devilde 40 Skrevet 16. Oktober, 2022 Ja som overskriften næsten påpeger, så søger jeg råd til hvilken dansk glædespige i Østjylland, som I vil foreslå at jeg besøger i denne uge? Jeg lægger vægt på at hun skal være imødekommende og nem at snakke med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 182 Skrevet 16. Oktober, 2022 Så vil jeg sige Lunah, hvis hun er tilbage fra Esbjerg. Mødtes med hende i Hadsten. Hun er behagelig at snakke med, og hun går langt for at give en god oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 176 Skrevet 16. Oktober, 2022 Jennifer Romantica, Hadsten. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
devilde 40 Skrevet 16. Oktober, 2022 Quatermain skrev, for 41 minutter siden: Så vil jeg sige Lunah, hvis hun er tilbage fra Esbjerg. Mødtes med hende i Hadsten. Hun er behagelig at snakke med, og hun går langt for at give en god oplevelse. Tak for det - det ser dog ud til at hun holder pause Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. Oktober, 2022 Trident skrev, for 26 minutter siden: Jennifer Romantica, Hadsten. Hun er en fantastisk pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
devilde 40 Skrevet 17. Oktober, 2022 Trident skrev, for 13 timer siden: Jennifer Romantica, Hadsten. Synes ikke at jeg kan finde en online annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 17. Oktober, 2022 devilde skrev, for 28 minutter siden: Synes ikke at jeg kan finde en online annonce? Støvring i dag Jennifer https://annoncelight.dk/showad/347937 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18129 Skrevet 17. Oktober, 2022 Pophair skrev, for 4 timer siden: Støvring i dag Jennifer https://annoncelight.dk/showad/347937 Dog først på torsdag.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 17. Oktober, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Dog først på torsdag.. Nåårhhh Så kan han da glæde sig så længe, ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg