Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, er der nogen af jer, der kender et sted hvor jeg kan få:

1: Kompetent thaimassage, der kan mærkes

2: Pigen er slank, fast hud, køn i ansigtet og under 35.

Grønt sted er fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Ankor Wellness i Valby et par gange. Kan godt anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den rejsende skrev, for 18 timer siden:

Tænker byens bedste massage Pranee kan klare den. Der er mange der kun kommer for massagen. :-)

Under 35? Not so much. Jeg skal ikke kunne sige om den Zara, der omtales, er under 35, men til gengæld tyder heller intet på, at hun kan massere, da hun konsekvent annonceres med sexydelser og i øvrigt er alt andet end slank. Ejerens massage er helt godkendt og hendes HJ er mere end godkendt. Men hun er langt over 35. "Køn i ansigtet" er en smagssag, og jeg har svært ved at gætte, hvad der skal til for at det adjektiv bruges af folk. Hvor meget over middel? For mig er ejeren lidt over, men jeg ville nok ikke selv bruge netop det ord. "Pæn" måske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Tænker Pat fra KBH Wellness kunne være et godt valg, medio 30, smuk ansigt, flot lille stram krop og dejlig massage til den bløde side, men super god.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper

Glemte helt smukke Jin fra Royal Thaimassage, hun er en af de flotteste thaipiger i dk, hvis ikke den flotteste.

Hendes massage ligger ligeledes på en top 10.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 15 minutter siden:

Ja.  Jin er er godt Match.  Bare ærgerligt hun er så tvær. 

Er hun virkelig stadig derude? Jeg kan se (på fb-siden) hun kom "tilbage" i 2018 men har du eller @Mr Piper mødt hende der for nyligt?Kan man bestille tid og bede om hende som massør?

PS: det er cirka 16 år siden jeg fik massage af hende, dengang Royal lå på Øster Voldgade. Så jeg kan også være i tvivl om om hun reelt klarer cuttet på at være under 35? Men hun kan sikkert godt fremstå sådan.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Klipklap skrev, 1 time siden:

Ja.  Jin er er godt Match.  Bare ærgerligt hun er så tvær. 

Hun er altid behagelig selskab når jeg besøger hende.

Advarsel skrev, 1 time siden:

Er hun virkelig stadig derude? Jeg kan se (på fb-siden) hun kom "tilbage" i 2018 men har du eller @Mr Piper mødt hende der for nyligt?Kan man bestille tid og bede om hende som massør?

PS: det er cirka 16 år siden jeg fik massage af hende, dengang Royal lå på Øster Voldgade. Så jeg kan også være i tvivl om om hun reelt klarer cuttet på at være under 35? Men hun kan sikkert godt fremstå sådan.

Ja, Jin er her stadigvæk og hendes massage bliver kun bedre og bedre. Du kan booke hende på hjemmesiden. Jeg har besøgt hende kontinuerligt siden hun kom til landet.

Hun var kun19 da hun kom hertil, så hun må være ca 35. Så tænker det er hende der passer bedst til efterlysningen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Klipklap skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ikke sikker du må oploade foto af en pige 

Han uploader jo ikke noget, det er jo bare et link til et facebook opslag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I forhold til Royal Thai og Jin, skal man være opmærksom på, at det er en grøn klinik, der tilbydes ikke andet end massage. 

Så man skal kun besøge stedet, hvis man er til massage og ikke har andre bagtanker end det. 

Når talen falder på god massage, så er det min erfaring at kvindens alder og skønhed er totalt ligegyldigt, det er erfaringen og talentet for massage det kommer an på. Og det meste af tiden ligger de fleste alligevel på maven og kan ikke se kvinden alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 15 timer siden:

Det kan også være hendes ukendte tvilling - bemærk at billedet er 10 år gammelt. Bemærk også Agurkens kommentar:

Agurken skrev, for 4 timer siden:

I forhold til Royal Thai og Jin, skal man være opmærksom på, at det er en grøn klinik, der tilbydes ikke andet end massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Det kan også være hendes ukendte tvilling - bemærk at billedet er 10 år gammelt. Bemærk også Agurkens kommentar:

Ak - Det er ikke til at se på Jin, at der er gået 10 år siden Øster Voldgade, tiden har behandlet hende godt, hun er stadigvæk fucking lækker:wub:

Når jeg kigger på et 10 år gammelt billede af mig selv, kan jeg konstatere at at tiden har behandlet mig knap så nådig:sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 19.10.2022 at 11:32:

Mindst 10 år for gammel.

Em er virkelig en stjerne.

Problemet med hende er at hun kun gider med særligt udvalgte. Resten for at vide at hun er færdig i branchen. og må tage til takke med hendes lejesvende. (ja nogen gange er det "svende" hun har i stalden) :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 2 timer siden:

Problemet med hende er at hun kun gider med særligt udvalgte. Resten for at vide at hun er færdig i branchen. og må tage til takke med hendes lejesvende. (ja nogen gange er det "svende" hun har i stalden) :-) 

Jeg var der i dag og fik en første klasses massage og hendes gode humør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Klipklap skrev, den 18.10.2022 at 16:09:

Den er nok svær. Men under 45 måske ? 

Måske kunne det være interessant med nogle flotte velholdte piger omkring de 40-45 år, så er her et par forslag.

Disse piger giver alle god kompetent massage og er ret flotte og lækre, men lidt ældre end det der efterlyses (De ser alle yngre ud end de er, så måske et forsøg værd)

• JU Massage Strandvejen hellerup (Grøn, Smuk, charmerende og mega sød)<3
  • Nikki Herlev Lotus Herlev Hovedgade, (HJ + lidt pilleri, har det sødeste blideste væsen)
  • Ann, Suphaphorn Blegdamsvej (Grøn, Virker intelligent spændende at snakke  med )
  • Puangpich, Lyngby Thaimmassage ( ved den rette kemi FP, Dejlig skør og pjatter meget, 10 besøg før FP)

Der er sikkert mange flere dejlige damer derude.......:)

skunken skrev, for 13 timer siden:

Ja Em giver rigtig god massage, sidst jeg besøgte hende i Glostrup (før hun flyttede) fik jeg en dejlig FP som afslutning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 4 timer siden:

Måske kunne det være interessant med nogle flotte velholdte piger omkring de 40-45 år, så er her et par forslag.

Disse piger giver alle god kompetent massage og er ret flotte og lækre, men lidt ældre end det der efterlyses (De ser alle yngre ud end de er, så måske et forsøg værd)

• JU Massage Strandvejen hellerup (Grøn, Smuk, charmerende og mega sød)<3
  • Nikki Herlev Lotus Herlev Hovedgade, (HJ + lidt pilleri, har det sødeste blideste væsen)
  • Ann, Suphaphorn Blegdamsvej (Grøn, Virker intelligent spændende at snakke  med )
  • Puangpich, Lyngby Thaimmassage ( ved den rette kemi FP, Dejlig skør og pjatter meget, 10 besøg før FP)

Der er sikkert mange flere dejlige damer derude.......:)

Ja Em giver rigtig god massage, sidst jeg besøgte hende i Glostrup (før hun flyttede) fik jeg en dejlig FP som afslutning.

Fuld pakke? Det lyder da ikke som Em :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr Piper
Argit skrev, for 28 minutter siden:

Fuld pakke? Det lyder da ikke som Em :)

Det var det, har fået Fp flere gange hos Em, muligheden for Fp afhænger som mange andre steder af kemi, men dejlig og dygtig det er hun<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...