Hop til indhold
Eventyreren

Anbefalinger - sønderjylland

Recommended Posts

Hej

Jeg tager snart turen ned over det sønderjyske - og ville høre om der var nogen herinde der havde nogle anbefalinger.

Det som jeg leder efter er nok "noget ud over det sædvanlige" mere end en bestemt ydelse eller en bestemt type pige.

Gode bud og tips er velkomne. Tjekker også PM

/E

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er svært, tidligere gode steder i hver af kystbyerne, men nu er det ebbet ud.

Tjek EB, masssageguide og annoncelight mv. på dagen

Der er noget der hedder vojens pigerne, har ikke prøvet dem

http://www.vojensdream.dk/page1.html

Men ellers tag til Flensburg eller Kiel. Her føler du dig som en konge for 50 EUR.

viewtopic.php?f=11&t=8287&hilit=kiel

Som du kan se kræver Flensburg helst lidt forberedelse på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

Hej

Jeg tager snart turen ned over det sønderjyske - og ville høre om der var nogen herinde der havde nogle anbefalinger.

Det som jeg leder efter er nok "noget ud over det sædvanlige" mere end en bestemt ydelse eller en bestemt type pige.

Gode bud og tips er velkomne. Tjekker også PM

/E

Hvis det er muligt for dig at time din tur, så besøg Line (http://www.eroguide.dk/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=3127) når hun er i Bajstrup. Super dejlig pige, super service. Hun er anmeldt utallige gange herinde - fortrinsvis i Randers og Vejle.

Herudover er det efter min erfaring rigtig langt mellem snapsene i det sønderjyske. Så Flensburg burde være alternativet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er muligt for dig at time din tur, så besøg Line (http://www.eroguide.dk/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=3127) når hun er i Bajstrup. Super dejlig pige, super service. Hun er anmeldt utallige gange herinde - fortrinsvis i Randers og Vejle.

Herudover er det efter min erfaring rigtig langt mellem snapsene i det sønderjyske. Så Flensburg burde være alternativet.

Bemærk at Line har opgivet Bajstrup/Tinglev

http://www.pigekollektivet.com/Tinglev.html

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for mange indlæg... Jeg går i tænkebox... Er faktisk lidt usikker på om jeg overhovedet skal slå til dernede - virker ikke som det bedste marked.

Men! Naturligvis er en rapport på hvis/når jeg kommer så langt!

Yderligere tips er velkomen;)!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for mange indlæg... Jeg går i tænkebox... Er faktisk lidt usikker på om jeg overhovedet skal slå til dernede - virker ikke som det bedste marked.

De sidste gange jeg har været den vej omkring har jeg også måttet droppe det. Fx. sidste gang jeg var i Haderlslev, hvor jeg har haft nogle gode oplevelser, men sidst jeg var der blev jeg mødt af en tynd hærget type med bodegastemme som slet ikke tiltalte mig. Jeg var så liderlig at jeg egentlig ville have købt, om ikke andet svensk af næsten hvem som helst. Så havde ikke forberedt nogen exit undskyldning. Men jeg blev så paf at jeg bare måtte sige fra allerede ved indgangen. Sidst jeg checkede var der slet ingen annoncer i EB for Haderslev.

Tidligere var der også noget omkring Vejen, men har ikke set dem længe.

Derfor evt. Flensburg. Eller mere nordligt Kolding, Vejle, Esbjerg evt. uden dog at have checket det for nyligt, men ifølge EB er udvalget noget større. Sidst jeg var i Kolding mødte jeg en uengageret tysk pige, der åbenbart havde opdaget at hun kunne tage tre gange så meget for det i DK og som så desuden ydede en mekanisk og ringe service.

Der er vist også diverse thai klinikker men dem frekventerer jeg normalt ikke. Men det er muligvis en løsning hvis man er til den slags.

I Jylland kan du også møde kategorien af klinikker der hedder noget med "døgnåbent", her møder du gerne en søvndrukken sort pige på 24 timers vagt, der bor på stedet. Lokalerne lugter som et løvebur. Prisen er ofte høj og hygiejne, og service dårlig. Ikke noget jeg har brugt længe.

Jylland er ikke som det har været. Ofte en Øv oplevelse i sammenligning med KBH og Tyskland, dog med undtagelser. Jeg synes selv det er bedst hos danske piger. Overvej evt. flere alternative metoder. Check ikke bare EB på dagen, men også annoncelisten, voksenlisten, sexnews69 osv. Måske er du heldig. Hvis ikke så plan B afsted til Flensburg. Du kan altid undskylde dig med at du skal købe ind i Fleggård.

Og så er der som sagt Vojens pigerne, dem har jeg ikke prøvet, idet de var lukket den dag jeg sidst var der. Men beretninger modtages gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...