Hop til indhold
Guest PoulAfDannebrog

Aylin i Herning - time is ticking (anbefaler ikke!)

Recommended Posts

Guest PoulAfDannebrog

https://annoncelight.dk/showad/348168

Besøgte Aylin i Gullestrup forleden og kan umiddelbart ikke anbefale besværet.

Dialogen op til besøget bestod mest af sætningen "Yes baby" og "When you come?" - det burde nok have fået en alarmklokke til at ringe.

Hun er såmænd petit og lækker, men attituden er komplet ligegyldig. Det kan ske, at min "prutten" om prisen fra 1k/30 til 800/30 gjorde udslaget jeg tror nu jeg ikke ville have fået bedre service til den fulde pris.

Hendes lejlighed (både inde og ude) viser meget enkelt hvad hun er her for og når man først er på værelset er det bare alt tøj af og klap på sengen (straight to business!). Jeg bad hende beholde sine trusser på, da det tænder mig lidt selv at fjerne dem. Fik hende placeret i doggy og slikket hende her og der (hun har altså en fin og flot fisse og røv) inden vi gik over i 69. Her må jeg sige, at Aylin er ret hård og kontant tror min pik er hævet til dobbelt størrelse og kunne mistænke hende for at bruge tænder i blowjobbet :D 

Da jeg var tændt nok til at kneppe foreslog jeg det og så satte hun sig op og tog sine strømper på igen.. Spurgte hvad hun lavede og hun sagde "Time's up".

Var inde .55 og ude i bilen igen .15, så principielt burde der have været mulighed for lige at gøre det hele færdigt (ja, jeg gik kort på toilet inden vi gik i gang - her fandt jeg desuden desuden et cigaretskod i kummen.. :)).

Kort opsummering: Hun er forholdsvis lækker, men virker SÅ ligeglad med kunden.

Pige 6/10 (dårlig attitude men fandens lækker mellem ballerne)

Sted 2/10 (diskret nok, men bærer præg af, at stedet anvendes som kneppehule)

Sex 0/10 (hva'for'noget?)

Jeg tror ikke, at det er hende på billederne. Hendes bryster er ret små og uden plastic.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog

Jeg har desværre fået et par beskeder af Aylin efter min anmeldelse.

Lad os sige, at vi har lidt forskellige opfatettelser af forløbet og at jeg nu både er en "frustreret" og "forfærdelig" person.

Da hun ikke taler eller forstår dansk (dette bedømmer jeg ud fra mit visit og forudgående dialog) tænkjer jeg, at der er en mellemmand involveret, siden anmeldelsen er blevet oversat for hende.

Har forsøgt at forklare mig for hende og hvorfor den lunke anmeldelse.

Det er egentlig lidt kedeligt :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har desværre , at der er en mellemmand involveret, siden anmeldelsen er blevet oversat for hende

Du kan ikke konkludere at hun har en bagmand bare fordi hun har forstået anmeldelsen.  Det tager under 10 sek. at få en oversættelse via fx Google Translate.

Tak for anmeldelsen! :)

/ Western.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Western skrev, for 32 minutter siden:

Du kan ikke konkludere at hun har en bagmand bare fordi hun har forstået anmeldelsen.  Det tager under 10 sek. at få en oversættelse via fx Google Translate.

Tak for anmeldelsen! :)

/ Western.

Du har ret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info om hende - ærgerligt hun ikke yder, da hun ser lækker ud. Havde kontakt med hende men blev lidt mistænksom ift kommunikation . Hun skrev nemlig baby , when you come, osv Hendes priser virkede lidt underlige og som om hun ikke havde helt styr på det… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulAfDannebrog skrev, den 19.10.2022 at 13:38:

https://annoncelight.dk/showad/348168

Besøgte Aylin i Gullestrup forleden og kan umiddelbart ikke anbefale besværet.

Dialogen op til besøget bestod mest af sætningen "Yes baby" og "When you come?" - det burde nok have fået en alarmklokke til at ringe.

Hun er såmænd petit og lækker, men attituden er komplet ligegyldig. Det kan ske, at min "prutten" om prisen fra 1k/30 til 800/30 gjorde udslaget jeg tror nu jeg ikke ville have fået bedre service til den fulde pris.

Hendes lejlighed (både inde og ude) viser meget enkelt hvad hun er her for og når man først er på værelset er det bare alt tøj af og klap på sengen (straight to business!). Jeg bad hende beholde sine trusser på, da det tænder mig lidt selv at fjerne dem. Fik hende placeret i doggy og slikket hende her og der (hun har altså en fin og flot fisse og røv) inden vi gik over i 69. Her må jeg sige, at Aylin er ret hård og kontant tror min pik er hævet til dobbelt størrelse og kunne mistænke hende for at bruge tænder i blowjobbet :D 

Da jeg var tændt nok til at kneppe foreslog jeg det og så satte hun sig op og tog sine strømper på igen.. Spurgte hvad hun lavede og hun sagde "Time's up".

Var inde .55 og ude i bilen igen .15, så principielt burde der have været mulighed for lige at gøre det hele færdigt (ja, jeg gik kort på toilet inden vi gik i gang - her fandt jeg desuden desuden et cigaretskod i kummen.. :)).

Kort opsummering: Hun er forholdsvis lækker, men virker SÅ ligeglad med kunden.

Pige 6/10 (dårlig attitude men fandens lækker mellem ballerne)

Sted 2/10 (diskret nok, men bærer præg af, at stedet anvendes som kneppehule)

Sex 0/10 (hva'for'noget?)

Jeg tror ikke, at det er hende på billederne. Hendes bryster er ret små og uden plastic.

Du har måske fået en lektie i pareto fordelingen: At kun 20% betinger 80% af resultatet. Det var så de 20% du betalte for lidt i forhold til det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog
Super6banditten skrev, for 11 timer siden:

Du har måske fået en lektie i pareto fordelingen: At kun 20% betinger 80% af resultatet. Det var så de 20% du betalte for lidt i forhold til det.

Ja, måske - men min mavefornemmelse siger mig, at jeg ville have fået nøjagtig samme service selvom jeg havde smidt 200 mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...