Hop til indhold

Recommended Posts

jeg hørte dejlige S var kommet til vejle så jeg fik ringet med det samme hun har sin egen shop nu i de dejligste lokaler ved havnen alt er nyt og lækket hun arbejder så desvære ikke mere som masage pige men har andre piger til den del af det 

jeg bestilte en tur i spabad med den nye pige massage og fp . da jeg kom var der fyld vand i badet og det hele var klart hun vaskede og nussede mig i ca 30 min så var det tid til massagen og det var super godt hun kan virkelig massager og så afslutning og hende med i brugseren bag efter til en dejlig vask alt var fint dog ikke som S i gamle dage men rigtig godt alt dette for 1800kr og det hele tog ca 90 min jeg kommer gerne igen fik også lige snakket kort med S inden jeg kørte igen

link til det hele https://annoncelight.dk/showad/352814

Redigeret af kingo40

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, for 1 time siden:

Det er fandme trist hvis S ikke sexer mere. Hun bliver savnet. :(

8000

Rigtigt. En gang reserverede jeg S i 2,5 timer. Jeg har nok aldrig haft så lang og god sex med nogen kvinde som dengang med S.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja du har ret 8000 det er trist men hun har så startet et sted med samme høje kvalitet som hende selv så må du jo afsted og prøve Ally som er der hun er også super dygtig efter min mening men det er jo smag og behag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...