Bgo 102 Skrevet 5. November, 2022 Er der nogen der kender en kvinde med dejlig store skamlæber en der er under 45 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 5. November, 2022 Monte skrev, for 4 timer siden: Følger lige med her Tænker jeg der er mange af os der gør, men hvorfor skrive det? @Bgo Hvordan er dine præferencer for store skamlæber? Elsker det selv, men også gerne med en clit af lidt størrelse samtidig. Dette har f.eks. Melissa som ofte er i sydhavnen. Hun er umiddelbart ikke på lige nu, men hun er fast tilbagevendende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 102 Skrevet 6. November, 2022 frddblk skrev, for 2 timer siden: Tænker jeg der er mange af os der gør, men hvorfor skrive det? @Bgo Hvordan er dine præferencer for store skamlæber? Elsker det selv, men også gerne med en clit af lidt størrelse samtidig. Dette har f.eks. Melissa som ofte er i sydhavnen. Hun er umiddelbart ikke på lige nu, men hun er fast tilbagevendende. Jeg nyder bar at de hænge sådan lidt løse ud af fissen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 6. November, 2022 Freja er en rigtig dejlig pige med nogle dejlige mellemstore skamlæber, synes de ser større ud i virkeligheden end på billedet, der er lidt "labyrint" at finde igennem når man giver hende finger som hun i øvrigt er en af de piger som er vild med. https://annoncelight.dk/showad/314936 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 6. November, 2022 Og hvordan hænger hun så sammen med Sjælland ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 6. November, 2022 moden libertiner skrev, for 9 timer siden: Og hvordan hænger hun så sammen med Sjælland ? Hvis det er mig du spørger og Freja du mener, så ligger både Sorø og Vordingborg mig bekendt på Sjælland!! Derfor!! Hun har tydelig link til sin side og vagtplan fra sin profil på AL https://frejdige-freja.dk/446110580 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 6. November, 2022 (edited) Men ikke i det link du oprindelig angav på AL Det er jo det jeg forholder mig til. Jeg er doven så gider ikke følge det ene link efter det andet og der var jo rigeligt med billeder på AL, dog ingen der dokumenterede omfanget af hendes skamlæber. Redigeret 6. November, 2022 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 6. November, 2022 moden libertiner skrev, for 19 minutter siden: Men ikke i det link du oprindelig angav på AL Det er jo det jeg forholder mig til. Jeg er doven så gider ikke følge det ene link efter det andet og der var jo rigeligt med billeder på AL, dog ingen der dokumenterede omfanget af hendes skamlæber. Freja ændrer jævnligt hvilke vagter hun skriver på sin side på AL, det har jeg ingen indflydelse på. Du er for dovn til at undersøge hvor hun har vagter, men ikke til uberettiget at antyde jeg ikke har styr på hvad jeg skriver. I øvrigt har hun et billede at missen både på første link på AL og på sin egen side. Som sagt er de ikke kæmpestore men bestemt heller ikke små. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 6. November, 2022 Hold nu op med det evindelige flueknepperi ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SinWithMe 13 Skrevet 15. November, 2022 (edited) Jeg kunne nok godt hjælpe dig med og få din mættet din sult Redigeret 15. November, 2022 af SinWithMe 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CHK40 0 Skrevet 16. November, 2022 Du har store flotte skamlæber der "hænger ud" af fissen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jens Eriksen 1 Skrevet 16. November, 2022 SinWithMe skrev, for 16 timer siden: Jeg kunne nok godt hjælpe dig med og få din mættet din sult Kan man få kontakt til dig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 63 Skrevet 17. November, 2022 SinWithMe skrev, den 15.11.2022 at 17:07: Jeg kunne nok godt hjælpe dig med og få din mættet din sult Hvordan får man kontakt, kan ikke finde annonce med dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 17. November, 2022 Held og Lykke med det....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1642 Skrevet 18. November, 2022 Den lille buk skrev, for 13 timer siden: Hvordan får man kontakt, kan ikke finde annonce med dig? I skrivende stund, er det 8 timer siden at SinWihtMe har været online, så mon ikke at du kan sende hende en PB herindefra, og få kontakt ad den vej ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Muff diver Skrevet 18. November, 2022 Gløden skrev, for 2 timer siden: I skrivende stund, er det 8 timer siden at SinWihtMe har været online, så mon ikke at du kan sende hende en PB herindefra, og få kontakt ad den vej ?? Jeg har prøvet, ingen svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 18. November, 2022 Med årene, er det nærmest blevet til et sagn, om de helt store Skamlæber, ikke siden jætten Ymer, er der blevet slæbt, så store skamlæber hen over Sjælland. Alta, Angerboda, Angeya, Aurboda, Bestla, Eistla, Eyrgjfa, Fenja, Gjalp, Gerd, Greip, Grid, Gunlød, Hrimgerd, Hrod, Hyndla, Hyrrokin, Imdr, Jernsaxa, Menja, Nal, Natt, Ragnhild, Skade og Ulfrun, er også muligheder, ved dog ikke om det er et kendetegn for alle gygre, at deres Skamlæber er store. God jagt, og God mundfuld til alle! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mati 0 Skrevet 15. December, 2024 @SinWithMedu fra Sorø? Kan du evt skrive til mig, kan ikke få lov og skrive til dig nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg