Hop til indhold

Recommended Posts

Beer spørger i sin annonce:

Can I be your woman just for 1 hour

https://annoncelight.dk/showad/273140

Ja det var du så Beer her tidligt idag. 

Beer tog i mod i tøj som hun siger ikke er sexet. Hendes røv er nu sexet også i et par stramme pyjamas bukser, jeg mærkede i hvert fald liv i bukserne, inden vi startede op med et fælles bad - i badet blev "han" både vasket og "kysset", det ku den i den grad li.

Sexdelen var som altid sammen med Beer på hendes høje niveau. Hun er bare så lækker og servicemindet at tumle rundt med, det eneste problem der er for jeg gamle mand, er at klare sex 1 time i Beer's "tempo". Med Beer's hjælp synes jeg nu det går meget godt. Jeg må sige Beer er stadig lige så sød, sexet og serviceminded, som da jeg besøgte hende første gang. Glæder mig allerede til næste besøg hos hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 3 timer siden:

Beer spørger i sin annonce:

Can I be your woman just for 1 hour

https://annoncelight.dk/showad/273140

Ja det var du så Beer her tidligt idag. 

Beer tog i mod i tøj som hun siger ikke er sexet. Hendes røv er nu sexet også i et par stramme pyjamas bukser, jeg mærkede i hvert fald liv i bukserne, inden vi startede op med et fælles bad - i badet blev "han" både vasket og "kysset", det ku den i den grad li.

Sexdelen var som altid sammen med Beer på hendes høje niveau. Hun er bare så lækker og servicemindet at tumle rundt med, det eneste problem der er for jeg gamle mand, er at klare sex 1 time i Beer's "tempo". Med Beer's hjælp synes jeg nu det går meget godt. Jeg må sige Beer er stadig lige så sød, sexet og serviceminded, som da jeg besøgte hende første gang. Glæder mig allerede til næste besøg hos hende.

Har også kun haft gode oplevelser med hende, gennem snart mange år.

Dog lidt af et dilemma når man efter en god stund, står der ved døren og spørger hvad man skylder.

Og hun siger - hvad synes du ?  :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
dealmaker skrev, for 3 timer siden:

Og hun siger - hvad synes du ?  :wub:

Jeg vil helt klart blive mundlam i givende situation, jeg mødte hende for første og desværre eneste gang i 2015 i Århus og dengang under navnet Nok, dog glemmer jeg aldrig hendes bagerste fordele selvom det nu er 7 år siden, men klart hun drog sydpå hvor mændene er flest og fravalgte Århus hvor P er forsmået, til gengæld er P pladserne steget gevaldig i Århus hvilket betyder vi alle drager sydpå, Tak for kaffe Århus :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle

Besøgte Beer i Vejle i dag, og hvor er hun dog en dejlig kvinde.

Fra første til sidste minut var hun helt fantastisk og jeg havde en

time med alt jeg havde lyst til :P.

har svævet på en lyserød sky siden jeg forlod hende, og prisen er alt for

lav i forhold til hvad man får ved hende. 

Mvh.  Deeep

Del dette indlæg

Link til indlæg
deeep skrev, den 1.11.2022 at 18:42:

har svævet på en lyserød sky siden jeg forlod hende, og prisen er alt for

lav i forhold til hvad man får ved hende. 

Helt enig! Hun kunne med rimelighed forlange 2000 - 2500/time. Elsker den kvinde - hun er simpelthen i en liga for sig selv..<3<3:wub:;) NOK Århus 2015 ? Ikke korrekt - hun kom først i april 2015 ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
deeep skrev, for 8 minutter siden:

Det må være 2017 han mener.   ;)

Ja. 
Jeg besøgte hende mange gange, som Nut, på Siam Århus, fra januar 2017. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudo skrev, for 12 timer siden:

Er hun i Vejle i nærheden af stationen og er tilgangen til klinikken diskret eller hvordan 

Nej hun bor et stykke fra stationen og det er ikke en klinik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flotfyr4 skrev, den 2.11.2022 at 21:39:

Hvad er prisen ved denne skønhed 

Jeg vil kalde det normale Vejle priser......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kalithai skrev, for 15 minutter siden:

Er Beer helt glat og med naturlige bryster?

Hun er glat og naturlige bryste. Billeder er ægte. 

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Månestjerne skrev, den 4.11.2022 at 16:29:

Ja, selvfølgelig noget vrøvl jeg skrev.. Selvfølgelig 2017 :)

Okay så forveksler jeg blot med en anden som jeg troede var Beer som jeg i 15 mødte på Trøjborg (hun havde dog bare den samme røv) men beklager jeg kan ta så grundig fejl, så jeg er ude :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Utilregnlig skrev, for 1 minut siden:

Okay så forveksler jeg blot med en anden som jeg troede var Beer som jeg i 15 mødte på Trøjborg (hun havde dog bare den samme røv) men beklager jeg kan ta så grundig fejl, så jeg er ude :rolleyes:

Beer var skiftevis på Winner og Siam dengang. I starten var hun fast på Winner med navnet Nok. Så du kan godt have mødt hende der, men nok i 2016. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
Aarhuselsker skrev, for 8 minutter siden:

2016. 

Hmmm men så sku jeg huske et helt år ved siden af men måske og sådan løber tiden fra os men husker dog det var i samme periode Fah var at træffe på Winner men sådan spiller hukommelsen nogen gange et pus og Nok om det men der findes åben bart flest stive P i Trekanksområdet hvilket Nok gør udfaldet men Tak for info :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...