VildeViking 57 Skrevet 2. November, 2022 Nogen der har erfaring med at Buathai i Odense (ligger i vindegade) tilbyder mere end bare massage? Jeg har brugt dem længe til normal massage da jeg synes det er billige og giver god massage. Da jeg var der inde for nogle uger siden lå jeg ved siden af en mand der fik massage og jeg syns at kunne høre at det forgik en stille mumlet samtale og så lød det som om at han fandt sine bukser frem for at finde noget, damen begyndte at snakke på den måde jeg syns nogle af dem gør når de snakker sexuelle ydelser men jeg kan ikke være sikker da hjernen jo nu tænkte i de baner. Jeg havde booket to timer så overhørte en samtale mere hvor jeg syns der kunne være noget sexuelt inde over men igen så var min hjerne i den bane. De er rigtigt gode og jeg vil ikke ende med at fornærme dem med at spørge hvis det er et "no go" emne men kunne da godt tænke mig lidt extra afslapning fra en eller to af damerne der inde. Håber der er nogen der kender til dem og kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Friskfyr12 Skrevet 3. November, 2022 Kender godt til dem, og det er udelukkende massage. Jeg ved fra dem at de ville sætte pris på hvis det indlæg blev slettet da de ikke vil forbindes med noget seksuelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VildeViking 57 Skrevet 3. November, 2022 Friskfyr12 skrev, for 5 minutter siden: Kender godt til dem, og det er udelukkende massage. Jeg ved fra dem at de ville sætte pris på hvis det indlæg blev slettet da de ikke vil forbindes med noget seksuelt Det skal jeg gøre, hvis jeg kan finde ud af det, vil ikke mindste min gode kontakt med dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thehun 10 Skrevet 3. November, 2022 Svært at sige med sikkerhed med thailandske piger. Nogle af pigerne på Buathai er tidligere kolleger til pigerne hos Orchid i Kochsgade. Inden pigerne tog over i Kochsgade, var man helt sikker på, at de heller ikke lavede noget seksuelt. Vil stadig sige at Buathai nok ikke tilbyder HJ mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 4. November, 2022 Hvad angår pigerne i Orchid i Kochsgade, så bryder de sig heller ikke om sexuel omtale. Det var tidligere oppe at vende i én af trådende om Orchid, men det har nogen åbentbart glemt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 5. November, 2022 ligger man helt nøgen hos dem i vindegade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Uno mas 15 Skrevet 11. November, 2022 martin55 skrev, den 5.11.2022 at 16:17: ligger man helt nøgen hos dem i vindegade Kommer an på hvor meget tøj du tager af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg