Hop til indhold
John_Bandit

Kæmpe anbefaling - Emma Love (Østerbro)

Recommended Posts

Link til den skønne kvinde HER!

Lad mig starte med at sige, at anmeldelsen her (kun) er af Emma L, som jeg i dag har mødt sammen med Eva L, og oplevelsen indtager indtil videre 1. pladsen på min all time trekantsliste. Underforstået, det var super fedt! 

Nåmen, Eva er jo allerede heftigt anmeldt- og hun er topklasse. Emma er dog mere ukendt, hvorfor jeg - og helt åbentlyst uden skrubler- udsender en reklame for hende i dette herlige forum. Det er hendes første gang i DK,  og hun takkede pænt "ja", da jeg spurgte om hun ønskede en anmeldelse. Så er det på plads:) 

Stedet: Ydre Østerbo, fint og rent, gode badeforhold, nemt m. parkering og ikke langt til offentlig transport. 

Emma: Jeg bliver budt velkommen af to smukke og charmerende unge kvinder, med de dejligste former. Emma og jeg havde kemi fra første kys og hun var lynhurtig til at lure hvad der virker på mig. Hun er både fræk og varm på samme tid. Hendes bryster er ægte, fyldige og berøringsvenlige uden forbehold. Super lækker numse og en flad og sexet mave. Hendes hud er silkeblød med en fin tone, uden at det var solarie-rocker-tøs-tan (sorry, til dem der er til den slags). Der blev snavet igennem og de intime områder var ligeså velsmagende og velplejet, som hendes kys..og da vores session på en time var en ren no-fuck-zone, only oral pleasure (på min foranledning), så var der rig lejlighed til at undersøge, vurdere og konkludere, at alt var tip top. Selve agten var som sagt en trekant, med fokus på det orale. I dette øjeblik, hvor jeg nyder en sen frokost i efterårssolen, ser jeg tilbage på en super fed oplevelse, med to indlevende og søde unge kvinder, som jeg kan anbefale på det varmeste. 

Samlet pris for oplevelsen: 3000,- (value for money) 

Behøver vel ikke sige, at jeg håber på at møde Emma igen en dag :rolleyes:

Redigeret af John_Bandit
Link manglede

Del dette indlæg

Link til indlæg
John_Bandit skrev, for 1 time siden:

tak.. linkfunktionen virker ikke på min tlf. åbenbart. 

Link til Nympho virker ikke nogen steder overhovedet, det er slået fra på Eroguide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Link til Nympho virker ikke nogen steder overhovedet, det er slået fra på Eroguide.

Så er det heldigt, at an kan markere teksten og vælge "Gå til" i en browser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 2 timer siden:

Så er det heldigt, at an kan markere teksten og vælge "Gå til" i en browser :)

Nemlig. Det var også bare en forklaring til den undrende kommentar, før han fejlmeldte sin telefon ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...