Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fået tidlig fri fra arbejde og tænkte jeg ville køre en tur til Nørresundby til den her skønhed. 

Parkere ved lidle og går de 300 meter til en baggård hvor døren bliver åbnet af en smilende smuk thai med en fantastisk krop.

Bestiller 45 min til 1300 

Får et bad, hvor hun vasker mig, sørger for jeg kommer i stemning, kommer ind på sengen får en hurtig massage, da vi begge kan se at det ikke er behagelig at ligge på maven.

Hun starter med at kysse og føle. Og bevæger sig ned og giver et fantastisk blow uden. Får condom på og hun sætter sig og hun er dejlig stram vi kommer rundt om 4 stillinger inden jeg rejser mig op af sengen og tager hende bagfra.

Er gået 5 min over tiden og hun spør om jeg vil med i bad, det siger man ikke nej til.

Ikke sidste gang jeg besøger jira 

Parkering 10

Stedet 8

Pigen klart 10 super sød og smilende er et must try

https://annoncelight.dk/showad/353572

Redigeret af Dc0306

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så gik den ikke længere. 

Tidlig fri job igen så et nyt besøg ved jira.

Leverer bare til ug sød og imødekommende 

Og kysser fantastisk og er bare på fra start til slut.

Skal vidst ud og arbejde lidt sort så lidt flere besøg kan komme i stand

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, den 17.11.2022 at 10:07:

Pu ha de hæver priserne

Ja men tænker også jeg hellere vil give lidt ekstra for at få indlevelse med og i hverfald føler at hun faktisk gerne vil være sammen med en. Det er jo også en egenskab der er noget hver i stedet for de kigger alle mulige steder hen. Så er øjenkontakt noget hver ved mine besøg 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Annoncen dur ikke. Er hun flyttet til en anden by? Beskrivelsen er ellers så fin, at jeg ville besøge hende. Nogen, der ved noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan undre sig over hvorfor de rykker til en lille landby som Vegger som mere eller mindre består af 5 huse og et fælles lokum, hvad er pointen i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
mrjames skrev, for 21 timer siden:

Man kan undre sig over hvorfor de rykker til en lille landby som Vegger som mere eller mindre består af 5 huse og et fælles lokum, hvad er pointen i det?

I det her tilfælde her var hun træt af at få 100 beskeder hver dag og endnu flere fra torsdag til søndag fra fulde mænd hvor de bare ville skrive og sige de kom og ikke kom alligevel i vegger kommer dem der skriver. Det var den begrundelse jeg fik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dc0306 skrev, for 18 timer siden:

I det her tilfælde her var hun træt af at få 100 beskeder hver dag og endnu flere fra torsdag til søndag fra fulde mænd hvor de bare ville skrive og sige de kom og ikke kom alligevel i vegger kommer dem der skriver. Det var den begrundelse jeg fik

Er der en seng eller kun thai briks der i Vegger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...