Petermann 33 Skrevet 26. Oktober, 2022 Hej så er jeg kommet til Sønderjylland igen, skulle besøge en i Padborg der var ingen tid så kørte jeg ned til min veninde på sønderborgvej 7 hun var klar. Jeg fik en god gang massage og lidt omsorg vi fik ordnet hele verden kommer igen inden jeg skal hjem om 5 dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 26. Oktober, 2022 Alsmand skrev, for 6 timer siden: Hvad med et link Der er ingen link måske en kan finde et gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 26. Oktober, 2022 Alsmand skrev, for 12 timer siden: Hvad med et link Hun har ikke annonceret i mange år...;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaaldolmer 50 Skrevet 27. Oktober, 2022 Alsmand skrev, for 18 timer siden: Hvad med et link Hun annoncerer ikke, men jeg plejer at svinge forbi og se om hun har åben. Det er altid en fornøjelse at besøge der. Nogle gange sker der meget, andre gange knap så meget, men jeg er altid glad i låget når jeg kører derfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 23. November, 2022 Hej jeg var i Tyskland for at tanke op til julen så var jeg forbi sønderborgvej 7 i Kruså. Mutter var i godt humør hun hade juletilbud på massage 300 kr. for 1 time det var billigt og godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hornyhameye 3 Skrevet 24. November, 2022 hvordan ser hun ud? og hvilken alder sådan ca.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 24. November, 2022 hornyhameye skrev, for 3 timer siden: hvordan ser hun ud? og hvilken alder sådan ca.? Hun ser godt ud af hendes alder hun har lidt suld på kroppen uden at være tyk og hun er over 40 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 24. November, 2022 Petermann skrev, for 7 timer siden: Hun ser godt ud af hendes alder hun har lidt suld på kroppen uden at være tyk og hun er over 40 år Mener hun er fra 67. men enig;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 25. November, 2022 Møffe skrev, for 10 timer siden: Mener hun er fra 67. men enig;-) Det er hun ! og jeg er også enig , Hun er en moden , sexy kvinde, ikke et lille nips! Sidst jeg var der , åbnede hun døren i lårkort , og som jeg før har skrevet , hendes ben look , minder om Tina Turner i hendes modne tider . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 28. November, 2022 kaaldolmer skrev, den 27.10.2022 at 05:30: Hun annoncerer ikke, men jeg plejer at svinge forbi og se om hun har åben. Det er altid en fornøjelse at besøge der. Nogle gange sker der meget, andre gange knap så meget, men jeg er altid glad i låget når jeg kører derfra. Kan man gøre det om aftenen, jeg skal nemlig til Tyskland og det bliver så efter kl 19 jeg kan komme derind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 29. November, 2022 tilmodenQ skrev, for 13 timer siden: Kan man gøre det om aftenen, jeg skal nemlig til Tyskland og det bliver så efter kl 19 jeg kan komme derind. Ja det kan du 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 1. December, 2022 Nå det var så ikke meget massage det gav, der blev desværre ikke åbnet.. Så må prøve igen næste gang man er på de kanter.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 127 Skrevet 21. December, 2022 Jeg har nu besøgt Sønderborgvej 7 tre gange inden for kort tid, og fået rigtig god massage af "ejerens" veninde, som er en, i mine øjne, smuk moden dame, som er nem at snakke med og har let til smil. Hun oplyser selv sin alder til at være 51 år, men hun ser bestemt yngre ud. "Ejeren" selv giver ikke massage for tiden, på grund af dårligt håndled, men hun snakker gerne og serverer noget at drikke før massagen. De første to gange fik jeg rigtig god massage og dejligt hj. Anden gang efter dejlig tantra massage, før hj. Begge gange beholdt hun tøjet på, men jeg pillede lidt uden på tøjet, uden protester fra hende. I dag var tredie gang, hvor vi aftalte fuld pakke. Hun var så nøgen fra starten, og gav igen en god massage, afsluttende med tantra, før vi gik til det sjove. Sex var rigtig dejligt med hende, fik lov at slikke og bagefter missionær med gummi selvfølgelig. Hun afsluttede med at give en dejlig fodmassage. Pris: 1.000,- for 1 time. Så hvis man kan li' en moden dame på 51, med en flot naturlig krop, med små bryster, er dette stedet. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen. De annoncerer ikke, men kan træffes på tlf. 9188 4621. Diskret sted ude på landet, vest for Kruså, hvor man kan parkere bag huset. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 21. December, 2022 Gad vide om det er hende veninden fra tyskland -hun passer på beskrivelsen... -fik engang den helt store tur af begge 2 -men mutter var for fuld -så hun gik da hun havde instruerede veninden i min krop -og suttede i mens jeg lå på maven... -tror det var det der gjorde hun pludselig kunne mærke, hvor fuld hun egentlig var;-) men veninden tog sig kærligt af mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 66 Skrevet 28. December, 2022 modensønderjyde skrev, den 21.12.2022 at 16:06: Jeg har nu besøgt Sønderborgvej 7 tre gange inden for kort tid, og fået rigtig god massage af "ejerens" veninde, som er en, i mine øjne, smuk moden dame, som er nem at snakke med og har let til smil. Hun oplyser selv sin alder til at være 51 år, men hun ser bestemt yngre ud. "Ejeren" selv giver ikke massage for tiden, på grund af dårligt håndled, men hun snakker gerne og serverer noget at drikke før massagen. De første to gange fik jeg rigtig god massage og dejligt hj. Anden gang efter dejlig tantra massage, før hj. Begge gange beholdt hun tøjet på, men jeg pillede lidt uden på tøjet, uden protester fra hende. I dag var tredie gang, hvor vi aftalte fuld pakke. Hun var så nøgen fra starten, og gav igen en god massage, afsluttende med tantra, før vi gik til det sjove. Sex var rigtig dejligt med hende, fik lov at slikke og bagefter missionær med gummi selvfølgelig. Hun afsluttede med at give en dejlig fodmassage. Pris: 1.000,- for 1 time. Så hvis man kan li' en moden dame på 51, med en flot naturlig krop, med små bryster, er dette stedet. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen. De annoncerer ikke, men kan træffes på tlf. 9188 4621. Diskret sted ude på landet, vest for Kruså, hvor man kan parkere bag huset. Det er altid hyggeligt at komme på Sønderborgvej 7. Man mødes med et smil. Og altid hyggesnak. Og den søde veninde er ikke et dårligt valg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bukas 23 Skrevet 15. Februar, 2023 Ja var forbi og sikke en oplevelse. Dejlig smuk kvinde, nøgen under hele legen. Slikkede hende til en kæmpe orgasme hvor hun vred sig helt vildt. Fik så dejlig hj og god massage. Ja jeg var helt tømt da jeg kørte efter en time. Kommer snart igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg