kingo40 183 Skrevet 18. Oktober, 2022 (edited) jeg hørte dejlige S var kommet til vejle så jeg fik ringet med det samme hun har sin egen shop nu i de dejligste lokaler ved havnen alt er nyt og lækket hun arbejder så desvære ikke mere som masage pige men har andre piger til den del af det jeg bestilte en tur i spabad med den nye pige massage og fp . da jeg kom var der fyld vand i badet og det hele var klart hun vaskede og nussede mig i ca 30 min så var det tid til massagen og det var super godt hun kan virkelig massager og så afslutning og hende med i brugseren bag efter til en dejlig vask alt var fint dog ikke som S i gamle dage men rigtig godt alt dette for 1800kr og det hele tog ca 90 min jeg kommer gerne igen fik også lige snakket kort med S inden jeg kørte igen link til det hele https://annoncelight.dk/showad/352814 Redigeret 18. Oktober, 2022 af kingo40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim 0240 504 Skrevet 18. Oktober, 2022 Hey vil du oplyse lidt mere om pigen, er brysterne ægte og er fissen glat eller ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 18. Oktober, 2022 ja det kan jeg da godt hvis det er det du mangler ægte bryster og glat bane hele vejen så bare afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 18. Oktober, 2022 Det er fandme trist hvis S ikke sexer mere. Hun bliver savnet. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rockett 106 Skrevet 18. Oktober, 2022 8000 skrev, for 1 time siden: Det er fandme trist hvis S ikke sexer mere. Hun bliver savnet. 8000 Rigtigt. En gang reserverede jeg S i 2,5 timer. Jeg har nok aldrig haft så lang og god sex med nogen kvinde som dengang med S. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 19. Oktober, 2022 Hejsa. Var selv forbi for et par dage siden.. Har prøve en del thai steder, men aldrig noget så godt som her. Pigen smuk og nærværende. Stedet, flot og rent. Massagen PERFEKT Pris meget fair. 10/10 herfra. Og kommer igen.. og igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 183 Skrevet 19. Oktober, 2022 ja du har ret 8000 det er trist men hun har så startet et sted med samme høje kvalitet som hende selv så må du jo afsted og prøve Ally som er der hun er også super dygtig efter min mening men det er jo smag og behag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg