Handsomegentlemancph 39 Skrevet 24. Oktober, 2022 Er der nogen, der er værd at besøge i Helsingør for tiden? Det kunne også være Thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 24. Oktober, 2022 Handsomegentlemancph skrev, 1 time siden: Er der nogen, der er værd at besøge i Helsingør for tiden? Det kunne også være Thai. Citygirls. Men ellers der ikke meget at komme efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kohorte 47 Skrevet 30. Oktober, 2022 Jeg kan sige lidt om Thai stederne jeg har besøgt. Bangon Wellness & Bodycare på Rosenkildevej har jeg besøgt to gange. Første gang var det ejeren selv som gav en glimrende gang massage og efterfølgende spurgte om pikken også skulle have en omgang. 300 kr. Koster en gang massage og HJ. Anden gang var der en kvinde, som havde lidt mere kød på kroppen, og hun gav også en rigtig god gang massage. Ved afslutningen fik hun berørt pikken tilpas meget, for kort tid efter at spørger ind til ekstra. Det blev til øko blæs og pussy slide, og øko sex. 1500 kr. for Hele pakken. Desværre er der fornylig kommet skilt op i døren som siger "non erotic" så jeg ved ikke om der stadig kan tilkøbes ydelser I Sct Olai Gade 29E, er der i baggården en klinik som jeg besøgt to gange, begge gange samme kvinde omkring de 55 år. Hun giver en middel gang massage, men sex kan tilkøbes for 500 kr. Der er ikke fremragende men hun gør sig umage, og det tæller op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 30. Oktober, 2022 Syntes Maja ( hedder Mia alle andre steder) er dejlig, hos ja..Citygirls. En fin GFE, syntes jeg med "Girl Next Door"- looket. https://citygirls.dk/citygirl_profile.php?id=96 Det er piger som Maja/Mia som virkelig tænder mig. Underligt noget at man skal vende sin telefon og alligevel er teksten/billederne ikke altid optimal...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg