Le courvoisier 847 Skrevet 24. Oktober, 2022 (edited) Det er hende på billederne, men synes faktisk hun er smukkest i virkeligheden. Kontakten gik rigtig fint og fik nemt lavet en aftale med hende. Alisa har en dejlig flot og slank naturlig ung pige krop : lækre bryster, flad mave og en perfekt numse. Hun er nærværende, sød, smilende og venlig. Hun taler flydende engelsk. En fuldstændig fantastisk aften https://annoncelight.dk/showad/344019 Redigeret 24. Oktober, 2022 af Le courvoisier 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 24. Oktober, 2022 Le courvoisier skrev, for 1 time siden: Det er hende på billederne, men synes faktisk hun er smukkest i virkeligheden. Kontakten gik rigtig fint og fik nemt lavet en aftale med hende. Alisa har en dejlig flot og slank naturlig ung pige krop : lækre bryster, flad mave og en perfekt numse. Hun er nærværende, sød, smilende og venlig. Hun taler flydende engelsk. En fuldstændig fantastisk aften https://annoncelight.dk/showad/344019 Det er jo ikke så ringe, hvis det forholder sig som du beskriver Imidlertid er hun en af de piger det er meget vanskeligt at hive service og priser ud af. Ja har prøvet at skrive til hende 2 gange, men intet svar Der står intet desangående i hendes annoncering - ved du noget Var dit besøg incall eller outcall ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 24. Oktober, 2022 Le fiss'carl skrev, for 48 minutter siden: Det er jo ikke så ringe, hvis det forholder sig som du beskriver Imidlertid er hun en af de piger det er meget vanskeligt at hive service og priser ud af. Ja har prøvet at skrive til hende 2 gange, men intet svar Der står intet desangående i hendes annoncering - ved du noget Var dit besøg incall eller outcall ? Incall. Jeg fik priserne rimeligt hurtigt på SMS-Standard priser vil jeg mene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 24. Oktober, 2022 Javel ja, og service ydelser ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 24. Oktober, 2022 Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden: Javel ja, og service ydelser ? Jeg har ikke fået en liste med ekstras- så det er bedst du spørger hende direkte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 25. Marts, 2023 Besøgte Alisa igen denne uge Oplevelsen var som at mødes med en kæreste. Jeg kan virkelig godt lide at se hendes ung trænede krop og jeg bliver hurtigt tændt så snart vi rører ved hinanden. Alisa er nærværende, sensuel og imødekommende. Vi prøvede forskellige stillinger og det er svært at vælge en favorit da alle var lige gode. Jeg mener ikke hun skriver direkte at hun tilbyder GFE, men jeg synes at der føles som sådan. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RustyAF 10 Skrevet 26. Marts, 2023 Det er faktisk én af dem jeg har kigget lidt på. Kunne være det skulle være næste besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 1. April, 2023 Har besøgt hende 2 gange i år. Og kan kun bekræfte det er en god oplevelse. Og skal besøge hende igen. Hun hopper lidt rundt mellem Århus og Ålborg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
User2002 58 Skrevet 7. Juli, 2023 Le courvoisier skrev, den 25.3.2023 at 07:06: Besøgte Alisa igen denne uge Oplevelsen var som at mødes med en kæreste. Jeg kan virkelig godt lide at se hendes ung trænede krop og jeg bliver hurtigt tændt så snart vi rører ved hinanden. Alisa er nærværende, sensuel og imødekommende. Vi prøvede forskellige stillinger og det er svært at vælge en favorit da alle var lige gode. Jeg mener ikke hun skriver direkte at hun tilbyder GFE, men jeg synes at der føles som sådan. Thank you for your beautiful words It is always a pleasure to share moments like this with a gentleman 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 7. Juli, 2023 User2002 skrev, for 2 timer siden: Thank you for your beautiful words It is always a pleasure to share moments like this with a gentleman Are you working in Aarhus again? The article is not currently active. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 7. Juli, 2023 User2002 skrev, for 3 timer siden: Thank you for your beautiful words It is always a pleasure to share moments like this with a gentleman It could be nice to have you back in Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
User2002 58 Skrevet 7. Juli, 2023 Le courvoisier skrev, for 6 timer siden: It could be nice to have you back in Århus I would like to but I will stay only in Aalborg for a while 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grandland 50 Skrevet 10. September, 2023 (edited) Jeg har læst om hende og takker for jeres anmeldelser. For fanden hun ser dejlig ud og virker som en pige med personlighed og varme. Nu har jeg fået en aftale med hende til på tirsdag. Det gik let og alt er på plads mht. præferencer osv. Det blir mega fedt. endnu engang er det fedt at folk anmelder så man ved hvem man møder. Og jeg glæder mig vildt til Alisas smukke krop og hvad der følger Jeg skriver hvodan det gik Redigeret 10. September, 2023 af Grandland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 374 Skrevet 10. September, 2023 Grandland skrev, for 5 timer siden: Jeg har læst om hende og takker for jeres anmeldelser. For fanden hun ser dejlig ud og virker som en pige med personlighed og varme. Nu har jeg fået en aftale med hende til på tirsdag. Det gik let og alt er på plads mht. præferencer osv. Det blir mega fedt. endnu engang er det fedt at folk anmelder så man ved hvem man møder. Og jeg glæder mig vildt til Alisas smukke krop og hvad der følger Jeg skriver hvodan det gik Er hun smuttet? - link virker ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 10. September, 2023 exostar skrev, for 6 minutter siden: Er hun smuttet? - link virker ikke https://annoncelight.dk/showad/368708 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 10. September, 2023 Hun ser godt nok lækker i den 1998 T-shirt . Jeg kan godt lide den girly look. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
User2002 58 Skrevet 14. April (edited) Hello my dears! I received a lot of messages if I will come back to Aarhus, so I decided to take a trip to your city. I will be in Aarhus from 15th april to 22nd april! See you! Kisses! Redigeret 14. April af User2002 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mmicky 2 Skrevet 7. Maj User2002 skrev, den 14.4.2024 at 14:03: Hello my dears! I received a lot of messages if I will come back to Aarhus, so I decided to take a trip to your city. I will be in Aarhus from 15th april to 22nd april! See you! Kisses! Hey babe, when are you in Denmark again. I loved our small BJ session. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
User2002 58 Skrevet 31. Maj (edited) Mmicky skrev, den 7.5.2024 at 11:28: Hei iubito, când ești din nou în Danemarca. Mi-a plăcut mica noastră sesiune BJ. Hello my darling! From tomorrow I will be in Aarhus! Kisses Redigeret 31. Maj af User2002 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 15. Juni Romel19 skrev, den 2.6.2024 at 15:28: Hvor kommer hun fra? Rumænien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg