Hop til indhold
NordicZenze

Natcha Thai Tanta (:

Recommended Posts

Tænkte, om man mon kunne få et lille smil her' i udkanten af region midt. Træf aftale i Skjern om en tanta (aka tantra) massage 60 min. Der betales forud, hvilket udløste første smil. Blev udført med rigelig olie og lette (læs ligegyldige) strøg fra midt baglår til nedre lænd. 20 min. gik og så var det tid til at snurre rundt samt spørgsmålet om mere. Da svaret var bekræftende, blev den søde Thai endnu mere ligegyldig i sin massage, hvilket gav smil nr. 2.  Nægtede berøringer og andet progressivt, som endte med et Stop fra min side, med ordrerne "beklager, det kan du vist ikke", med forlangen at få lidt af pengene retur, hvilket lykkedes og udløste 3. smil. Kemi? Næppe gr. en masse erfaring. Nææ endnu en gang var man vidne til en alt for presset stakkels thaikvinde i al for kort snor af mutter, der i baglokalet styrede takten med hård hånd og høj stemme. Mangel på konkurence i områderne uden for storbyerne gir' desværre ikke ophøjede oplevelser og flere smil på læben. Stedet er eneste at finde i Stjern by i nærheden af Nygade - spar pengene..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...