smalhans 38 Skrevet 29. November, 2022 Dufter hun meget af parfume? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sugardad aarhus Skrevet 30. November, 2022 gågladibad skrev, for 23 timer siden: Hun ønsker jo ikke opkald det skriver hun jo selv Hvor skriver hun det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 16. December, 2022 Fik en aftale i bilen havde et tæppe med og sæder lagt ned så god plads fik kysset lidt før hun knappede bukser op og lille mand fik en super tur efter en tid kravlede hun oven på og gned pik op ad fissen hvor pirrende pludselig forsvandt jeg i hende og lod hende nyde pikken uden hus smilte bare gave et kys spurgte om jeg nød det hun lagde sig helt ned og viskede knep mig jeg kommer sagde jeg bare fyr den af så det gik i fissen vi kyssede før hun slikke pikken ren og kørte tilbage til stedet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 17. December, 2022 smalhans skrev, den 29.11.2022 at 22:16: Dufter hun meget af parfume? Nej, hun dufter mere af røg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 17. December, 2022 Hun ser lækker ud på billederne fra annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 72 Skrevet 18. December, 2022 smalhans skrev, for 16 timer siden: Hun ser lækker ud på billederne fra annoncen Nemmelig er fræk fræk tøs der elsker pik skøn stram saftig fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 18. December, 2022 Så skal jeg bare vælge bil eller toilet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 18. December, 2022 smalhans skrev, for 2 timer siden: Så skal jeg bare vælge bil eller toilet Ja ville sgu ønske at man kunne være sammen med hende i en dejlig varm seng. Da jeg var sammen med hende foregik det på et koldt toilet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 18. December, 2022 Zar skrev, for 5 minutter siden: Ja ville sgu ønske at man kunne være sammen med hende i en dejlig varm seng. Da jeg var sammen med hende foregik det på et koldt toilet. hvad er hendes priser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 18. December, 2022 Zar skrev, for 35 minutter siden: Ja ville sgu ønske at man kunne være sammen med hende i en dejlig varm seng. Da jeg var sammen med hende foregik det på et koldt toilet. Hun skriver da et varmt toilet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 18. December, 2022 smalhans skrev, for 23 minutter siden: Hun skriver da et varmt toilet? Jamen det er det også. Bare ikke om vinteren. Hun synes også da jeg var sammen med hende at det var koldt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 332 Skrevet 18. December, 2022 knallert skrev, for 54 minutter siden: hvad er hendes priser Priserne må du få af hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent0037 229 Skrevet 21. December, 2022 WOW! Lækker prinsesse fra Vestegnen! Tror lige jeg vil forsøge at lave en aftale næste gang hun er i Jylland! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 21. December, 2022 Agent0037 skrev, for 11 timer siden: WOW! Lækker prinsesse fra Vestegnen! Tror lige jeg vil forsøge at lave en aftale næste gang hun er i Jylland! Enten er hun ret ophængt pt, eller også har jeg for en gangs skyld ramt uheldigt de 2 gange jeg har prøvet at kontakte hende. JEG er ihvertfald ikke blandt alle de sms'er hun hævder hun når at besvare. Men bevares, ingen svar er jo også et svar, det er jo spillets regler . Håber da i andre får bedre held end jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 3. Januar, 2023 salla123 skrev, den 18.12.2022 at 13:10: Nemmelig er fræk fræk tøs der elsker pik skøn stram saftig fisse Ok kender du hende smukke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 3. Januar, 2023 hun er ikke nemt at få fat på igennem smser ..men mon ikke jeg en dag få chancen hun er bestemt dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 96 Skrevet 3. Marts PoulPik skrev, for 14 minutter siden: Hvad er pris-lejet? Poul, anmeldelse og kommentarer er 1-2 år gamle, så hun er nok ikke tilgængelig længere. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 324 Skrevet 3. Marts Bullaarhus skrev, for 28 minutter siden: Poul, anmeldelse og kommentarer er 1-2 år gamle, så hun er nok ikke tilgængelig længere. Hun har vist en ny annonce oppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 3. Marts Hun holder nu til i KBH området.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg