Hop til indhold
Lucash

Lidt forskellige bolcher fra sommer og til nu!!

Recommended Posts

Jeg vil bare dele lidt forskellige besøg for øvrigheden:

Lillebrænde, Falster: Har været der nogle gange, og har fået oliemassage af Sar - moden, sød og humoristisk thai ca. 40+. Blød massage, ikke fantastisk men vel ca. middel - en rimelig svensker - dog lidt for mekanisk. :? Stedet er jo langt væk for de fleste her...tænker jeg - men et pænt sted - diskret...hmm jeg tænker naboer og genboen, måske har lugtet lunten for længst - men ville bare dele denne meget almindelige oplevelse, så der var en vinkel mere.

Har dog været forbi da de kørte tilbud kr. 300 for en time - en noget yngre model - nydelig og sød. MEGET genert og massagen var så ringe og planløst - at det burde havde været gratis.

Ikke et sted jeg kommer mere - så skal der ske noget helt epokegørende - med garanti.

Surin: Det var med bladede forventninger jeg bestilte tid hos Adon. Har læst om hende herinde og hende massage roses til skyerne. Jeg har en del problemer med kramper i fødderne (dårlig form og trykkende alder :P ) - vi aftaler en times oliemassage, og jeg indskyder afslappet. Og her må jeg så sige, at jeg er da glad for, at jeg havde sagt afslappet. For hvis den massage hun gav mig, som jeg må skynde at sige, var rigtig god og brugbar og virkede, skulle være afslappet, så er jeg nok den dag, glad for, at jeg ikke havde bedt om en hård. Så kunne jeg nok ikke have skrevet denne anmeldelse. :lol: Men som nævnt, den virkede og hun var jo meget obs. og grundig - og jeg syntes hun er sød og hendes foto på hjemmesiden, giver hende ikke meget kredit. Hun er da pænere i virkeligheden, uden at være smuk. Men Adon er fantastisk - og det tilbudte HJ med følelse og god pirring, var også helt i orden.

Så hvis jeg turde at lægge krop til hendes hårde massage, så var det da helt sikkert her det skulle være. :D

Ladda Thaimassage i Tåstrup: Flotte lyse lokaler, dog ikke så hyggeligt stort men rent. Sød pige Oie (ved ikke med de navne og stavemåde) - men meget smilende, sød og venlig. Rigtig god mellemhård massage - selvom jeg faktisk bad om en blød, blid og afslappet massage. Hun lagde ikke op til noget ekstra under massagen. Prisen kr. 300 - men så var hun mod slutningen sød - da hun sagde, med håndklædet liggende og dække mine ædlere dele, jeg vil gerne give dig lidt afslappet massage til sidst - og så ved jeg ikke, om du "kun" vil have massage. Så smilede hun - det gjorde jeg så også - og spillede lidt overrasket, "hvad mener du?" sagde jeg så. Om jeg ville have en svensker for kr. 200 mere... Suk Suk... så røg jeg jo lige i fælden igen - hun af med håndklædet og olie på pinden og affyring efter 5 min.

Jeg ville måske komme igen pga. massagen ikke andet.

Phanwell Lyngbyvej 5: Endnu et besøg i deres lille hule. Jeg syntes Nuud og Psarne's olie/tantra/pirrende massage er vidunderlig - og det er nok gået hen og blevet et af mine "faste" steder, selvom det ligger lidt langt væk i min køreretning :| Som altid smil, kys, kram og Nuud's særlige måde at holde én til fadet der - hun gør det på en charmerende måde.

Var i kløerne på Psarne's effektive og erfarende hænder - og fik i starten massage af begge på én gang i 10 min tid.

Samme fantastiske og lange gode massage, masser af pirring af bagklappen, og ind under maven mens jeg halvvejs lå på maven, og halvvejs på knæ :lol: Skøn omgang - og det fortsatte som de øvrige gange da jeg lå på ryggen med mine ben under hendes, så hun bedre kunne komme til. Mere fantastisk pirring og så for mit vedkommende, når man glemmer BJ og real sex, så er hendes svensker bare helt utrolig - og hun stopper ikke fordi man kommer. Hun bliver dælme ved og ved og ved, til der er helt tømt, og så lige lidt mere - det virke sgu virkelig, som om hun selv nyder det. Super service og jeg vil helt sikker tage Nuud - altså på ordet - når hun frister mig med, at de begge skal give mig massage.

Det kan da kun blive en fantastisk oplevelse - hvis det er muligt i en time - men her må jeg nok spare lidt sammen...både af det ene og det andet, så der er nok til en omgang med begge.

Når...nu skal jeg ikke trætte jer mere - hyg og Roger over and out! 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelser. Tak.

Hvad måtte du give for din tur hos Phanwell?

Det er jo bl.a. det som er lidt pudsigt her. Fordi hvis du læser lidt på div. anmeldelser, så står det en selv lidt frit for, hvad man giver - altså efter den alm. pris på massagen (kr. 300). Så hvis du var himlen, så er det nok ca. kr. 200/300 eller lidt mere (også alt efter hvad du har fået ekstra) :P

Dette er næsten det samme hos Wan på Gorn velvære studio, Kingosgade :):)

God fornøjelse og lad os høre om det :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo bl.a. det som er lidt pudsigt her. Fordi hvis du læser lidt på div. anmeldelser, så står det en selv lidt frit for, hvad man giver - altså efter den alm. pris på massagen (kr. 300). Så hvis du var himlen, så er det nok ca. kr. 200/300 eller lidt mere (også alt efter hvad du har fået ekstra) :P

Dette er næsten det samme hos Wan på Gorn velvære studio, Kingosgade :):)

God fornøjelse og lad os høre om det :lol:

Den er på listen Lucash ;)

Tak for tippet.

//Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...