligger meget, meget diskret. Kan slet ikke ses ude fra vejen. Jeg har besøgt den veninde som er der nu. Hun er 44 år, rigtig sød og meget flot. Hun taler perfekt engelsk. Hun giver en rigtig god massage, dog mangler der lidt pirring under massagen. Bagefter er der lidt B2B, dejligt økoblow og dejlig sex med gummi, selvfølgelig. Hun er nøgen under hele seancen. Redigeret 17. Oktober, 2022 af modensønderjyde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 17. Oktober, 2022 Mange tak for svar , hun må da besøges en dag så. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 17. Oktober, 2022 modensønderjyde skrev, for 10 timer siden: Det ligger meget, meget diskret. Kan slet ikke ses ude fra vejen. Jeg har besøgt den veninde som er der nu. Hun er 44 år, rigtig sød og meget flot. Hun taler perfekt engelsk. Hun giver en rigtig god massage, dog mangler der lidt pirring under massagen. Bagefter er der lidt B2B, dejligt økoblow og dejlig sex med gummi, selvfølgelig. Hun er nøgen under hele seancen. Hej hvad er prisen og hvordan ser hun ud. Hende må jeg besøge i næste uge når jeg kommer til Sønderjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alsmand 33 Skrevet 18. Oktober, 2022 Har lige i dag skrevet med hende , kun massage og HJ Så veninde er der nok ikke lige P.T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 18. Oktober, 2022 Alsmand skrev, for 2 timer siden: Har lige i dag skrevet med hende , kun massage og HJ Så veninde er der nok ikke lige P.T Din logiske sans er til UG 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M50plus 7 Skrevet 21. December, 2022 Er der nogen der ved om, hun har lukket butikken? Hun tager ikke telefonen, men hendes annonce ligger stadig på AL hvis man søger på Padborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 23. December, 2022 M50plus skrev, den 21.12.2022 at 08:23: Er der nogen der ved om, hun har lukket butikken? Hun tager ikke telefonen, men hendes annonce ligger stadig på AL hvis man søger på Padborg. Hun er på ferie i Thailand. Rejste sidst i november 2020. Ved ikke hvornår hun kommer hjem igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 24. December, 2022 modensønderjyde skrev, for 20 timer siden: Hun er på ferie i Thailand. Rejste sidst i november 2020. Ved ikke hvornår hun kommer hjem igen. Der skal selvfølgelig stå november 2022, hvilket man også kan se på hvornår annoncen sidst er opdateret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 2. Januar, 2023 modensønderjyde skrev, den 23.12.2022 at 10:43: Hun er på ferie i Thailand. Rejste sidst i november 2020. Ved ikke hvornår hun kommer hjem igen. Hun er hjemme igen. Hendes annonce er opdateret i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 19. Januar, 2023 Kære Brødre er der nogen der ved om hendes regulære thaimassage er godt? // Dylan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 20 Skrevet 19. Januar, 2023 Dylan skrev, for 7 timer siden: Kære Brødre er der nogen der ved om hendes regulære thaimassage er godt? // Dylan det er den og kan varmt anbefales var der igår for at blive masseret og skal love for hun fandt ud hvor jeg var forspændt og fik løsenet op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 15. Marts, 2023 Nu er der jo skrevet flere gange at man kun kan få HJ hos hende selv, så jeg tænker ikke der er den store grund til at spørge om det har ændret sig ... men hvad tager hun for HJ og kan hun overtales til at smide (noget af) tøjet og må man røre/pille lidt imens? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 15. Marts, 2023 møgsvinet skrev, for 3 timer siden: Nu er der jo skrevet flere gange at man kun kan få HJ hos hende selv, så jeg tænker ikke der er den store grund til at spørge om det har ændret sig ... men hvad tager hun for HJ og kan hun overtales til at smide (noget af) tøjet og må man røre/pille lidt imens? Med dit nick herinde -er det vel ingen problem, at prøve dig frem... -"you never know whit a thai" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 19. Marts, 2023 (edited) møgsvinet skrev, den 15.3.2023 at 15:13: Nu er der jo skrevet flere gange at man kun kan få HJ hos hende selv, så jeg tænker ikke der er den store grund til at spørge om det har ændret sig ... men hvad tager hun for HJ og kan hun overtales til at smide (noget af) tøjet og må man røre/pille lidt imens? 1 times massage incl. HJ tager hun 800 kroner for. Hun giver gerne lidt tantra som opvarmning til HJ. Og hun tager ikke tøjet af og der må ikke røres. Redigeret 19. Marts, 2023 af modensønderjyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 20. Marts, 2023 modensønderjyde skrev, for 22 timer siden: Hun giver gerne lidt tantra som opvarmning til HJ. Og hun tager ikke tøjet af Du har ret. Det kan ikke være meget tantra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 22. Marts, 2023 (edited) Er det mutter eller veninden der er på billederne i den røde? Det er ikke afklædt, men den kjole får mig til at drømme lidt... og plejer der at stå b2b på annoncen eller er det tegn på at veninden er der? Redigeret 22. Marts, 2023 af Elprebsi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
orne32 20 Skrevet 23. Marts, 2023 Elprebsi skrev, for 13 timer siden: Er det mutter eller veninden der er på billederne i den røde? Det er ikke afklædt, men den kjole får mig til at drømme lidt... og plejer der at stå b2b på annoncen eller er det tegn på at veninden er der? det er en veninde der er der og tager sig af den erotiske del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 23. Marts, 2023 orne32 skrev, for 42 minutter siden: det er en veninde der er der og tager sig af den erotiske del Interessant, må se om jeg får mulighed for at kigge forbi. Tak for svaret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denstille 17 Skrevet 23. Marts, 2023 Var forbi i går. Kan kun sige det var en super dejlig time hun kan sit kram. Det er blevet et af mine favorit steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg