Guest TheQueen Skrevet 1. November, 2022 Hvorfor kan man ikke betale endnu ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 1. November, 2022 (edited) Tænker at den rette til svare på dit spørgsmål er @Administrator Redigeret 1. November, 2022 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 3. November, 2022 TheQueen skrev, den 1.11.2022 at 14:28: Hvorfor kan man ikke betale endnu ? Prøv og se om ikke svaret har noget med denne tråds emne at gøre : Betaling til EG driller - Feedback om Eroguide.dk - Eroguide.dk /Francois Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 3. November, 2022 Francois skrev, for 7 timer siden: Prøv og se om ikke svaret har noget med denne tråds emne at gøre : Betaling til EG driller - Feedback om Eroguide.dk - Eroguide.dk /Francois Der er ikke noget svar, udover at man ikke kan betale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 8. November, 2022 Stadig et problem, og jeg her ude i bonde byen og været inde i Esbjerg efter Paysafe card men det virker heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 9. November, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, den 8.11.2022 at 07:52: Stadig et problem, og jeg her ude i bonde byen og været inde i Esbjerg efter Paysafe card men det virker heller ikke Nej har jeg også prøvet virker som om at ejer er forsvundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 9. November, 2022 TheQueen skrev, for 7 timer siden: Nej har jeg også prøvet virker som om at ejer er forsvundet Det er da ikke håbe, jeg har sendt mail til Suport uden at få svar. Så du har heller ikke kunne betale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 9. November, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 10 minutter siden: Det er da ikke håbe, jeg har sendt mail til Suport uden at få svar. Så du har heller ikke kunne betale ? Sidste gang jeg skrev til supporten svaret de 2-3dage efter min henvendelse. Det handlet om problemer med at betale med paysafecard. Fik svar at det arbejder på at løse problemet med ved ikke præcis hvornår det kommer til at fungere. Det var for en mdr siden. Jeg har løbende tjekket om det fungerer dog uden held. Jeg har kontaktet dem igen igår. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. November, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 12 timer siden: Det er da ikke håbe, jeg har sendt mail til Suport uden at få svar. Så du har heller ikke kunne betale ? Ingen kan betale, hverken med den ene eller den anden metode. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 10. November, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 14 timer siden: Det er da ikke håbe, jeg har sendt mail til Suport uden at få svar. Så du har heller ikke kunne betale ? Nope har sendt flere beskeder uden svar pænt latterligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg