Hop til indhold

Recommended Posts

Nææ - det ser da meget realistisk ud. Og annonceteksten ligner noget fra det gule hus i Rødovre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 45 minutter siden:

Nææ - det ser da meget realistisk ud. Og annonceteksten ligner noget fra det gule hus i Rødovre. 

Så går turen snart til Rødovre. Udseendemæssigt er hun da en klokkeklar 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

huset er blevet omtalt mange gange så måske er det på tide at tage et smut forbi. kan nogen nævne hvor omtrent det ligger.. er det langt fra centret eller stationen mv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, for 42 minutter siden:

huset er blevet omtalt mange gange så måske er det på tide at tage et smut forbi. kan nogen nævne hvor omtrent det ligger.. er det langt fra centret eller stationen mv?

Som jeg husker det ligger det i et meget stort kryds, vist nok klemt inde bag en tank

Del dette indlæg

Link til indlæg
denensomme skrev, 1 time siden:

Det er et pænt stykke fra Rødovre St. Jyllingevej St. er ca 15 minutters gang.
Centret er vel ca 10-15 minutters gang derfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en aftale med zonya i går, men endte med at vælge en af de andre piger der havde tid. Hun var ikke lige min type... lidt for buttet og jeg er vist blevet for gammel til piger med bøjle på tænderne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ilikeasian skrev, for 15 timer siden:

Jeg havde en aftale med zonya i går, men endte med at vælge en af de andre piger der havde tid. Hun var ikke lige min type... lidt for buttet og jeg er vist blevet for gammel til piger med bøjle på tænderne :D

VIl det sige, at billederne ikke holder? Der ser hun jo slank ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

VIl det sige, at billederne ikke holder? Der ser hun jo slank ud.

Ja. Hun er ikke så slank. Billederne er efter min mening bedre end virkeligheden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Callettien

Er der ikke nogle der har besøgt hende - altså fået en massage og et knald? Er hun virkelig buttet? Eller bare ikke tynd/spinkel?Synes nu deres billeder plejer at stemme ok med virkeligheden, og Zonya ser nu pænt nuttet ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ilikeasian skrev, den 23.10.2022 at 21:13:

Så har jeg besøgt zonya, og jeg tror du har forvekslet Zonya med en anden, for hun havde ikke bøjle på. Hun ligner sig selv på billederne - dog et par få kilo ekstra, men så heller ikke mere. Fik dejlig massage, som hun gjorde rigtig godt, og efterfølgende lækker kæreste oplevelse. Hun tager sig bestemt god tid og vi havde skøn kemi. 

det bliver nok en gentagelse på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roskilde20 skrev, for 5 timer siden:

Så har jeg besøgt zonya, og jeg tror du har forvekslet Zonya med en anden, for hun havde ikke bøjle på. Hun ligner sig selv på billederne - dog et par få kilo ekstra, men så heller ikke mere. Fik dejlig massage, som hun gjorde rigtig godt, og efterfølgende lækker kæreste oplevelse. Hun tager sig bestemt god tid og vi havde skøn kemi. 

det bliver nok en gentagelse på et tidspunkt.

Jamen det er da ikke umuligt. Hende jeg blev præsenteret for havde bøjle på. Men den kan selvfølgelig være afmonteret nu. Selve billederne synes jeg ikke lignede så godt med virkeligheden. Så det kan måske også være en forkert pige jeg har beskrevet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...