goodfuck 63 Skrevet 4. November, 2022 Hej Beni har fået en ny pige/kollega. JAZZ Er der nogen der har været forbi og fået spillet fløjten?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. November, 2022 Se her https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=348365&quick=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 4. November, 2022 Aarhuselsker skrev, for 12 timer siden: Se her https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=348365&quick=1 Tak, det er noget forvirrende med alle disse navne skift.-................. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 5. November, 2022 Det er ikke navneskift, de skifter ofte ud imellem deres piger det sted. Beni er vist den der har været der længst tid nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 63 Skrevet 5. November, 2022 Så Aile, Zoe og Jazz er hele tre forskellige piger, hvor Jazz endnu ikke er anmeldt herinde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 5. November, 2022 goodfuck skrev, for 2 timer siden: Så Aile, Zoe og Jazz er hele tre forskellige piger, hvor Jazz endnu ikke er anmeldt herinde? Korrekt. Desværre har jeg ikke mødt Jazz, så kan ikke sige noget om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 8. November, 2022 Slet ingen der har aflagt Jazz et visit? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans P. 31 Skrevet 8. November, 2022 Ja jeg har lige været ved Jazz og hold op hun er for lækker. En lille stille pige der virkelig har lært og yde god service. Hun spurgte mig om vi skulle starte med et bad sammen og det havde jeg aldrig fået tilbudt så den var jeg med på. Bagefter fik jeg rigtig god b2b massage noget af det bedste i lang tid, og så tror jeg man kan få det man ønsker som afslutning, så dejlig oplevelse og dejlig med ny ung pige 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans P. 31 Skrevet 9. November, 2022 Hans P. skrev, for 17 timer siden: Ja jeg har lige været ved Jazz og hold op hun er for lækker. En lille stille pige der virkelig har lært og yde god service. Hun spurgte mig om vi skulle starte med et bad sammen og det havde jeg aldrig fået tilbudt så den var jeg med på. Bagefter fik jeg rigtig god b2b massage noget af det bedste i lang tid, og så tror jeg man kan få det man ønsker som afslutning, så dejlig oplevelse og dejlig med ny ung pige https://annoncelight.dk/showad/348365 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chunkylover53 6 Skrevet 11. November, 2022 Hans P. skrev, den 8.11.2022 at 23:29: Ja jeg har lige været ved Jazz og hold op hun er for lækker. En lille stille pige der virkelig har lært og yde god service. Hun spurgte mig om vi skulle starte med et bad sammen og det havde jeg aldrig fået tilbudt så den var jeg med på. Bagefter fik jeg rigtig god b2b massage noget af det bedste i lang tid, og så tror jeg man kan få det man ønsker som afslutning, så dejlig oplevelse og dejlig med ny ung pige Hun ser sød ud. Er det hende på billederne, eller ligner hun bare? Hun har en meget let genkendelig tatovering på den ene side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans P. 31 Skrevet 18. November, 2022 (edited) Ja hende på billedet. hun har kun en meget lille tatovering ved nakken, mener ikke jeg har set flere på hendes lille krop. Hun er bare sådan en sød pige og hun forstår at gi god service. Redigeret 18. November, 2022 af Hans P. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg