aqunax 17 Skrevet 19. Oktober, 2022 Hej allesammen, Jeg leder efter søde piger, der er med på at røre ved sig selv, mens man spiller den af til dem - og derefter kommer ud over krop/ansigt/bryster osv. Har I erfaring med den slags? Har oplevet, at nogle piger ikke har lyst til den del. Vh Aqunax Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 20. Oktober, 2022 Hvis det er danske piger du søger er du i hvert fald velkommen hos mig dog kun afslutning på kroppen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1714 Skrevet 20. Oktober, 2022 aqunax skrev, for 14 timer siden: Hej allesammen, Jeg leder efter søde piger, der er med på at røre ved sig selv, mens man spiller den af til dem - og derefter kommer ud over krop/ansigt/bryster osv. Har I erfaring med den slags? Har oplevet, at nogle piger ikke har lyst til den del. Vh Aqunax Kunne godt forstille mig at NOGLE piger ikke bryder sig om det, omvendt så tror jeg altså at der er rigtigt MANGE piger der ikke ser noget problem i det, selv har jeg fået lov til det mange thai steder da jeg var aktiv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg