madsbenjamin92 3 Skrevet 16. Oktober, 2022 Hej eroguide, jeg håber i kan hjælpe en mand i nød! Jeg søger en dansk domina. Nu har jeg prøvet et par udenlandske, især Mistress Anastasya https://annoncelight.dk/showad/299784 ( det var en fornøjelse ) nu vil jeg gerne prøve en dansk domina. Jeg kender til domina Dark, madame sascha, lady cherie men kender i til andre som i kan anbefale, så skyd endelig! Det kan være alt fra amatør til professionelle. håber virkelig i kan hjælpe! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 16. Oktober, 2022 (edited) Madame Sascha har det hele. Ingen grund til at lede videre… Redigeret 16. Oktober, 2022 af Sharky 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 16. Oktober, 2022 Sharky skrev, for 3 timer siden: Madame Sascha har det hele. Ingen grund til at lede videre… Enig, hun ser spændende ud! Det var også bare mere hvis der var en anden domina man skulle give en chance end dem man kender mvh Mads Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 16. Oktober, 2022 Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 16. Oktober, 2022 Madame Illona skrev, for 51 minutter siden: Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø Hej, ja undskyld glemte selvfølgelig at skrive hvor jeg søger. Jeg søger kun på Sjælland men er villig til at køre Sjælland rundt for den rigtige domina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 16. Oktober, 2022 Madame Illona skrev, for 51 minutter siden: Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø Det var også mere hvis der er en til dels ukendt domina der skulle prøves Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 17. Oktober, 2022 Miss Lilou-Marlou er et godt bud på en dansk domina. Hun holder til i Glostrup https://annoncelight.dk/showad/335305 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 17. Oktober, 2022 SpankingSub skrev, for 11 timer siden: Miss Lilou-Marlou er et godt bud på en dansk domina. Hun holder til i Glostrup https://annoncelight.dk/showad/335305 Ja tak! Præcis sådan en type jeg søger :D hun rejser dog bare mandag, så håber jeg kan nå det søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 17. Oktober, 2022 madsbenjamin92 skrev, for 2 timer siden: Ja tak! Præcis sådan en type jeg søger hun rejser dog bare mandag, så håber jeg kan nå det søndag Tror ikke du bliver skuffet! Håber du kommer med en anmeldelse, dem er der ikke mange af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 18. Oktober, 2022 madsbenjamin92 skrev, den 16.10.2022 at 14:30: Hej eroguide, jeg håber i kan hjælpe en mand i nød! Jeg søger en dansk domina. Nu har jeg prøvet et par udenlandske, især Mistress Anastasya https://annoncelight.dk/showad/299784 ( det var en fornøjelse ) nu vil jeg gerne prøve en dansk domina. Jeg kender til domina Dark, madame sascha, lady cherie men kender i til andre som i kan anbefale, så skyd endelig! Det kan være alt fra amatør til professionelle. håber virkelig i kan hjælpe! Hej Mads Der er flere og også rigtig gode Danske dominaer, du skal du være opmærksom på 2 ting,: 1: der er langt imellem Danske Dominaer som vil lade dig røre dem, slikke / kramme osv. 2: priserne er ofte en del højere end Anastsya men held og lykke, lad os vide hvem du finder spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 22. Oktober, 2022 (edited) Madame Illona skrev, den 16.10.2022 at 22:28: Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø Der er også lige Lady Iris, Helene, Mistress no. 1, og Livsstils Domina Anita (hvis hun da stadig er aktiv). Afhængigt af hvorfra på Sjælland man kører, så er der ikke så langt til Odense. Og der er i hvert fald én jeg godt kan anbefale. Redigeret 22. Oktober, 2022 af Lasselas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 23. Oktober, 2022 Tak for alle jeres anmeldelser! Jeg har fået en tid med Miss Lilou-Marlou i morgen! Dog tilbyder hun ikke udløsning og det trækker sgu lidt ned. jeg overvejer dog hvidovrepigerne. Nogen der har erfaring med dem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 23. Oktober, 2022 Hvidovre Pigerne? Ja Miss Lilou-Marlou tilbyder ikke udløsning men det gør hende ikke mindre fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madsbenjamin92 3 Skrevet 23. Oktober, 2022 SpankingSub skrev, for 58 minutter siden: Hvidovre Pigerne? Ja Miss Lilou-Marlou tilbyder ikke udløsning men det gør hende ikke mindre fantastisk Hvidovrepigerne.dk enig! De få anmeldelser der er gør også at jeg glæder mig men synes bare det er ærgerligt med udløsningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 227 Skrevet 26. Oktober, 2022 madsbenjamin92 skrev, den 24.10.2022 at 00:24: Hvidovrepigerne.dk enig! De få anmeldelser der er gør også at jeg glæder mig men synes bare det er ærgerligt med udløsningen Forstår ikke det koncept at de ikke giver udløsning,hmm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 261 Skrevet 26. Oktober, 2022 madsbenjamin92 skrev, den 16.10.2022 at 14:30: Hej eroguide, jeg håber i kan hjælpe en mand i nød! Jeg søger en dansk domina. Nu har jeg prøvet et par udenlandske, især Mistress Anastasya https://annoncelight.dk/showad/299784 ( det var en fornøjelse ) nu vil jeg gerne prøve en dansk domina. Jeg kender til domina Dark, madame sascha, lady cherie men kender i til andre som i kan anbefale, så skyd endelig! Det kan være alt fra amatør til professionelle. håber virkelig i kan hjælpe! Der er lady stella og som du selv skriver Dark. Så er der mig selv ( ved ikke om jeg må skrive mig selv på.) lady Hera Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg