Hop til indhold
Ggbang98

GB på onsdag 18-19.30

Recommended Posts

Måske er vi flere mænd på Sjælland som kunne lave en aftale med en pige som gerne vil modtage flere mænd.

Jeg fornemmer, at der er flere piger som ønsker eller tænder på at være sammen med flere mænd men det er lidt svært, at finde nogle andre som vil være med på legen syntes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Nogen der har været med, som kan fortælle lidt?

tror det er 4-5 GB af hende i oktober, så forhåbentlig af lyst og ikke økonomisk nød.

Håber at kunne deltage i fremtiden, men 18-20 desværre ikke ideelt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har skrevet med dem i hele uge og skulle med i Silkeborg det blev aflyst og flytte til fredag i Randers hun skulle sende adr i løbet af idag .

Høre ikke mere fra i går skriver flere gange om adr. hun fortæller at det er på Hotel Fedt.

Tager chance og køre fra kbh til Randers høre inte fra henden. da jeg er på en Parkering plads ved MD se jeg en som holde og venter med lyset tændt. Han kigge på sin telefon hele tiden 

Tror han også skulle være med til det gb . For efter 20 kørte jeg og han kørte også . flere gange prøve jeg at skriv til hende om hvor man skulle hen !!! ingen svar

er der nogle som har været til de gangbang med hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...