Guest Jabe Skrevet 3. November, 2022 Jeg har kigget lidt på modelle-hamburg og jeg kan se der er nogle ting som jeg ikke kan finde ud af hvad er. Hvad betyder: AV Massage passiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 3. November, 2022 (edited) Jabe skrev, for 7 minutter siden: Jeg har kigget lidt på modelle-hamburg og jeg kan se der er nogle ting som jeg ikke kan finde ud af hvad er. Hvad betyder: AV Massage passiv? Forskellige stillinger Gfe Anal til dig Anal til gp Massage til både dig og hende Mellem bryster Urin til dig Oliemassage Helkropsmassage Nusse Redigeret 3. November, 2022 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jabe Skrevet 3. November, 2022 Men er AV massage = Anal massage? eller bare almindelig massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 3. November, 2022 https://thailand-asienforum.com/threads/abkuerzungen-und-ihre-bedeutung.26376/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 3. November, 2022 Så med andre ord anal massage som i prostata massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg