Hop til indhold
Jens39

Luderlotte - blow med slug , virkelig forkælelse og gensidig nydelse

Recommended Posts

sunkist1 skrev, for 4 timer siden:

Kan heller ikke finde hendes annonce, og får heller ikke svar på mine henvendelser

Annoncerne på Annoncelight er kun aktiv en dag af gangen. Den skal fornyes dagligt, derfor kan du kun se annoncen de dage jeg har aktiveret den - og jeg har været syg i knap 3 uger :(

Da jeg har været syg, så har min mobil også været slukket. Jeg har et par gange svaret på mails og vil imorn besvare mine sms’er :x

Jeg håber på at være klar igen fra imorn torsdag eller i overmorgen fredag og så mere eller mindre dagligt fremadrettet ;):PB)

Kram: Lotte

Del dette indlæg

Link til indlæg
I søndags blev det til endnu et besøg hos Luderlotte    :rolleyes:

Vi startede med et stort gensyns kram og kys
Denne gang ville jeg også prøve hendes massage, og det fortrød jeg bestemt ikke.
Det var virkelig dejligt.
Hun havde både nogle blide og dejlige bevægelser samt nogle hårdere og effektive de rigtige steder på ryggen og skulderen hvor jeg gerne ville have massage.
Efter den gode massage, vendte jeg mig om og lå på ryggen på briksen.
Luderlotte gav lige et kys inden hun gik ned og åbnede sin varme mund og tog den I munden.
Så begyndte hun stille og roligt igen med at bruge munden og tungen på den helt perfekte måde som første gang :wub:
Da den begyndte at gøre klar til at komme,  kunne jeg mærke hendes mund tog mere fat og holdt det faste greb indtil den sprøjtede.
Hun beholdt den I munden efter den havde sprøjtet og både slikkede og suttede den stadig:rolleyes:

Da jeg tog tøj på snakkede vi om hun havde været lidt svær at komme  i kontakt med, men jeg var glad for at se hende igen.

Hun fortalte hun var klar igen efter lidt sygdom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jens39 skrev, for 2 timer siden:

Denne gang ville jeg også prøve hendes massage, og det fortrød jeg bestemt ikke.
Hun havde både nogle blide og dejlige bevægelser samt nogle hårdere og effektive de rigtige steder på ryggen og skulderen hvor jeg gerne ville have massage.
Luderlotte gav lige et kys inden hun gik ned og åbnede sin varme mund og tog den I munden.
Så begyndte hun stille og roligt igen med at bruge munden og tungen på den helt perfekte måde som første gang :wub:
Da den begyndte at gøre klar til at komme,  kunne jeg mærke hendes mund tog mere fat og holdt det faste greb indtil den sprøjtede.
Hun beholdt den I munden efter den havde sprøjtet og både slikkede og suttede den stadig:rolleyes:

Da jeg tog tøj på snakkede vi om hun havde været lidt svær at komme  i kontakt med, men jeg var glad for at se hende igen.

Helt igennem fantastisk beretning, og tusinde tak for at dele en så lækker oplevelse.

Jeg ser virkelig også frem til dagen hvor turen bliver min......100%:P;):wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ståpik skrev, for 8 timer siden:

Helt igennem fantastisk beretning, og tusinde tak for at dele en så lækker oplevelse.

Jeg ser virkelig også frem til dagen hvor turen bliver min......100%:P;):wub:

Jens39 skrev, for 10 timer siden:

Endnu en gang 1000 tak for anmeldelsen søde :wub:B)

Jeg nød skam også meget at du atter kiggede forbi og ser frem til at se dig igen ;)

Hvad mon vi skal finde på næste gang… :PB):wub:

Kram fra mig :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
LuderLotte skrev, den 16.11.2022 at 14:20:

Kan man det??? :o

I så fald så er jeg endnu ikke nået dertil, men har nok nærmere fået for lidt, såååå…. :(:rolleyes:

Kom og besøg mig :D;):P

Jeg er trængende efter næsten 3 ugers sygdom :PB):P

Kan du sluge en stor opsparet ladning ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
LuderLotte skrev, den 18.12.2022 at 21:51:

Selvfølgelig ;-):P:wub:

Det kan jeg godt lov dig få at hun gør.. jeg fik tømt min helt og rent med et stor smil og professionelt ..stor rose til luderlotte 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...