hader 9 Skrevet 20. Oktober, 2022 Så lukker huset i Haderup. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 111 Skrevet 20. Oktober, 2022 hader skrev, for 1 time siden: Så lukker huset i Haderup. Det er godt nok trist, at de lukker. Det er slutningen på en epoke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 20. Oktober, 2022 Kristianv skrev, for 29 minutter siden: Det er godt nok trist, at de lukker. Det er slutningen på en epoke. Er den gal alligevel? Apropos flere tråde om krisetider og nedgang, med mange vidt forskellige meninger og observationer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slavefyr 3 Skrevet 20. Oktober, 2022 hader skrev, for 6 timer siden: Så lukker huset i Haderup. Trist nyhed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 24. Oktober, 2022 Trist udvikling. Sukkerpigerne er vist også væk. så der vel kun tre massageklinikker tilbage i Jylland? Pigekollektivet i Randers. Svalereden og Vojensdream. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 392 Skrevet 25. Oktober, 2022 Det er jo nok en logisk konsekvens af udviklingen de seneste år. Da jeg første gang frekventerede GP'er var det på klinikker i starten/midten af 1990'erne. De fleste gange hos modne danske piger (som ungersvend var det fascinerende at være sammen med rigtige damer) men har også været hos thai'er samt mørke og østpiger blot for at prøve det. Men det var altid de danske piger der var bedst, specielt når man fandt perlerne. Det var frækt og anonymt. I modsætning til i dag hos GP'er på PD var alt dengang med gummi hvor man i dag kan bolle uden hos relativt flere hvis man scroller annoncer igennem. Klinikkerne var mere strengent anlagte med menu og faste priser pr ydelse, hvor man i dag nok mere betaler for tid og man så er enige om hvad der skal ske. Jeg havde både gode og dårlige oplevelser i de forskellige bollehuse. Men tiden løb nok fra dem og det endte måske med et blive for dyrt og sat for meget i skema. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 29. Oktober, 2022 nuser9 skrev, den 24.10.2022 at 07:08: Trist udvikling. Sukkerpigerne er vist også væk. så der vel kun tre massageklinikker tilbage i Jylland? Pigekollektivet i Randers. Svalereden og Vojensdream. Vi kæmper en del for pigekollektivet ikke skal lukke. Så ønsker i bevare klinikkerne så besøg pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 1. November, 2022 Såvidt jeg ved er stedet stadig åbent bare med ny ejer.. Så I besøger bare stadig de dejlige piger så stedet faktisk kan kører rundt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 1. November, 2022 Pele10 skrev, den 25.10.2022 at 07:35: Det er jo nok en logisk konsekvens af udviklingen de seneste år. Da jeg første gang frekventerede GP'er var det på klinikker i starten/midten af 1990'erne. De fleste gange hos modne danske piger (som ungersvend var det fascinerende at være sammen med rigtige damer) men har også været hos thai'er samt mørke og østpiger blot for at prøve det. Men det var altid de danske piger der var bedst, specielt når man fandt perlerne. Det var frækt og anonymt. I modsætning til i dag hos GP'er på PD var alt dengang med gummi hvor man i dag kan bolle uden hos relativt flere hvis man scroller annoncer igennem. Klinikkerne var mere strengent anlagte med menu og faste priser pr ydelse, hvor man i dag nok mere betaler for tid og man så er enige om hvad der skal ske. Jeg havde både gode og dårlige oplevelser i de forskellige bollehuse. Men tiden løb nok fra dem og det endte måske med et blive for dyrt og sat for meget i skema. Haderuppigerne er også mere hvad jeg vil kalde et privat diskret sted.. Der er ikke en tele hvis man ønsker at sidde alene og klarer tingene og der er normalt altid kun en pige på vagt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 1. November, 2022 Tror der er en del p/d steder med danske piger rundt omkring ... De kører på samme måde som f. eks. Pigekollektivet, hvor pigerne kontaktes individuelt .. De steder har bare ikke hjemmeside. Det undrer mig lidt, men det er nok på grund af besvær og udgifter. Det er nemmere for de enkelte piger bare at annoncere på Annoncelight og andre steder, og så kan de også ændre planer uden at skulle ind over en vagtplan og en web-redaktør. Jeg tænker f. eks. på stedet i Nyborg - jeg har besøgt stedet nogle gange ... Jeg har indtryk af at det er godt brugt, og lokalet er virkelig fint .. Lokalerne på klinikkerne var / er såmænd OK, men tit lidt små og mørke, ofte kælderlokaler ... Lokalet i Nyborg er lyst og åbent, og der er god plads ... Faktisk er der et helt lignende sted i min egen by, hvor jeg også har været nogle gange ... Men det er vist 'enmands-ejet' og ikke som sådan et p-d sted ... Tænker også mange af p/d stederne ligger i områder hvor det måske ikke lige er s-å smart åbent at skilte med adressen f. eks. på en hjemmeside ... Af hensyn til naboer osv ... der var 'højere til loftet' i de 'gamle' by-kerner ... I dag er det nok bedst at bruge steder tæt på motorvejen ... Jeg synes nu selv det er meget rart at kunne kontakte en telefonpige ... Det er også godt at der er flere på vagt, f. eks. af hensyn til pigernes sikkerhed, men også fordi man kan 'flytte' en booking hvis en pige ikke er der ... Jeg er ikke så vild med at navigere via Annoncelight mv., jeg synes hjemmesider er en stor hjælp ... Men det er selvfølgelig bare mig ... Og det kan verden jo ikke gøre for ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donkeydick 27 Skrevet 1. November, 2022 JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Såvidt jeg ved er stedet stadig åbent bare med ny ejer.. Så I besøger bare stadig de dejlige piger så stedet faktisk kan kører rundt.. Så må der vel komme noget på en hjemmeside om dette. Og gerne et tlf nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2094 Skrevet 1. November, 2022 Donkeydick skrev, for 2 timer siden: Så må der vel komme noget på en hjemmeside om dette. Og gerne et tlf nummer Nok ikke nødvendigvis. Pigerne annoncerer - p/d stederne gør ikke .. som jeg skrev ovenfor . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lp41 7 Skrevet 5. December, 2022 Kan det passe Haderup åbner igen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DanskeMaria Skrevet 6. December, 2022 Lp41 skrev, for 23 timer siden: Kan det passe Haderup åbner igen ? Ja den er ski god nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 21 Skrevet 10. December, 2022 Øv da jeg har selv været en del af teamet og der var gode dage og dårlige dage som alle andre steder ... Men sikkerheden var i top så man var tryg selvom man arbejdede alene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 27. December, 2022 DanskeMaria skrev, den 6.12.2022 at 21:31: Ja den er ski god nok Lyder godt, tror du der kommer et sted hvor vi kan se hvem der er på vagt? Eller vil det blive annoncelight? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 1. Januar, 2023 Tror også stedet er der i nu, med ny ejer der tilbød mig job der. Og som skrevet jeg kan arbejde der privat og diskret.. For mig er det en gang fis at kalde et gamle bodel for privat og diskret. Det er for mig em gang løgn. Jeg og andre piger vi arbejder i vores eget rigtige private hjem, her hvor vi bor selv. Synes ikke det er okay at misbruge ord privat på gamle bodel Og det er flere andre der også misbruger dette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 2. Januar, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 15 timer siden: Tror også stedet er der i nu, med ny ejer der tilbød mig job der. Og som skrevet jeg kan arbejde der privat og diskret.. For mig er det en gang fis at kalde et gamle bodel for privat og diskret. Det er for mig em gang løgn. Jeg og andre piger vi arbejder i vores eget rigtige private hjem, her hvor vi bor selv. Synes ikke det er okay at misbruge ord privat på gamle bodel Og det er flere andre der også misbruger dette. Når jeg skriver jeg arbejder privat diskret så mener jeg også hotel/motel værelser så det jo langt fra privat diskret men hvad fulan vil du ellers have man skal kalde det.? Det der menes er vel bare at det kan anvendes uden tele, hvor man selv tager telefonen osv altså.. Du ved jo godt det er et bordel så at kalde det løgn tænker jeg er en overdrivelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Når jeg skriver jeg arbejder privat diskret så mener jeg også hotel/motel værelser så det jo langt fra privat diskret men hvad fulan vil du ellers have man skal kalde det.? Det der menes er vel bare at det kan anvendes uden tele, hvor man selv tager telefonen osv altså.. Du ved jo godt det er et bordel så at kalde det løgn tænker jeg er en overdrivelse.. Hotel mm ja diskret men privat bør kun været os der arbejder i vores eget hjem, for hvad kan vi modsat kalde det hvis kunder ikke tror længere nogle arbejder i eget hjem når privat dækkes over både hotel, sjult bodel mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 2. Januar, 2023 Diskret er et ord der dækker pæn over mange steder men privat bør i min øjne kun været når det er rigtigt privat hjem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 2. Januar, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 11 minutter siden: Diskret er et ord der dækker pæn over mange steder men privat bør i min øjne kun været når det er rigtigt privat hjem Der er vi nok bare uenige.. Jeg kan ikke se hvad det ellers skulle hedde uden at nogen ville få ondt i røven og melde hoteller osv til politiet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 2. Januar, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 10 timer siden: Diskret er et ord der dækker pæn over mange steder men privat bør i min øjne kun været når det er rigtigt privat hjem Privat diskret er et koncept og betyder blot, at der (oftest) ikke reklameres med adressen og man skal bestille tid, modsat traditionelt bordel. Det kan være et sted med kun en pige, flere piger der lejer sig ind på dagsbasis eller det kan være hotel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 3. Januar, 2023 Liv skrev, for 10 timer siden: Privat diskret er et koncept og betyder blot, at der (oftest) ikke reklameres med adressen og man skal bestille tid, modsat traditionelt bordel. Det kan være et sted med kun en pige, flere piger der lejer sig ind på dagsbasis eller det kan være hotel. Ja det er blevet sådan et koncept, men min holding er det ikke bør hedde noget med privat for det er jo ikke privat hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14249 Skrevet 3. Januar, 2023 Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden: Ja det er blevet sådan et koncept, men min holding er det ikke bør hedde noget med privat for det er jo ikke privat hjem. Det er vel ikke ligefrem et nyt koncept. Det er de færreste, der arbejder hjemmefra. https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=privat&tab=for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 3. Januar, 2023 Liv skrev, for 1 time siden: Det er vel ikke ligefrem et nyt koncept. Det er de færreste, der arbejder hjemmefra. https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=privat&tab=for Jeg skrev heller ikke nyt men ved det er sådan som i skriver, og nok flere end de færreste der arbejder hjemmefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg