Ungmale 3 Skrevet 28. Oktober, 2022 Nogle der har været ved hende her, og kan fortælle om oplevelsen? Hun ser sgu godt ud https://annoncelight.dk/showad/355193 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmanden87 15 Skrevet 29. Oktober, 2022 Jeg har trofast fulgt siden i årevis uden egentlig at have skrevet opslag. Men ja, kan ligeså godt dele erfaringer Jeg har besøgt hende til aften. 45 min og blow uden. Altså, sød og dejlige pige - uden tvivl, suttede meget lidt uden og så ellers på med gummi. Det var uden indlevelse fra hendes side og gjorde egentlig oplevelsen ret øv. Pigen er spansk og kan meget lidt engelsk. Hun har fået en til at skrive annoncen, det er helt sikkert - fordi meget af det i annoncen, tilbyder hun slet ikke. Pigen 4/10 (udseende 8/10) Sted 6/10 (centralt i Aalborg, ikke gode parkeringsforhold) Gentagelse? Nej, tak. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungmale 3 Skrevet 29. Oktober, 2022 Aalborgmanden87 skrev, 1 time siden: Jeg har trofast fulgt siden i årevis uden egentlig at have skrevet opslag. Men ja, kan ligeså godt dele erfaringer Jeg har besøgt hende til aften. 45 min og blow uden. Altså, sød og dejlige pige - uden tvivl, suttede meget lidt uden og så ellers på med gummi. Det var uden indlevelse fra hendes side og gjorde egentlig oplevelsen ret øv. Pigen er spansk og kan meget lidt engelsk. Hun har fået en til at skrive annoncen, det er helt sikkert - fordi meget af det i annoncen, tilbyder hun slet ikke. Pigen 4/10 (udseende 8/10) Sted 6/10 (centralt i Aalborg, ikke gode parkeringsforhold) Gentagelse? Nej, tak. Hvor i aalborg er hun omkring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmanden87 15 Skrevet 30. Oktober, 2022 Ungmale skrev, for 10 timer siden: Hvor i aalborg er hun omkring? Tæt på vestby station Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 16. November, 2022 Aalborgmanden87 skrev, den 29.10.2022 at 22:42: Jeg har trofast fulgt siden i årevis uden egentlig at have skrevet opslag. Men ja, kan ligeså godt dele erfaringer Jeg har besøgt hende til aften. 45 min og blow uden. Altså, sød og dejlige pige - uden tvivl, suttede meget lidt uden og så ellers på med gummi. Det var uden indlevelse fra hendes side og gjorde egentlig oplevelsen ret øv. Pigen er spansk og kan meget lidt engelsk. Hun har fået en til at skrive annoncen, det er helt sikkert - fordi meget af det i annoncen, tilbyder hun slet ikke. Pigen 4/10 (udseende 8/10) Sted 6/10 (centralt i Aalborg, ikke gode parkeringsforhold) Gentagelse? Nej, tak. Æv, hun ser ellers fantastisk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg