Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Nogen der har besøgt Balida for nylig og kan berette lidt?

Mine sidste besøg har været so so - uden BJ, manglende indlevelse, kiggen på telefon og tilnærmelsesvis ligegyldighed.

Men hun er jo dejlig og efter sidste besøg for ca. 8-10 måneder siden, overvejer jeg et besøg igen. 

Men vil være træt at samme oplevelse som sidst:-)

Hilsen

PKL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Var forbi i sensommeren, samme oplevelse som du beskriver. Besluttede mig for det var sidste besøg hos hende. 

Redigeret af lurik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pkl skrev, for 18 timer siden:

Hej,

Nogen der har besøgt Balida for nylig og kan berette lidt?

Mine sidste besøg har været so so - uden BJ, manglende indlevelse, kiggen på telefon og tilnærmelsesvis ligegyldighed.

Men hun er jo dejlig og efter sidste besøg for ca. 8-10 måneder siden, overvejer jeg et besøg igen. 

Men vil være træt at samme oplevelse som sidst:-)

Hilsen

PKL

tror at hvis  du fik den oplevelse dengang, så får du den samme idag !!!

mit råd er at finde et andet sted at bruge dine penge !!!

har selv prøvet det mange gange - tænkt ej, måske bliver det bedre anden gang - men det gør det meget sjældent 

som i tæt på under 5% er det blevet bedre anden gang, hvis første gang var noget So So som du siger,

det gælder også de steder hvor det har været godt - men når man så er blevet en "fast" kunde og service niveauet falder ,

der kommer det også sjældent tilbage på et godt niveau !

tror filosofien er hos dem at de tjente jo pengene med at levere en halvdårlig service, hvorfor så ligge lidt kræfter i og ha lidt professionel stolthed!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er så lækker og klart en af de flotteste thai jeg nogensinde har set

Desværre lever resten ikke helt op til tingene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man ser på hendes annonce nu er der en ny hjælper. Er der nogen der har besøgt hende og kan fortælle om service og pris leje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi stedet, hvor jeg bestilte en times massage med håndtrold. Massagen var ganske fin, dog har det ikke noget med Thaimassage at gøre. engagementet var begrænset og der blev leveret lige præcis minimum, af en noget maskulin kvinde (måske det er en ombygget model?). Det varede præcis 50 minutter fra jeg kom til jeg gik, jeg er ikke sikker på, at jeg om synes det er ok, når der bestilles en time? - Min konklusion er, at jeg kommer ikke igen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Iron man

Sendte en besked til hende om hun ikke kunne tænke sig at sætte nye foto på annoncen, da de foto hun bruger er flere år gamle. Syntes det er de samme foto hun har brugt de sidste 10 år. Hun svarede nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er blevet så dårlig desværre!

Manglende indlevelse og engagement. Dårlig massage og intet BJ (længe siden der stoppede dog). 
Halv tvær/sur ofte og er begyndt at bruge overdrevet meget makeup.

Jeg er stoppet med at komme der for mange måneder siden efter jeg prøvede et par gange efter min forespørgsel for et års tid siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så i hendes annonce i sidste uge der var opgivet en anden adresse. Det var til en tidliger thai massage sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knold skrev, for 2 timer siden:

Så i hendes annonce i sidste uge der var opgivet en anden adresse. Det var til en tidliger thai massage sted. 

Mærkaterne med reklamerne er også væk fra vinduet på Havnegade. Jeg spekulerede i om hun var stoppet helt da jeg heller ikke havde set hendes annonce i noget tid. Jeg så den så ved et tilfælde den anden dag, men uden nogen adresse. Jeg troede hun måske havde haft problemer med udlejer og var blevet tvunget til at være mere diskret men det kan så tyde på at hun er skiftet sted ... 

Iron man skrev, for 19 timer siden:

Sendte en besked til hende om hun ikke kunne tænke sig at sætte nye foto på annoncen, da de foto hun bruger er flere år gamle. Syntes det er de samme foto hun har brugt de sidste 10 år. Hun svarede nej

Selvfølgelig vil hun da ikke sætte nye billeder på. Der ser hun jo ældre ud :lol: Jeg var forbi hende for noget tid siden. Der have hun også fået fjernet sine implantater fra brysterne fordi der var gået hul på den ene. Jeg synes faktisk det var langt pænere til hende uden, men hun virkede til at have lidt komplekser over det og var ret besluttet på at skulle have nye i igen lige så snart hun kunne få det. 

Pkl skrev, for 15 timer siden:

Hun er blevet så dårlig desværre!

Manglende indlevelse og engagement. Dårlig massage og intet BJ (længe siden der stoppede dog). 
Halv tvær/sur ofte og er begyndt at bruge overdrevet meget makeup.

Jeg er stoppet med at komme der for mange måneder siden efter jeg prøvede et par gange efter min forespørgsel for et års tid siden.

Jeg er til dels enig. Jeg har dog på igen måde oplevet dårligt humør. Kun manglende engagement. Ved mit sidste besøg synes jeg massagen var som den altid har været. Afslutningen kniber det mere med. Den iver, indlevelse og legelyst hun havde til at starte med er væk. Sidst var hun dog lidt mere nærværende end hun har været de forrige par gange, men oral har der ikke været noget af i en længere periode ... 
Hun er ikke mit førstevalg men hun er heller ikke dårligere end at jeg stadig af og til bruger hende som backup når jeg er liderlig og der ikke lige er andre interessante på de kanter der har tid til at lege ...

P.s. Er der ikke også kommet nyt nummer i annoncen?  THAI MASSAGE VEJLE 91 82 67 72 - Annoncelight

Redigeret af møgsvinet
P.s. tilføjet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...