UkendtP 0 Skrevet 29. Oktober, 2022 Hvad vil du gøre hvis Du blev truet af en sugarbabe? eller hvis en sugarbabe krævede flere penge end i havde aftalt? eller hvis hun dukket op med flere personer og ringer på din dør og vil have flere penge? Nogle gode råd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. Oktober, 2022 Flere penge - sig farvel og tak. De to andre situationer, politiet. Og hvis de møder op, tag et billede gennem dørspionen, hvis du har en 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 29. Oktober, 2022 UkendtP skrev, for 57 minutter siden: Hvad vil du gøre hvis Du blev truet af en sugarbabe? eller hvis en sugarbabe krævede flere penge end i havde aftalt? eller hvis hun dukket op med flere personer og ringer på din dør og vil have flere penge? Nogle gode råd? Gemme mig under sofa , og holde mig for ørerne, bede til gud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 31. Oktober, 2022 UkendtP skrev, den 29.10.2022 at 23:35: Hvad vil du gøre hvis Du blev truet af en sugarbabe? eller hvis en sugarbabe krævede flere penge end i havde aftalt? eller hvis hun dukket op med flere personer og ringer på din dør og vil have flere penge? Nogle gode råd? Har du prøvet det ?? Hvis du har hvilken sugarbabe drejer det sig om ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBig 65 Skrevet 2. November, 2022 Flere penge end aftalt Fuck af ! eller smutte igen. Møde op med "tæskehold" på min adresse = Politianmeldelse på stedet og Sige de kan vinke til overvågning kameraet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg