dadr550066 0 Skrevet 23. Oktober, 2022 Hej ville gerne prøve en trans. Og har kigget på Thanasate. Hvordan er hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. Oktober, 2022 Hej og,velkommen til andedammen. Jeg har bedt Moderator om at flytte din efterlysning til rette forum længere nede i menuen. Så er,chancen for svar større. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1437 Skrevet 23. Oktober, 2022 dadr550066 skrev, for 5 timer siden: ville gerne prøve en trans. Velkommen til, @dadr550066. Din efterlysning er flyttet til Efterlysninger af ladyboys og shemales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrev94 73 Skrevet 23. Oktober, 2022 dadr550066 skrev, for 7 timer siden: Hej ville gerne prøve en trans. Og har kigget på Thanasate. Hvordan er hun. Jeg har prøvet hende et par gange, og hun er dejlig petite og stram som en jomfru Meget sød og venlig, hun sutter dejligt og som jeg nævnte så er hun meget stram og dejlig at kneppe. Og man kan også mærke på hende at hun nyder at blive kneppet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dadr550066 0 Skrevet 25. Oktober, 2022 Mrev94 skrev, den 23.10.2022 at 19:32: Jeg har prøvet hende et par gange, og hun er dejlig petite og stram som en jomfru Meget sød og venlig, hun sutter dejligt og som jeg nævnte så er hun meget stram og dejlig at kneppe. Og man kan også mærke på hende at hun nyder at blive kneppet! Tak for svar hvad have hun på da hun åbnet dørene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg