En erfaren nybegynder 115 Skrevet 23. Oktober, 2022 Nogen der har mødt Jane hos PP og kan sige lidt om udseende og service? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
En erfaren nybegynder 115 Skrevet 23. Oktober, 2022 Det er PP i Aarhus, de har ikke billeder på deres side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatbandit 31 Skrevet 26. Oktober, 2022 En erfaren nybegynder skrev, den 23.10.2022 at 10:11: Nogen der har mødt Jane hos PP og kan sige lidt om udseende og service? Har en aftale med både Jane og Mint om ikke så længe. Skal nok berette derfra når jeg er kommet til mig selv igen. (Ja, jeg har høje forventninger med standarden for stedet) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Med.Lem 125 Skrevet 28. Oktober, 2022 (edited) En erfaren nybegynder skrev, den 23.10.2022 at 10:11: Nogen der har mødt Jane hos PP og kan sige lidt om udseende og service? Jeg oplevede Jane, som en frisk og fræk kvinde (tror hun er 26-28 år gammel) der var ganske god til at massere og oprigtigt lod til at nyde en tur i høet. Hun har en del tatoveringer og mave der bærer præg af enten, graviditet eller at havde været større engang. Gip var venlig at stikke hovedet ind, mens vi var igang med at begejstre hinanden, for at spøge om der var plads og råd hende; jeg takkede pænt nej. Redigeret 28. Oktober, 2022 af Med.Lem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg