LarsB 648 Skrevet 18. Oktober, 2022 Link først, fra tidligere veninde https://annoncelight.dk/showad/337406 God kommunikation og nem aftale med fint engelsk. Hun er vel 175cm høj og alt er proportioneret perfekt, smuk ansigt, store silikone babser og dejlig stram. Fik pillet det meste tøj af hende på sengekanten, var bare nød til at se hendes krop og lige mærke det hele efter, virkelig dumt, for jeg havde jo sagt jo til at starte med massage, så den første halve time gik med en fin ikke for hård massage, hvor vi fik snakket en del sammen og jeg egentlig bare havde lyst til også at smage på herligheden, hun responderer dejligt på slikketur og videre til en dejlig pussy slide med super indlevelse, på med gummi, hende on top og diverse andre stillinger inden jeg måtte give efter for hendes knibeøvelser. Tjaa, der er et stykke vej til Bording, men hjemturen gik med et stort smil. Hun bliver en måneds tid, så mon ikke jeg snart skal smile igen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lert 12 Skrevet 18. Oktober, 2022 Fedt med en anmeldelse. Har hun behåret ben? hvad skulle du af med for sådan en tur? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 18. Oktober, 2022 Lert skrev, for 27 minutter siden: Fedt med en anmeldelse. Har hun behåret ben? hvad skulle du af med for sådan en tur? Billederne i annonce er meget vellignende og kunne sagtens være hende. Priserne er fornuftige og fås når du booker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lert 12 Skrevet 19. Oktober, 2022 LarsB skrev, for 17 timer siden: Billederne i annonce er meget vellignende og kunne sagtens være hende. Priserne er fornuftige og fås når du booker Okay. Så ingen hår på benene? hvis man zoomer lidt ind på første billede, ligner det nemlig, at hun har lidt hår på dem. Så vil sikre mig at der ikke står en lady boy ved døren midt i det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 19. Oktober, 2022 Hun havde kun 2 nydelige barberede ben og hendes klitoris voksede ikke nævneværdig ved stimulering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 31. Oktober, 2022 Blev inspireret af anmeldelsen fra @LarsB Var lidt sent ude med tidsbestillingen, så der var en del skriven frem og tilbage - sprogligt ingen problemer. Jeg møder ofte mange mennesker fra Bording egnen i min dagligdag, så jeg var lidt bekymret for beliggenheden. Men det viste sig at være ok diskret sådan en lørdag eftermiddag. Selve besøget er der vel egentlig ikke så meget at tilføje til. Smuk og virkelig veldrejet lille thaigodte. Sød åben og snakkesalig. Genkender helt den oplevelse som TS beskriver. Jeg synes hun var lidt ømskindet ved udvendig berøring, selv om jeg synes jeg var ganske forsigtig. Men når man kom mere i dybden, så var der intet i vejen - virkelig dejligt - og noget man ikke sådan lige glemmer. Så hvis man lige har en søndag i overskud, og har været på Himmelbjerget og set Elia i Herning - så kan en tur til Bording anbefales. Men vent nu ikke for længe, hun forsvinder igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 1. November, 2022 Slutter mig til koret. Var forbi fredag aften, og blev modtaget af en smuk kvinde. Sikke en timeglasfigur. God stærk massage, med skøn sex i flere forskellige positioner. Havde dog lidt oplevelsen af at hun stemte imod, uanset hvad stilling vi havde. Og jeg render ikke rundet med en møbelbanker. Men fair nok, det var sidste på dagen. Men alt i alt en skøn oplevelse. Nem at snakke med, dejligt værelse, gode p forhold. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 1. November, 2022 stifmeister skrev, for 11 timer siden: Slutter mig til koret. Var forbi fredag aften, og blev modtaget af en smuk kvinde. Sikke en timeglasfigur. God stærk massage, med skøn sex i flere forskellige positioner. Havde dog lidt oplevelsen af at hun stemte imod, uanset hvad stilling vi havde. Og jeg render ikke rundet med en møbelbanker. Men fair nok, det var sidste på dagen. Men alt i alt en skøn oplevelse. Nem at snakke med, dejligt værelse, gode p forhold. Jeg fornemmede ikke, at der var nogen begrænsninger da først vi kom igang med de forskellige øvelser på seng - kun virkelig positive minder. Men under de indledende øvelser var hun noget sensitiv, og gav lige et lille tryk på bremsen en gang imellem. Men nu har vi jo også bare stået i køen og ladet op, det er jo nok også noget helt andet at være den som køen går hen til. Sikke et stykke smuk og veldrejet kvinde - og så er hun jo helt fantastisk nem, åben og ærlig at snakke med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg